Întrebare cu răspuns(uri)

Nu mai gasesc optiunea "Service telefoane" in My Orange

Pana acum era optiunea "service telefoane" de unde puteai decoda pe IMEI.
Nu o mai gasesc. Ma tot redirectioneaza pe varianta noua (si urata) a My Account unde 90% din sectiuni sunt in constructie. Ma redirectioneaza catre varianta veche dar nu mai am "Service Telefoane" in lista.

Stie cineva cum pot decoda fara sa fac 60 KM pana la un Orange shop?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Sectiunea "service telefoane" ar trebui sa apara si in versiunea noua de my orange, insa e ascunsa in spatele butonului "mai multe".

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (0)

Da (0)

0 membri au votat cu DA

0 membri au votat cu NU

0% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Talanee1: Bun venit in Comunitatea clientilor Orange. Poate te referi la acest link: https://www.orange.ro/myaccount/phone-service/decode ? Oricum decodarea la distanta nu e functionala mereu. Adica daca telefonul necesita o vizita la service... atunci ea trebuie executata, nu rezolvata la distanta.
Gasesti informatii suplimentare si in Orange Help: https://www.orange.ro/help/cum-pot-sa-imi-decodez-telefon...
Spor la decodare si revino in comunitate cu informatii despre stadiul problemei semnalate.

Depinde de telefon, majoritatea pot fi decodate de la distanță, după ce în prealabil platesti serviciul (aproximativ 50 de lei) și îți trimit un cod pentru decodare.

@Talanee1, incearca link-ul asta, daca esti conectat la contul tau My Orange, ar trebui sa te duca direct la pagina.
Eu am ajuns la pagina apasand servicii - service - decodare telefon
https://www.orange.ro/myaccount/phone-service/decode

Asa este, o gasesti acolo si, daca apesi pe ea, te duce exact la pagina in varianta veche, pentru care am pus link..
La varianta noua inca se lucreaza..

@Talanee1 ai reușit să găsești secțiunea "Service telefoane" în contul My Orange?

Dacă te-a ajutat unul dintre răspunsurile primite, te rugăm să îl marchezi ca "Soluție" pentru a-i ajuta astfel și pe alți utilizatori care se află într-o situație similară.

 

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!