Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange. Simplu, eficient și fun.
Întrebare cu răspuns(uri)
Atunci când sunt conectat la rețeaua WiFi de acasă (tot de la Orange prin fibra) doar apelurile efectuate sunt facute prin VoWiFi. Cele primite sunt doar prin VoLTE. Am testat cu 3 telefoane și problema persista pe toate, dar toate 3 funcționează perfect normal pe orice altă rețea WiFi testată. Am crezut că problema e de la router dar acesta a fost schimbat azi (de la HG8247H la HG8257U adică de la internet box 1000 la internet box 1000/v2) dar nimic nu s-a schimbat.
Am rezolvat problema apăsând butonul "Restart VoIP" din secțiunea "VoIP Information" a routerului.
Alte răspunsuri
Salut Matt,sa speram ca unul (sau mai multi) din colegii care are internet fix Orange te va ajuta.
Pe Samsung nu am gasit decat optiune de "apel wifi on/off". Nu este nici o diferentiere intre apelurile preluate sau initiate. Iar atat timp cat ai o conexiune de date pe wifi... routerul nu te restrictioneaza cu nimic in privinta apelurilor. Deci setarea e din telefon.
Te asigur că doar pe rețeaua de acasă am problema asta. Sunt perfect de acord că nu are sens sa fie diferențiate dar pe orice altă rețea se comporta normal deci problema este undeva in rețeaua fixa.
Personal, cand testam apelul wifi, cu telefonul pus pe mod avion dar wifi-ul activat, telefonul a sunat fara probleme. Deci nu doar pentru apeluri initiate, ci si receptionate.
Eu am același Gpon ( cel nou) și nu am întâmpinat probleme pe un Huawei P 30.
Nu ai decât să întrebi la Serviciul Clienți și poate primești ajutor specializat. Am net de 300, nu cel de 1000.
Sesizare din My Orange la tehnic și să îți reseteze contul de Volte/Vo-wifi, a rămas vreun bug agățat pe acolo. Ai mai testat pe alta rețea, dacă îți funcționează serviciul?
E clar că e o problemă din setări sau altceva și te pot ajuta cei de la Tehnic.
cu ce telefoane ai facut proba ?
"VoLTE depinde doar de terminalul gsm pe care il ai" (Mihai_13)
Esti sigur? :)
Am testat cu un S8, A5 si Note 10+ 5G. Puteti sa imi spuneti pana maine ca VoWiFi nu depinde de retea dar realitatea este ca reteaua fixa este singurul parametru care se schimba atunci cand nu merge.
Ascary Da foarte sigur
"VoLTE depinde doar de terminalul gsm pe care il ai" (Mihai_13)
"Ascary Da foarte sigur"
____________________________
Nope Mihai :))
VoLTE (HD Voice) este un serviciu (gratuit) oferit de operatorul Orange (in cazul nostru) si functioneaza atata timp cat terminalul este compatibil (VoLTE) si te afli in acoperirea 4G. In 3G nu functioneaza. Asta inseamna ca nu depinde DOAR de terminal :)) depinde si de reteaua operatorului.
Eu am avut S8 luat de la Altex și mergeau și Volte și Wowifi pe el!
Vio,S8 dupa update-le la Android 6.0 (Marshmallow) era compatibil VoLTE,nu conteaza de unde l-ai achizitionat.
Păi asta spuneam, că la unele nu contează de unde le iei.
Salut @Matt,
Ai rezolvat problema?
Ai incercat sa setezi unul din telefoane pe retea 2G sau 3G avand WIFI activat? Cum s-a comportat apelul primit, a fost prin VoWIFI?
Unele telefoane pot prioritiza utilizarea retelei mobile in efectuarea/primirea apelurilor sau reteau wifi.
Exemplu: Xiaomi Mi Note 10, testat de mine, prioritiza in modul standard apelurile efectuate prin VoLTE si a trebuit sa schimb setarile manual.
Ne poti arata un screenshot cu setarile de la apeluri?
Am rezolvat problema apăsând butonul "Restart VoIP" din secțiunea "VoIP Information" a routerului.
Foarte bine că ai reușit să rezolvi problema! Felicitări!
@Matt muțumim că ai revenit cu un răspuns.
Vom marca răspunsul tău ca "Soluție" pentru a fi de ajutor și altor membri aflați într-o situație similară.
Te așteptăm în continuare în comunitate și cu alte întrebări sau sfaturi pentru ceilalți membri.
Matt a fost desemnat cel mai bun respondent
MihaelaC a răspuns
Vio73 a răspuns
Matt a răspuns
rafa.helper a răspuns
Vio73 a răspuns
Ascary a răspuns
Vio73 a răspuns
Ascary a răspuns
mihai_13 a răspuns
Matt a răspuns
Ascary a răspuns
mihai_13 a răspuns
Vio73 a răspuns
Razvan a răspuns
Vio73 a răspuns
FLo_1 a răspuns
Matt a răspuns
FLo_1 a răspuns
Ascary a răspuns
Matt a adăugat o nouă întrebare
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.