Întrebare fară răspuns

Probleme activare optiune PrePay

Am cartela prepay, cu optiunea 5 €. E o saptamana de cand incerc sa fac activarea optiunii, dar toate incarcarile mele au dat gres. Am sunat de 3x la serviciul 300 si nu ma pot ajuta din sistem. Cica e o problema. Ultima oara m-au trimis pe site. Mi-am facut cont si asa am aflat ca optiunea e activa. Insa pe telefon, prin *100# imi zice ca nu am nici o optiune activa. E ceata totala. Am nevoie de acest nr de tel, deoarece il folosesc la serviciu. Concluzie: am credit de 5,05€, pe tel imi zice ca nu am optiune activa, pe My Orange zica ca e activa.. HELP ME PLEASE!!!

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Pagina 2 din 2

La fel cum zice maimuta patesc si eu. E total anapoda daca situatia asta dureaza de atat de mult timp, dar departamentul tehnic Orange nu rezolva... Mi se tot spune ca va fi remediata in cel mai scurt timp, adica Dumnezeu stie cand.
Banii sunt blocati in cont, instiintare de la Orange privind problema (desi e constatata de mai multi utilizatori si luata la cunostinta de Orange) nu exista si nici nu cred ca s-a gandit cineva la asta (de ce ar face ceva petru client?), optiune activa nu, alte solutii nu sunt.
Practic e vina Orange, dar nu stiu de ce, cat dureaza si cum sa o rezolve, nici nu isi asuma in vreun fel.

Motive sa mai foloseasca cineva Orange? La fel ca solutiile, niciunul.

Bogdan N
Bogdan N

Bogdan N

User level
Nivel
0
52 / 100
puncte
Custom field 2
Bogdan N

@Bogdan N: Stiu ca situatia are multe valente, la unii pare ca-i albastra, la altii e inrosita bine, altii pozeaza in ținută "roz", dar de fapt cand nu ne convine ceva, fugim ca potarnichile. Stii cine suporta toata aceasta plimbare intre culori de curcubeu? Clientul! Deci analizeaza, dar nu te grabi si nu zice "hop" pana dincolo de.... pârleaz.

Ai raspuns doar pentru a acumula puncte?
Sunt multe metafore si ideea transmisa nu e clara. referitor la problema raportata, nu ofera nicio solutie si nici ajutor.
Asteptam un raspuns din partea unui angajat Orange, cu un update asupra situatiei, intarzie sa apara, la fel ca "mesajul de confirmare" pentru activarea optiunii.

Bogdan N
Bogdan N

Bogdan N

User level
Nivel
0
52 / 100
puncte
Custom field 2
Bogdan N

@maimuta @Bogdan N contactați serviciul clienti sau mergeți într-un Orange Shop pentru a verifica problema întâmpinată. Este cam singura soluție pentru că cineva trebuie sa verifice probabil în sistemul informatic de unde apare eroarea ?

ClaudiuP_1
ClaudiuP_1

ClaudiuP_1

User level
Nivel
2
912 / 2000
puncte
Custom field 2
ClaudiuP_1

Cred ca toti care am intampinat problema asta am contactat Orange-ul in fel si chip deja. Urmeaza sa mai solicit sa consulte cineva din conducerea Orange un medium/oracol, poate le spun ei ce fel de oameni sa nu mai angajeze in departamentul tehnic, bata-l vina!
Iarasi, ma astept ca un angajat Orange sa arunce putina lumina asupra misterului. Probabil va raspunde 'in cel mai scurt timp'.

Bogdan N
Bogdan N

Bogdan N

User level
Nivel
0
52 / 100
puncte
Custom field 2
Bogdan N

@Bogdan N - am avut o problema similara acum 3 ani ( nu puteam folosi resursele naționale deși le aveam alocate pe cont ). Am sunat de nenumărate ori, aceleași reactivări, într-un final am mers și am schimbat și SIM-ul fizic, intr-un final s-a rezolvat ( cred că mi-a expirat opțiunea și s-au șters toate resursele de pe cont ) . Problema e fix de la ei din alocarea resurselor bla bla bla . Asta e bănuiala mea, nu știu cine din Callcenter ti-ar putea rezolva problema ....

ClaudiuP_1
ClaudiuP_1

ClaudiuP_1

User level
Nivel
2
912 / 2000
puncte
Custom field 2
ClaudiuP_1

@Bogdan N: Toti de dupa anul 2000 deja aveti deodata asteptari marete? Comunitatea Orange sa stii ca este a CLIENTILOR Orange, nu este Call Center-ul cautat de tine!!! Ai incercat apel la 300? Mai incearca! De chatul Djingo auzit-ai?? Incearca-l. Eu chiar azi am vorbit cu un operator si a fost chiar rapid in lamurirea problemei. Degeaba arunci cu acuzatii, de parca cineva din aceasta Comunitate ar trebui sa se simta. Iar daca nu-ti place la Orange sunt alternative in ce culori vrei. Fara suparare.

Am citit raspunsurile voastre. Va multumesc pt ele. Problema am rezolvat-o astfel: am dezactivat optiunea din cont si am activat din nou, de pe tel. Am zis ca n-am ce pierde daca incerc si dupa cateva ore am primit si mesajul de activare a optiunii. Caz rezolvat.

@cati. : E bine ca s-a rezolvat problema. Eu am o dilema totusi: am incercat sa reactivez si eu o optiune stearsa candva si ghici ce? Mi-a cerut sa-i alimentez cu euroi contul. Concluzie: O noua reincarcare / Nu este o rezolvare/ Ci e jaf la drumul mare. / Si-atunci e cu ...suparare.

@maimuta și @Bogdan N, s-au rezolvat și la voi problemele cu opțiunile prepay?

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

Nu.
Aparent ar trebui concediati niste oameni din Orange.
Cel mai probabil voi renunta si la numarul orange de prepay in perioada imediat urmatoare.
Mult succes cu 'rezolvatul' problemelor in felul asta, se asteapta suficient de mult si apoi speram ca s-a intamplat o minune. "N-am facut nimic noi, da' nu cumva acum s-a rezolvat?"

Bogdan N
Bogdan N

Bogdan N

User level
Nivel
0
52 / 100
puncte
Custom field 2
Bogdan N

Buna comunitate. Am incercat solutia descrisa de @cati, dar nu am avut succes. Am cedat si am efectuat o incarcare direct cu optiunea dorita prin intermediul aplicatiei MyOrange.
P.S. Am discutat cele mentionate in acest thread cu un prieten care este angajat Orange. Aparent, este un bug cunoscut de Orange, iar mai multi clienti s-au plans de aceasta situatie. Cu ce concluzie am ramas, seriozitatea delasatoare cu care Orange isi trateaza clientii.

maimuta
maimuta

maimuta

User level
Nivel
0
22 / 100
puncte
Custom field 2
maimuta

Probleme de genul acesta am întâmpinat și eu destul de des, în perioada 2005-2014, recunosc! Acum, revenit de curând în rețeaua Orange, sper să nu mi se întâmple și mie, cel puțin nu prea des! Părinții mei pățesc frecvent, din cate observ. Oricum, voi vedea eu cum voi gestiona eventualele probleme de genul acesta, în cazul în care posibil vor apărea... oricum, pentru mine Orange rămâne de departe cea mai tehnică și mai bine pusă la punct rețea națională!

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
1
111 / 750
puncte
Custom field 2

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!