anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Cost suplimentar enorm făcut la Cazanele Dunării

Suzana81
Junior
Am fost la Cazanele Dunării și am făcut un cost suplimentar de 2500 euro având datele mobile dezactivate și primeam sms din secunda în secunda cu cost de 100 de euro pe secunda pana am ajuns la 2500 de euro și am fost nevoită să închid telefonul pt a nu se prelungiri costul
20 Răspunsuri 20

Vio73
#StarMember
Bun venit în Comunitate! Îmi pare rău de situația prin care treci!Dacă zici că ai avut datele dezactivate, nu înțeleg cum puteai să faci acest cost. Cred că știi de faptul că acolo ești în zonă de graniță și este posibil să intri pe roaming, atât pe voce, cât și pe date și poți avea costuri suplimentare uriașe. Mi s-ar fi părut corect să fii notificată și oprit serviciul la un anumit prag ( să zicem maxim 50 euro sau chiar mai puțin). Eu zic să depui o sesizare din My Orange, secțiunea contact și să le explici că ai avut datele dezactivate și poate găsiți un numitor comun. Succes și să ne ții la curent cu ce te-ai decis să faci! S-a mai discutat despre acest subiect pe aici: https://comunitate.orange.ro/questions/2023710-roaming-romania-granita

FLo1
#StarMember
@Suzana81: Este regretabila intamplarea prin care ai trecut. Inteleg ca ai abonament, nu prepay. Totusi, ai avut roaming activat? Ai utilizat telefonul fiind in roaming? Ar fi trebuit sa ai suficiente minute pentru servicii voce in SEE,nefiind vorba de consum de date mobile. O situatie mai clara asupra acestui cost ridicat o poti afla doar direct de la Orange, printr-una din variantele de contact: email, telefon sau chat pe care le gasesti detaliate in sectiunea CONTACT: www.orange.ro/contact. Revino cu noutati despre stadiul solutionarii problemei prezentata in topic.

FaraUnID
Campion certificat
Din cate stiu eu, microplatile prin SMS sunt limitate la 20 - 25 euro tocmai pentru a preveni unele abzuri si generarea de costuri suplimentare uriase. Plus ca pe un abonament de voce nu poti ajunge la un asemena cost suplimentar deoarece in functie de bonitatea clientului exista setata o limita pe cont (ca si in cazul reincarcarilor prepay) si pentru ca filtrele Orange vor restrictiona acel numar de telefon cu mult inaninte de a ajunge la 2500 euro cost suplimentar. Prin urmare, ori acest topic este deschis "la misto" ori ne pierdem in zerouri, ori confundam capra cu oaia.

FLo1
#StarMember
@FaraUnID: Intradevar, la mai mult de 200% din valoarea abonamentului am fost apelat de Orange (in urma cu 3 luni) pentru confirmarea incarcarilor de prepay, stabilind (amiabil) o limita-prag care daca va fi depasita, voi fi apelat (din nou) pentru confirmarea incarcarii si a evitarii vreunor incarcari "suspecte".

And04
Senior
Salutare! Fiind in zona de granita, e posibil sa se fi produs o eroare tehnica. Cel mai bine este sa sesizati serviciul.clienti@orange.ro sau sa apelati 300 - Serviciul Clienți. Accesul la un operator este disponibil zilnic între orele 08:00 – 21:00 (apel gratuit pentru clienți abonați din reţeaua Orange) şi la numărul 0374.30.03.00 (apel cu tarif normal). In acest link gasiti cateva dintre sursele care pot produce cost suplimentar: https://comunitate.orange.ro/questions/2297728-de-unde-pot-proveni-costurile-suplimentare-pe-factura Sper sa rezolvati problema! Toate cele bune!

Suzana81
Junior
Am primit un sms sa îmi închid roaming-ul și în momentul în care am trimis sms s-a permis depășirea limitei de 50euro Pana in data de 01/09/2020 ora 11:26 mai aveati: 599 min intl UE, 8.22 GB net nat, min si SMS nat si roam SEE nelimitat, costul suplimentar era 2516.93 EUR , din care: 2516.93 EUR din internet in roaming

Neaplicabil
Greșeală de începător, in zonele de frontieră închizi datele mobile manual nu le lași pe automat .

FaraUnID
Campion certificat
Recapitulare: - In prima faza ai spus ca "am făcut un cost suplimentar de 2500 euro având datele mobile dezactivate" si ca "primeam sms din secunda în secunda cu cost de 100 de euro pe secunda" -> sincer, este pentru prima data cand aud de SMS cu suprataxa la valoare de 100 euro / secunda - Dupa care ai revenit si spui faptul ca "Am primit un sms sa îmi închid roaming-ul și în momentul în care am trimis sms s-a permis depășirea limitei de 50euro" Ai fost atentionata la pragul de 50 euro cost suplimentar din consum de date in roaming cu recomdarea sistarii conexiuni, dar ti-ai dat acordul ca acel prag sa fie depasit! Posibil ca telefonul tau a aprins involuntar o retea din Serbia unde tariful pentru internet in roaming este de 10 euro / 1 MB date pentru ca Serbia nu se afla in Spatiul Economic European. Sunt sanse ca una sau mai multe aplicatii instalate pe telefonul tau (gen Tik Tok) au permisiuneaa de controla conexiunea la internet si au activat datele mobile fara interventia ta.

Neaplicabil
Voi nu ati înțeles cum a procesat apelurile disperate din secundă în secundă ale operatorilor ? A inchis telefonul . Datele mobile le închide mammare . Cost justificat, nici o șansă sa nu plătească . Si la tribunal daca mere, zvârle judecătorul cu dosarul în sală . Singura șansă e tot Orange cumva, sa accepte un program de eșalonare întins pe perioada mare .

FaraUnID
Campion certificat
In momentul in care telefonul intra in roaming ar trebui sa primesti un mesaj de informare in acest sens (cel putin eu asa primesc). Daca stii ca te afli pe in interiorul granitelor romanesti si primesti acel mesaj, in mod normal un beculet de avarie ar trebui sa se aprinda in creier.

Vrajitoarea
Cunoscător
Imi pare rau pentru aceasta situatie 😞 Mi se pare enorm costul suplimentar, probabil asa cum zicea cineva mai sus s-a conectat pe ceva retea din Serbia, care nu e inclusa in spatiul SEE si tarifele sunt foarte mari atat pentru voce, cat si pentru internet. Dar oricum ma asteptam sa anunte cineva telefonic, probabil au considerat ca atentionare acel mesaj cand a ajuns costul la 50 euro si nu l-ai citit atent si asa cum spui a fost dezactivata limitarea, iar pe urma mesajele cu 100 de euro. Totusi, nu ai incercat sa dezactivezi roaming-ul si datele mobile in roaming sau sa treci in mod avion pana iti dai seama ce se intampla? Mi se pare aiurea sa nu existe nici o limitare pe cont, de genul valoarea abonamentului pe 2-3 luni maxim, poate fi cineva mai atehnic, un copil sau o persoana mai in varsta si sa te trezesti cu costuri de genul sau mult mai mari. Referitor la datele mobile pe care le stiai oprite, nu stiu in ce masura are sau nu legatura, dar pe Iphone am observat ca desi se dezactiveaza datele mobile, acestea repornesc singure, probabil pentru a se conecta la cont si are ceva aplicatie control asupra acestei functii. Iar legat de ce e de facut mai departe, incearca sa iei legatura direct cu cei de la serviciul clienti Orange prin Chat sau telefonic, poate reusesti sa obtii o reducere/ reesalonare si sa le ceri sa introduca o limita pe cont, pentru orice eventualitate.

teacher_
#StarMember
Eu pot spune că e ciudat pentru că în zona cazanelor, Romania se învecinează cu Serbia. Asta ar însemna ca toți românii care merg in Serbia primesc mesaje de 100 de euro/mesaj?

FaraUnID
Campion certificat
NU exista SMS cu suprataxa la pretul de 100 euro / mesaj receptionat si care sa vina din secunda in secunda. Cum am spus deja microplatile prin SMS sunt limitate la 20 - 25 euro. De aia se si numesc micoplati. Incercati voi sa trimiteti SMS-uri standard din secunda in secunda de pe abonamentul sau optiunea prepay active pe contul vostru si vedeti ce se intampla.

delfinas
#StarMember
E ceva straniu, eu eram in tren spre Timișoara acum vreo 5 ani și am primit SMS că pot intra in zona de roaming, deci am fost avertizată. Mi se pare că chiar am fost sunata de Orange să mă întrebe dacă am fost in zona Orșova sau a fost o eroare de sistem. In plus, nu am auzit de un extracost atât de mare. Ai vb cu cei de la Orange?