Întrebare cu răspuns(uri)

[Rezolvat] Problema Data Plans & Usage, iOS 13

Am un iPhone XS (iOS 13.6.1). Doresc sa activez functiile Data Usage si Plans din Settings > Mobile Data > Usage dar de fiecare data cand incerc apare sa accept termenii si conditiile Orange, apoi dupa ce fac asta sunt trimis inapoi pe pagina de Setari, functia nemergand, trebuind sa accept termenii si conditiile la nesfarsit. Am contacat de 2 ori serviciul de relatii clienti Orange si nu s-a solutionat. Am facut ce mi-au zis, resetare setari retea, resetare setari din fabrica si nimic nu a ajutat.
Am abonament eSIM de 8 EUR.

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Mulțumim mult pentru feedback!
Da, venim cu vești bune. Colegii de la departamentul tehnic ne-au confirmat că de ieri serviciul funcționează din nou.

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (0)

Da (5)

100%

5 membri au votat cu DA

0 membri au votat cu NU

100% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Pagina 2 din 3

Exact aceeași problema o am și eu pe iOS 14.6 (iPhone 11 pro), abonament smart 15. Am încercat tot- resetat setări telefon , resetat setări rețea, am schimbat și sim-ul , schimbat limba telefonului, nimic nu mergem. Orange , un răspuns totuși?

Salut,
Colegii nostri de la departamentul tehnic va recomanda un update de iOS la versiunea 14.6 (stabila, nu beta) si apoi sa incercati din nou.
Daca situatia persista, va rugam sa ne anuntati, astfel incat sa putem verifica punctual, cu fiecare in parte. Multumim.

Tot 14.6 pe iPhone 11 pro max și nu merge

Cezar_1
Cezar_1

Cezar_1

User level
Nivel
0
33 / 100
puncte
Custom field 2
Cezar_1

orange ? voi verificati solutia inainte de a o recomanda? mie mi se pare ca nu

darius_2
darius_2

darius_2

User level
Nivel
0
22 / 100
puncte
Custom field 2
darius_2

Vă mulțumesc tuturor celor care mi-ați răspuns la mesajele private și mi-ați oferit detalii suplimentare.
Le-am trimis mai departe colegilor noștri și voi reveni aici de îndată ce voi primi un răspuns.

Problema este ca Orange a taiat legatura cu contul My Orange prin care sa citeasca cronosul. Cand au lansat serviciul prin 2017 nu a functionat instant. Dar au remediat in scurt timp. Practic dupa ce acceptam termenii si conditiile ar trebui sa se deschida pagina de logare in contul My Orange ceea ce nu se petrece acum.
Cum este acum este struto camila. Nu mai vedem consumul in Roaming ceea ce este prost. Inteleg ca Orange si-ar dori sa folosim aplicatia dedicata insa nu este ceea ce imi doresc! Consum spatiul de pe telefon cu ceva pe care pot sa-l accesez de pe desktop.
Cel mai bine este sa putem sa folosim setarile telefonului pentru rapiditate si usurinta utilizarii.
Cand abonatii Orange isi activau din setari utilizarea si planurile celulare si optiunile aferente, eu la concurenta ma uitam cu usoara ciuda ca uite domne ce minuni au astia la Orange. Ar fi pacat sa fi oprit Orange aceasta minunatie. Face diferenta intre o retea stelara de zici ca este de origine extraterestra si restul retelelor care nu se disting prin nimic special.

Am constatat ca mi-au disparut cele doua optiuni din setari adica planuri celulare si utilizare. Am resetat setarile de retea si acum am pierdut si apelul wifi si nici optiunile nu au aparut.

Ele ca functii nu sunt de pomana! Sper sa rezolve Apel WiFi si functiile astea! La alti abonati merg ca unse. Sper ca Orange sa repare ceea ce ai stricat singuri!

Sunt entuziasmat! La mine functioneaza planurile celulare si utilizarea! Am mai dat accept la conditii si s-au activat fara nimic!
Am si apelare wifi!
Orange Rocks!

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!