Întrebare cu răspuns(uri)

Plata factură Electrica Furnizare prin Orange Money

Salut,

A încercat cineva să achite o factură Electrica Furnizare? Vouă vă completează automat suma după ce introduceți codul ATM?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Acest lucru depinde de fiecare furnizor în parte, dacă are sau nu această acțiune implementată.
Sunt furnizori pentru care, după intruducerea codului de client, aplicația afișează soldul, iar alții pentru care nu se afișează această informație. Totul ține de sistemul furnizorului respectiv, nu de aplicația Orange Money.

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (0)

Da (0)

0 membri au votat cu DA

0 membri au votat cu NU

0% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Eu n-am folosit niciodată această variantă, însă, atat timp cât nu scanezi un cod de bare, care-i oferă informații, ci scrii tu, manual, un cod, nu are cum să-ți scrie suma automat.. pentru că nu există o bază de date cu facturile tuturor, de unde să-și ia această informație..

Unde ai vrut să achiți factura? În aplicația Orange Money? Îți creezi cont la ei pe site (aka Electrica Furnizare) și plătești factura mult mai ușor, utilizând orice card, inclusiv cel atașat Orange Money.

Nu îmi este prea clar ce dorești să faci! Dacă te referi la Orange Money, merge plătită direct din aplicație, de la Transfer și plată, plăti furnizori, etc, introducând codul de abonat și suma de plată. E foarte simplu! Succes!

@caracostea: nici nu are de ce sa completeze suma automat la o plata prin ATM. Cauza: Nu poti plati decat cu bancnote, deci subdiviziuni ale leului raman neacoperite. Asadar suma de plata va fi cea aleasa de tine.
De altfel, codul ATM contine date de identificare client si loc de consum, nicidecum suma de plata. Pe de alta parte, factura contine atat valoarea curenta (luna in curs) cat si suma restanta (diferita de zero pt restantieri). De aceea in contul clientului se introduce suma manual pentru ca platesti cat vrei.
Revino in comunitate si spune-ne daca ti-a fost util raspunsul.

FLo_1
FLo_1

FLo_1

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
FLo_1

@Flo_1, nu era vorba de plata prin ATM, ci de codul ATM, e un cod care apare pe factura de electricitate, de 10 sau 12 cifre și care trebuie introdus atunci când faci plata.
@Initiator, daca te referi strict la plata prin aplicația Orange Money, trebuie sa introduci tu singur atât codul cât și suma de plata. Singura varianta in care nu trebuie sa introduci suma de plata este sa scanezi printr-o aplicație a băncii sau a furnizorului factura de servicii.

@teacher_ : Are 11 digits.... FIX si este solicitat la orice plata bancara sau de tip internet banking pentru ca face legatura intre suma platita si contul clientului pentru care se plateste suma. Principiul este acelasi la oricare furnizor de servicii. Simplu.
@caracostea: Suma se completeaza manual pentru ca poti depune fie mai mult fie mai putin decat scrie pe factura ca ai "total de plata". Transferi mai putin... primesti o factura cu "restanta", transferi mai mult, atunci primesti o factura cu rest de plata mai mic. Alegerea apartine clientului (platitorului).

FLo_1
FLo_1

FLo_1

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
FLo_1

Salut,

Da, este vorba de plata facturii din Orange Money (Plată furnizori).
Motivul pentru care mă așteptam să completeze automat suma după introducerea codul ATM este pentru că același lucru se întâmplă deja când achit factura pentru Engie. Adică... introduc codul de client, iar suma este completată automat. Probabil există o integrare între Orange Money și furnizor. Și da, ar trebui să fie balanța totală, incluzând și eventuale restanțe, nu doar o factură anume.

Acest lucru depinde de fiecare furnizor în parte, dacă are sau nu această acțiune implementată.
Sunt furnizori pentru care, după intruducerea codului de client, aplicația afișează soldul, iar alții pentru care nu se afișează această informație. Totul ține de sistemul furnizorului respectiv, nu de aplicația Orange Money.

Eu nu am avut probleme la Cez și plătesc din luna mai. Îți apare la Plată furnizori și ceea ce zici tu. Introduci codul de client și suma de plată, după ce dai click pe acel distribuitor.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!