Întrebare fară răspuns

Problema Data Plans & Usage, iOS 13

Am un iPhone XS (iOS 13.6.1). Doresc sa activez functiile Data Usage si Plans din Settings > Mobile Data > Usage dar de fiecare data cand incerc apare sa accept termenii si conditiile Orange, apoi dupa ce fac asta sunt trimis inapoi pe pagina de Setari, functia nemergand, trebuind sa accept termenii si conditiile la nesfarsit. Am contacat de 2 ori serviciul de relatii clienti Orange si nu s-a solutionat. Am facut ce mi-au zis, resetare setari retea, resetare setari din fabrica si nimic nu a ajutat.
Am abonament eSIM de 8 EUR.

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

M1hai, bun venit în Comunitate!
Vom lua și noi legătura cu colegii de la departamentul tehnic să vedem ce ne sfătuiesc.
Între timp, îi rugăm și pe ceilalți membri ai Comunității să raspundă aici, în cazul în care s-au confruntat cu o astfel de situație sau au avut/ auzit de experiențe similare.

Salut,

M1hai, ne pare rău pentru situația ta.
Ne-am interesat la colegii nostri si inca se fac verificari referitoare la acest tip de situatie. Daca deja ai depus o sesizare la noi si testele efectuate pana acum inca nu au fost concludente, iti recomandam sa astepti sa primesti informatii legate de rezolvare din partea colegilor nostri. Te așteptăm să revii în Comunitate când se va soluționa.

O zi buna.

Salutare,

Exact aceeași problemă o am și eu, doar că pe un iPhone 11 Pro cu iOS 14 beta 5 (dar la fel făcea și pe 13.5). Am vorbit și eu cu departamentul tehnic fără să mi se ofere vreo soluție.
Într-un final am renunțat, dar acum am văzut post-ul ăsta și văd că nu sunt singurul care a întâmpinat problema. Și eu am tot abonamentul de 8€ (eSIM dar nici pe SIM normal nu mergea inițial). Mai menționez că am cumpărat telefonul recondiționat.

Dacă mai doriți orice fel de informații vă pot ajuta cu drag, numai să rezolvați odată problema :).

Si eu am acceasta problema. Am depus sesizari, am vb la telefon, am fost in magazine, dar nici o rezolvare. Supportul tehnic cam lasa de dorit

darius_2
darius_2

darius_2

User level
Nivel
0
11 / 100
puncte
Custom field 2
darius_2

Am încercat și eu acum pe un iPhone 7 cu iOS 13.4.1 și întâmpin aceeași "problemă" ca a lui @M1hai, accepți termenii și condițiile neîntâmplându-se nimic.
Din punctul meu de vedere, nu are fi un impediment acest lucru fiindcă avem MyOrange și *115#,dar fiind prima rețea din România care colaborează cu Apple și oferă acest feature în setările telefoanelor ar fi și păcat să nu mai funcționeze. Și știu că înainte a funcționat,dar probabil din cauză că s-au primit multe actualizări de soft într-un timp relativ scurt, unele codec-uri ale acestei setări nu s-a mai potrivit cu iOS-ul 13.X.X etc.

Într-adevăr am observat că nu merge nici pe noua versiune iOS 14 dacă tot nu poate fi reparată această funcție a trebuit eliminată din setări

Aceasi problema si pe un iPhone 11 Pro Max cu iOS 14. Nu a functionat niciodata, nici pe iOS 13, iar orice încercare de a rezolva problema prin suportul celor de la Orange a fost in zadar. Chiar degeaba, dat fiind faptul ca niciunul (in Orange Shop, la telefon sau Djingo) nu au stiut la ce ma refer si nici nu știau ca exista măcar aceasta functie, chiar și după ce le-am arătat articolul de pe Orange.ro unde se facea reclama la aceasta functie.

Aceeași problema și pe Iphone 8 plus cu iOS 14.0.1.Nicio rezolvare de la Relații Clienți, doar un ping-pong către un magazin fizic.

Cezar_1
Cezar_1

Cezar_1

User level
Nivel
0
22 / 100
puncte
Custom field 2
Cezar_1

Salut tuturor!
În continuare colegii noștri au în vedere remedierea acestei situații. Din păcate, nu avem un timp estimat de rezolvare.
Recomandarea lor este folosirea Cronos-ului pentru verificare resurselor și a consumului de date.
Mulțumim pentru înțelegere.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!