Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange și ce-i nou din tehnologie. Simplu, eficient și fun.
Întrebare cu răspuns(uri)
Am un iPhone XS (iOS 13.6.1). Doresc sa activez functiile Data Usage si Plans din Settings > Mobile Data > Usage dar de fiecare data cand incerc apare sa accept termenii si conditiile Orange, apoi dupa ce fac asta sunt trimis inapoi pe pagina de Setari, functia nemergand, trebuind sa accept termenii si conditiile la nesfarsit. Am contacat de 2 ori serviciul de relatii clienti Orange si nu s-a solutionat. Am facut ce mi-au zis, resetare setari retea, resetare setari din fabrica si nimic nu a ajutat.
Am abonament eSIM de 8 EUR.
Mulțumim mult pentru feedback!
Da, venim cu vești bune. Colegii de la departamentul tehnic ne-au confirmat că de ieri serviciul funcționează din nou.
Alte răspunsuri
Pagina 1 din 3
M1hai, bun venit în Comunitate!
Vom lua și noi legătura cu colegii de la departamentul tehnic să vedem ce ne sfătuiesc.
Între timp, îi rugăm și pe ceilalți membri ai Comunității să raspundă aici, în cazul în care s-au confruntat cu o astfel de situație sau au avut/ auzit de experiențe similare.
Salut,
M1hai, ne pare rău pentru situația ta.
Ne-am interesat la colegii nostri si inca se fac verificari referitoare la acest tip de situatie. Daca deja ai depus o sesizare la noi si testele efectuate pana acum inca nu au fost concludente, iti recomandam sa astepti sa primesti informatii legate de rezolvare din partea colegilor nostri. Te așteptăm să revii în Comunitate când se va soluționa.
O zi buna.
Salutare,
Exact aceeași problemă o am și eu, doar că pe un iPhone 11 Pro cu iOS 14 beta 5 (dar la fel făcea și pe 13.5). Am vorbit și eu cu departamentul tehnic fără să mi se ofere vreo soluție.
Într-un final am renunțat, dar acum am văzut post-ul ăsta și văd că nu sunt singurul care a întâmpinat problema. Și eu am tot abonamentul de 8€ (eSIM dar nici pe SIM normal nu mergea inițial). Mai menționez că am cumpărat telefonul recondiționat.
Dacă mai doriți orice fel de informații vă pot ajuta cu drag, numai să rezolvați odată problema :).
Si eu am acceasta problema. Am depus sesizari, am vb la telefon, am fost in magazine, dar nici o rezolvare. Supportul tehnic cam lasa de dorit
poate daca ne adunam mai multi cu aceiasi problema chiar se va face ceva pentru a rezolva aceasta problema
Am încercat și eu acum pe un iPhone 7 cu iOS 13.4.1 și întâmpin aceeași "problemă" ca a lui @M1hai, accepți termenii și condițiile neîntâmplându-se nimic.
Din punctul meu de vedere, nu are fi un impediment acest lucru fiindcă avem MyOrange și *115#,dar fiind prima rețea din România care colaborează cu Apple și oferă acest feature în setările telefoanelor ar fi și păcat să nu mai funcționeze. Și știu că înainte a funcționat,dar probabil din cauză că s-au primit multe actualizări de soft într-un timp relativ scurt, unele codec-uri ale acestei setări nu s-a mai potrivit cu iOS-ul 13.X.X etc.
Problema persistă și pe iOS 14.0 cu versionea de network provider Orange Romania 42.0.
Într-adevăr am observat că nu merge nici pe noua versiune iOS 14 dacă tot nu poate fi reparată această funcție a trebuit eliminată din setări
Screenshot de anul trecut,nu mai îmi amintesc ce iOS avea iPhone-ul pe atunci.
Aceasi problema si pe un iPhone 11 Pro Max cu iOS 14. Nu a functionat niciodata, nici pe iOS 13, iar orice încercare de a rezolva problema prin suportul celor de la Orange a fost in zadar. Chiar degeaba, dat fiind faptul ca niciunul (in Orange Shop, la telefon sau Djingo) nu au stiut la ce ma refer si nici nu știau ca exista măcar aceasta functie, chiar și după ce le-am arătat articolul de pe Orange.ro unde se facea reclama la aceasta functie.
Aceeași problema și pe Iphone 8 plus cu iOS 14.0.1.Nicio rezolvare de la Relații Clienți, doar un ping-pong către un magazin fizic.
Buna dimineata.Am verificat pe un Iphone 11 cu software 13.4.1 si network provider Orange Romania 41.0 si functioneaza.O zi buna
Salut tuturor!
În continuare colegii noștri au în vedere remedierea acestei situații. Din păcate, nu avem un timp estimat de rezolvare.
Recomandarea lor este folosirea Cronos-ului pentru verificare resurselor și a consumului de date.
Mulțumim pentru înțelegere.
Aceeași problemă o am și eu, dar doar cu noul abonament. Dacă schimb cu alt sim, funcționează. Deci eroarea ar fi de la provizionare
iOS 14.4, iPhone 12 Pro Max
Aceeasi problema si la mine, iPhone 11 Pro (iOS 14.5.1), abonament Smart 15.
Jonyth a răspuns
DanielaH a răspuns
Jonyth a răspuns
DanielaH a fost desemnat cel mai bun respondent
Mechalucha a răspuns
DanielaH a răspuns
virgiladrian a răspuns
tomaciprian a răspuns
mitzager a răspuns
un anonim a răspuns
Mechalucha a răspuns
Mechalucha a răspuns
un anonim a răspuns
Mechalucha a răspuns
Mechalucha a răspuns
DanielaH a răspuns
darius_2 a răspuns
Cezar_1 a răspuns
mitzager a răspuns
un anonim a răspuns
Orange Assistant a răspuns
tomaciprian a răspuns
DanielDuma a răspuns
un anonim a răspuns
Gabri_1 a răspuns
DanielaH a răspuns
Fastfurios20 a răspuns
Cezar_1 a răspuns
doriangh a răspuns
tomaciprian a răspuns
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.