Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange și ce-i nou din tehnologie. Simplu, eficient și fun.
Întrebare cu răspuns(uri)
Am un iPhone XS (iOS 13.6.1). Doresc sa activez functiile Data Usage si Plans din Settings > Mobile Data > Usage dar de fiecare data cand incerc apare sa accept termenii si conditiile Orange, apoi dupa ce fac asta sunt trimis inapoi pe pagina de Setari, functia nemergand, trebuind sa accept termenii si conditiile la nesfarsit. Am contacat de 2 ori serviciul de relatii clienti Orange si nu s-a solutionat. Am facut ce mi-au zis, resetare setari retea, resetare setari din fabrica si nimic nu a ajutat.
Am abonament eSIM de 8 EUR.
Mulțumim mult pentru feedback!
Da, venim cu vești bune. Colegii de la departamentul tehnic ne-au confirmat că de ieri serviciul funcționează din nou.
Alte răspunsuri
Pagina 2 din 3
Exact aceeași problema o am și eu pe iOS 14.6 (iPhone 11 pro), abonament smart 15. Am încercat tot- resetat setări telefon , resetat setări rețea, am schimbat și sim-ul , schimbat limba telefonului, nimic nu mergem. Orange , un răspuns totuși?
Oare YOXO functioneaza in meniul respectiv? A incercat cineva? Sunt curios.
Salut,
Colegii nostri de la departamentul tehnic va recomanda un update de iOS la versiunea 14.6 (stabila, nu beta) si apoi sa incercati din nou.
Daca situatia persista, va rugam sa ne anuntati, astfel incat sa putem verifica punctual, cu fiecare in parte. Multumim.
Bună ziua,
Folosesc varianta stabilă de iOS 14.6 pe un iPhone 11 Pro și problema încă persistă, nimic nu s-a schimbat.
Și eu la fel, iOS 14.6 tot cu iPhone 11 Pro. De un an, de când am telefonul nu m-a mers niciodată Data Plans.
Tot 14.6 pe iPhone 11 pro max și nu merge
orange ? voi verificati solutia inainte de a o recomanda? mie mi se pare ca nu
Vă mulțumesc tuturor celor care mi-ați răspuns la mesajele private și mi-ați oferit detalii suplimentare.
Le-am trimis mai departe colegilor noștri și voi reveni aici de îndată ce voi primi un răspuns.
Problema este ca Orange a taiat legatura cu contul My Orange prin care sa citeasca cronosul. Cand au lansat serviciul prin 2017 nu a functionat instant. Dar au remediat in scurt timp. Practic dupa ce acceptam termenii si conditiile ar trebui sa se deschida pagina de logare in contul My Orange ceea ce nu se petrece acum.
Cum este acum este struto camila. Nu mai vedem consumul in Roaming ceea ce este prost. Inteleg ca Orange si-ar dori sa folosim aplicatia dedicata insa nu este ceea ce imi doresc! Consum spatiul de pe telefon cu ceva pe care pot sa-l accesez de pe desktop.
Cel mai bine este sa putem sa folosim setarile telefonului pentru rapiditate si usurinta utilizarii.
Cand abonatii Orange isi activau din setari utilizarea si planurile celulare si optiunile aferente, eu la concurenta ma uitam cu usoara ciuda ca uite domne ce minuni au astia la Orange. Ar fi pacat sa fi oprit Orange aceasta minunatie. Face diferenta intre o retea stelara de zici ca este de origine extraterestra si restul retelelor care nu se disting prin nimic special.
Am constatat ca mi-au disparut cele doua optiuni din setari adica planuri celulare si utilizare. Am resetat setarile de retea si acum am pierdut si apelul wifi si nici optiunile nu au aparut.
Fix la fel și la mine, au dispărut cele 2 opțiuni, oricum erau degeaba dacă nu funcționau deloc...
Ele ca functii nu sunt de pomana! Sper sa rezolve Apel WiFi si functiile astea! La alti abonati merg ca unse. Sper ca Orange sa repare ceea ce ai stricat singuri!
Sunt entuziasmat! La mine functioneaza planurile celulare si utilizarea! Am mai dat accept la conditii si s-au activat fara nimic!
Am si apelare wifi!
Orange Rocks!
Salut, confirm că și la mine funcționează acum. Good job, Orange
Yeeey! S-a rezolvat.
Jonyth a răspuns
DanielaH a răspuns
Jonyth a răspuns
DanielaH a fost desemnat cel mai bun respondent
Mechalucha a răspuns
DanielaH a răspuns
virgiladrian a răspuns
tomaciprian a răspuns
mitzager a răspuns
un anonim a răspuns
Mechalucha a răspuns
Mechalucha a răspuns
un anonim a răspuns
Mechalucha a răspuns
Mechalucha a răspuns
DanielaH a răspuns
darius_2 a răspuns
Cezar_1 a răspuns
mitzager a răspuns
un anonim a răspuns
Orange Assistant a răspuns
tomaciprian a răspuns
DanielDuma a răspuns
un anonim a răspuns
Gabri_1 a răspuns
DanielaH a răspuns
Fastfurios20 a răspuns
Cezar_1 a răspuns
doriangh a răspuns
tomaciprian a răspuns
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.