Întrebare cu răspuns(uri)

Apel WiFi nefuncțional pe internetul fix de la Orange

Atunci când sunt conectat la rețeaua WiFi de acasă (tot de la Orange prin fibra) doar apelurile efectuate sunt facute prin VoWiFi. Cele primite sunt doar prin VoLTE. Am testat cu 3 telefoane și problema persista pe toate, dar toate 3 funcționează perfect normal pe orice altă rețea WiFi testată. Am crezut că problema e de la router dar acesta a fost schimbat azi (de la HG8247H la HG8257U adică de la internet box 1000 la internet box 1000/v2) dar nimic nu s-a schimbat.

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (0)

Da (0)

0 membri au votat cu DA

0 membri au votat cu NU

0% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Pe Samsung nu am gasit decat optiune de "apel wifi on/off". Nu este nici o diferentiere intre apelurile preluate sau initiate. Iar atat timp cat ai o conexiune de date pe wifi... routerul nu te restrictioneaza cu nimic in privinta apelurilor. Deci setarea e din telefon.

Te asigur că doar pe rețeaua de acasă am problema asta. Sunt perfect de acord că nu are sens sa fie diferențiate dar pe orice altă rețea se comporta normal deci problema este undeva in rețeaua fixa.

Personal, cand testam apelul wifi, cu telefonul pus pe mod avion dar wifi-ul activat, telefonul a sunat fara probleme. Deci nu doar pentru apeluri initiate, ci si receptionate.

Eu am același Gpon ( cel nou) și nu am întâmpinat probleme pe un Huawei P 30.
Nu ai decât să întrebi la Serviciul Clienți și poate primești ajutor specializat. Am net de 300, nu cel de 1000.

Sesizare din My Orange la tehnic și să îți reseteze contul de Volte/Vo-wifi, a rămas vreun bug agățat pe acolo. Ai mai testat pe alta rețea, dacă îți funcționează serviciul?

cu ce telefoane ai facut proba ?

Am testat cu un S8, A5 si Note 10+ 5G. Puteti sa imi spuneti pana maine ca VoWiFi nu depinde de retea dar realitatea este ca reteaua fixa este singurul parametru care se schimba atunci cand nu merge.

Ascary Da foarte sigur

  • Matt daca cele trei telefoane au soft /firmware orange romania trebuie sa "mearga" si volte si wificall si chiar HD voce , acum normal daca ai probleme cu wifi-ul (intermitente) nu are sa functioneze corect .
  • iar daca in zona ta nu ai acoperire 4g nu are sa functioneze nici volte . sunt multe "chestii" la mijloc pe care trebuie sa le ei in consideratie .

"VoLTE depinde doar de terminalul gsm pe care il ai" (Mihai_13)
"Ascary Da foarte sigur"
____________________________
Nope Mihai :))
VoLTE (HD Voice) este un serviciu (gratuit) oferit de operatorul Orange (in cazul nostru) si functioneaza atata timp cat terminalul este compatibil (VoLTE) si te afli in acoperirea 4G. In 3G nu functioneaza. Asta inseamna ca nu depinde DOAR de terminal :)) depinde si de reteaua operatorului.

Salut @Matt,
‏‏‎ ‎
Ai rezolvat problema?
Ai incercat sa setezi unul din telefoane pe retea 2G sau 3G avand WIFI activat? Cum s-a comportat apelul primit, a fost prin VoWIFI?
‏‏‎ ‎
Unele telefoane pot prioritiza utilizarea retelei mobile in efectuarea/primirea apelurilor sau reteau wifi.
Exemplu: Xiaomi Mi Note 10, testat de mine, prioritiza in modul standard apelurile efectuate prin VoLTE si a trebuit sa schimb setarile manual.
Ne poti arata un screenshot cu setarile de la apeluri?

@Matt muțumim că ai revenit cu un răspuns.

Vom marca răspunsul tău ca "Soluție" pentru a fi de ajutor și altor membri aflați într-o situație similară.

Te așteptăm în continuare în comunitate și cu alte întrebări sau sfaturi pentru ceilalți membri.

 

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!