Întrebare fară răspuns

Inlocuire telefon in garantie

Va salut.

In speranta ca aici voi primi un raspuns mai bun decat "olx", va prezint urmatoarea situatie:
Am predat im service saptamana trecuta telefonul, un Razer Phone 2, achizitionat anul trecut de pe magazinul online.
Dupa o saptamana, statusul reparatiei pe pagina de service era ca in prima zi, expediat catre terti.
Ok, am insistat vreo 2 zile pe chat, mail, sa stiu macar in ce stadiu e, telefonul fiindu-mi esential si la munca de zi cu zi. Mi s-a comunicat ca inca nu au primit nici un update de la terti.
Dupa alte insistente, am aflat ca de fapt se asteapta un telefon nou de schimb de la producator (desi, pana in momentul acela, nu am primit nici un update).
Intrebarea mea e, pot solicita inlocuirea telefonului cu alt model, sau chiar restituirea banilor, in ideea in care au aparut atatea probleme la telefon (pete galbene pe display, probleme cu difuzoarele, baterie care cu chinuiala tinea cat pentru o zinde lucru), si care nici macar nu mai are suport oficial de la producator?

Va multumesc!

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Bun venit! La această întrebare nu îți pot răspunde decât reprezentanții autorizați de la Orange! Noi suntem doar simpli clienți, care doar putem să ajutăm cu o părere! Trebuie să faci o sesizare către Orange, în care să povestești aspectele respective și sunt convins că vei primi un răspuns. Succes!

Salut Cristi. Inlocuirea unui telefon conform TOC se face dupa o analiza in service-ul Orange, nu la solicitarea clientului. In plus, depinde si de problemele prezentei deviceului in service si durata estimata pentru servisare.
De obicei, nu doar la Orange si la telefoane, alt model sau banii inapoi se dau in cazul imposibilitatii asigurarii unui model functional similar cu cel in cauza.
Revino in Comunitate cu noutati despre stadiul problemei tale.

Inlocuirea cu un alt model este imposibila. Aproape la fel de imposibil este si primirea banilor inapoi. Singura solutie este repararea lui daca se poate ori inclocuirea cu unul noul. Ultima cred ca ar fi cea mai OK solutie. Oricum,aceasta o va da Orange in functie de problemele semnalate de client si constatate de Service Orange.

Slabe sanse sa primesti banii inapoi. Din moment ce raspunsul lor a fost acela ca se asteapta un telefon nou de schimb de la producator, cel mai probabil telefonul tau va fi inlocuit.

Cam asta ar fi una din incovenientele acestor telefoane "exotice" si care nu se gasesc prin toate magazinele.

Va multumesc pentru raspunsuri.
Eram mai mult curios daca a mai fost cineva intr-o situatie similara si ce rezolvari au fost.
Ramane sa vad cand revine telefonul daca imi pot oferi si alte variante similare programului de buy back, deoarece nu l-as mai folosi ca si telefon personal (pana acum il foloseam mai mult pentru dezvoltat si testat jocuri pentru munca, motiv pentru care am si optat initial pentru acest model de "gaming”).

@CristiPavel77, s-a rezolvat problema cu telefonul?

Revino, te rog, și oferă-ne mai multe detalii. Cu siguranță răspunsul tău îi va ajuta și pe alți membri ai Comunității.

Iar dacă răspunsurile primite aici te-au ajutat, marchează-l pe cel mai bun ca soluție. Mulțumim.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!