Întrebare fară răspuns

[Rezolvat] De ce nu mai am minute pe PrePay?

Mi-am incarcat telefonul in data de 13 la un magazin prepay cu 5 euro, dar aseara cand am vrut sa sun imi spune ca nu am minute. Ce sa fac? imi puteti da niste sfaturi?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

@Alexandra: Bun venit in Comunitate. Pentru un raspuns mai exact, poti contacta Serviciul Clienti (telefonic, chat sau email) din link-ul http://www.orange.ro/contact.
Pe de alta parte un ajutor poate veni din partea Comunitatii daca trimiti un screenshot dupa mesajul cu realizarea incarcarii si dupa un mesaj aferent creditului existent pe cont. (Fara date personale). Revino te rog cu informatii suplimentare pentru clarificarea situatiei.

@Alexandra, ai încărcat cu opțiune sau credit? Dacă nu ai încărcat cu opțiune, atunci s-a consumat creditul, din acest motiv nu mai poti suna... Dacă ai încărcat cu opțiune și, după 10 zile nu mai poți efectua apeluri, atunci, poate fi o problema care nu ține de tine, ci de Orange... si nu ai cum rezolva tu..
Presupun ca n-ai putut vorbi atat de mult încât să rămâi fără minute?!.. Alte resurse ai? Poți da sms-uri si folosi internetul?

@Alexandra_27: Aici cred ca Orange a incurcat din nou niste borcane si doar cu el le poti lamuri. Adica ori cu chatul Djingo in timpul zilei ori cu apel la 300, preferabil pana spre dupa-masa... ca sa si raspunda cineva cat de cat mai repede.
Din screenshot-urile aratate inteleg ca ai ramas fara resurse aferente optiunii de 5E (deci nu credit de 5E) si ulterior acum "traiesti" doar din "bonificatia" data de pe urma incarcarii cu 5E. Interesant ca ti-o recunoaste pe aia si restul nu. Dar clarificarea situatiei doar cu un reprezentant Orange o poti lamuri (pentru a face modificarile necesare pe cont).
Sper sa poti clarifica cat mai repede problema resurselor de pe cont. Revino in Comunitate cand ai informatii noi despre situatia contului tau.

Alexandra, fiind o problemă punctuală care implică analizarea contului tău personal, ți-am răspuns în mesaj privat, pe mailul asociat contului My Orange. Aștept reply-ul tău. Mulțumesc.

MihaelaC
MihaelaC

MihaelaC

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
MihaelaC

Totul s a rezolvat! a avut loc o mica eroare in sistem dar mi au reincarcat cu optiunea de 5 euro din nou! multumesc pentru sfaturi ❤

Super, ne bucurăm că s-a rezolvat și te așteptăm în continuare în comunitate!

MihaelaC
MihaelaC

MihaelaC

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
MihaelaC

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!