Întrebare fară răspuns

[Rezolvat] Problema in magazinul online - Voucherele BuyBack nu pot fi folosite

Salutare,
‏‏‎ ‎
Am un voucher buyback si vreau sa il folosesc in magazinul online dar dispare din totalul comenzi in pasul 3.
Desi valoarea este scazuta in pasul 1 in pasul 3 dispare din total.
Problema a fost semnalata dar nu exista o solutie temporara, revin cu un update cand voi fi anuntat.
Partea trista este ca in magazin se desfasoara promotia HotSummer si nu o pot accesa. :(
‏‏‎ ‎
Ca si solutii temporare as vedea:

  • comanda manuala
  • corectie manual pe cont
  • factura storno cu valoarea voucher-ului
  • ‏‏‎ ‎
    Voi ce alte solutii ati gasi intr-o asemenea situatie pentru a rezolva problema?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Salut Rafa. Esti sigur ca se pot cumula mai multe promotii? Adica Hot Summer eventual cu puncte TY, dar nu si alte vouchere...
Cel mai bine si sigur varianta telefonica. Este mai sigura si concreta.
Bafta.
Re-edit: uite un caz cu o experienta similara: https://comunitate.orange.ro/questions/2381475-rezolvat-problema-utilizare-voucher-magazin-online-orange
Deci, cum spuneam, astfel de cazuri se rezolva doar telefonic (apel la 300). Revino cu informatii despre stadiul problemei tale.

FLo_1
FLo_1

FLo_1

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
FLo_1

Din păcate este o situație care se repetă. Eu am încercat pana am prins un moment când a funcționat..
In afara de răbdare și insistenta.. nu prea ai ce face tu.. doar Orange..
Era bine dacă putea rezolva pe loc un consultant.. sau, dacă ar exista posibilitatea de a adauga un voucher pe cont, care să fie scăzut automat pe comanda, cum sunt scăzute punctele..

@ flo_1
"Esti sigur ca se pot cumula mai multe promotii? Adica Hot Summer eventual cu puncte TY, dar nu si alte vouchere..."
Sunt sigur ca pot fi cumulate. Daca nu se putea primeai un mesaj cand introduceai voucherul sau nu exista optiunea de a adauga un voucher.
‏‏‎ ‎
"Cel mai bine si sigur varianta telefonica. Este mai sigura si concreta."
Nu inteleg la ce faci referire.
‏‏‎ ‎
O sa sun din nou la 300 sa vad daca pot ei plasa comanda.

Nu există posibilitatea de a plasa un operator comanda in locul tau.
De altfel nu a fost comunicat un termen pentru remedierea problemei.
Si mai am o problema, cineva din familie așteaptă un nou telefon pentru ca pe cel vechi l-am dat că să am voucher.
#badsituation

@rafa.helper îmi pare rău pentru această situație neplăcută. Am transmis colegilor pentru urgentare și fiind vorba de o situație care implică analizarea contului tău personal, ți-am trimis și un mesaj privat pe adresa de e-mail asociată contului My Orange.
Sper să revii în comunitate cu vești bune.

Buna @MihaelaC,
‏‏‎ ‎
S-a rezolvat problema prin alocarea de puncte TY conform valorii voucherului.
Multumesc pentru implicarea depusa! :D
‏‏‎ ‎
O sa subliniez faptul ca in conditii ca cea de mai sus e important sa se gaseasca o solutie cat mai rapida, daca nu instant. Sper ca in urma experientei mele sa se schimbe ceva si ca echipa din magazinul online sa fie mai proactiva in solutii.

Mda... gasirea unei solutii alternative nu rezolva problema care inca persista si necesita rezolvare. Eu mai astept... am rabdare. Sau poate scot voucherul la vanzare ca altii tichetele de rabla :))

FLo_1
FLo_1

FLo_1

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
FLo_1

A ajuns si comanda astazi desi ieri la ora 18 la 300 nu au putut vedea AWB-ul in sistem.
Dar ma bucur ca a venit telefonul si am avut timp sa îl configurez si sa il dau spre folosire. :D

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!