Întrebare cu răspuns(uri)

"Face-lift" homepage Comunitate Orange

Dragilor, iubitori de "cosmetică" (sau nu), acest mesaj se vrea mai degrabă o deschidere spre feedback, idei de îmbunătățire a paginii "Comunității". Personal, mi se pare puțin cam... împrăștiată, eu considerându-mă puțin cam cu ”fix-uri” în privința aranjării (nu aranjamentelor :) ). Așa că în imaginea atașată, deși pe alocuri unele pictograme sunt ”înghesuite”, vă propun să analizați și să comentați partea de sus a paginii Comunității Orange:

  • vechi vs. propus
  • cum arată acum si ce este în plus ca informație pe pagină
  • funcții suplimentare de adăugat (dacă este nevoie)
  • idei de îmbunătățire a filtrelor / editării mesajelor
  • ..............................
    O varianta a paginii ”down page”.... curand.

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Mulțumim mult pentru sugestii, le analizăm și vom vedea ce putem "aduce la viață". Vă ținem la curent cu dezvoltările viitoare.
Edit:

  • avem soluțiile pinned în partea de sus a topic-urilor, dar și printre răspunsuri
  • am adăugat noi condiții la setarea username-ului pentru a evita duplicarea sau introducerea de e-mail-uri sau numere de telefon
  • avem acum paginație pe topic-urile cu peste 15 răspunsuri

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (0)

Da (2)

100%

2 membri au votat cu DA

0 membri au votat cu NU

100% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Pagina 4 din 4

Orice ai încerca să schimbi, oricum ai încerca să provoci schimbarea, atunci când scopul scuză mijloacele și mijlocitorii, locul întrebărilor nu mai există. Așa că schimbarea va veni odată cu subsemnatul, și asta doar pentru că "pun prea mult suflet" vorba unui prieten din Comunitate.
Un filtru la o "informație brută" este inutil și imposibil. Așa că în Comunitate nimic nu se va schimba FUNCȚIONAL, ci doar parțial va fi cosmetizată.
Nu voi putea NICIODATĂ înțelege de ce se preferă topicuri întregi copy/paste de linkuri, multe cu impresii din Comunitate, în locul unui răspuns clar, documentat, oficial, cu imagini la obiect oferite direct de ORANGE prin al său help.
Și întrucât schimbarea face parte din procesul de îmbătrânire și maturizare umană, voi reveni cu răspunsuri în Comunitate atunci când funcționarea, platforma Comunității, regulamentul, povestea "aiurelii cu punctajele" se vor schimba. Altfel rămâne o îndelungă și nesfârșită amăgire, dar și o profundă ocazie de "spălat rufe". Așa ceva nu MAI este pentru mine.
De asemenea, așa cum și Orange a constatat, turma nu duce la nimic constructiv, dar poate fi un punct de plecare în ideile viitoare. Voi rămâne în umbră, dar noul status va fi "idle".Voi mai răspunde doar moderatorilor sau unor membrii din Comunitate în caz de nominalizare (dar nu va fi cazul).
Din partea mea.... end of topic. Motivul: filtrul Comunității e un necesar implicit. Așadar dorința de schimbare propusă în topic nu se va produce.
Era o vreme, nu amu' / Când eu vroiam și alții NU / Dar vine-o vreme, chiar amu' / Când eu mă satur, chiar dacă tu NU.

Uf Flo,tu chiar nu ai inteles nici pana acum scopul comunitatii:))
Acesta acela este de comunicare intre membrii ei,clienti (sau nu ) ai Orange.
Daca din cand in cand mai primim cate un feedback de la Orange acesta este doar asa,un bonus :).
Solutiile le dam noi,membrii comunitatii si doar foarte rar angajatii Orange.
Asta inseamna ca ajutorul dat de tine celorlalti membri ai comunitatii este unul real,de care initiatorii,dar si noi chiar avem nevoie.
Continua-ti activitatea ca si pana acum fiindca e pacat de munca ta de pana acum.
Esti unul din membrii cei mai activi ai comunitatii si eu zic sa nu iti pierzi acest status :)
Cat despre modificarile propuse,acestea sunt un pic mai greu de realizat. Platforma si administrarea ei este in Franta,asa ca pana se intelege ce si cum mai dureaza,dar cred ca se tine cont de solicitari.

Ascary
Ascary

Ascary

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Ascary

Și eu cred că fiecare dintre noi avem dreptul la opinii, indiferent ce cred unii sau alții despre noi, iar dacă se vor produce schimbări sau nu, vom fi aici și le vom observa. Sigur, într-un oarecare orizont de timp, acestea vor veni, dar este bine să rămânem în continuare deschiși la dialog, alături de membrii comunității, încercând să ne aducem propria contribuție!
În concluzie, și eu cred că este bine să rămâi aproape!

@Ascary & @Vio73: Sunteti doi la ale căror păreri m-am raportat de multe ori. Dar așa cum mi-am făcut contul din iunie 2019 și am ”hibernat” aproape o jumătate de an până să ”turez” motoarele, iată că s-a-mplinit ”mandatul” de un an de activitate. Mă voi loga zilnic (sau aproape zilnic), dacă voi avea timp voi mai alcătui tutoriale noi. Dar ”jobul” de ”copy-paste de linkuri” pentru mine se încheie aici. De aceea spun, vă voi urmari, dar nu voi interveni.
Ne ”cunoaștem”, am discutat pe față, și poate cândva (dacă platforma ne va permite) vom discuta și în mod ”privat”. Până atunci, pentru majoritatea membrilor, am fost și voi rămâne un alt ”nickname” trecător.
________________________________________________
Uite un ultim subiect al meu pe topic: De ce nu s-ar putea ”marca” ultimile mesajele necitite? De ce nu ar putea în partea de profil să existe o categorie cu ”mesaje noi apărute”? De ce nu ai putea marca o anumită ALERTĂ pentru o anume categorie de la care să primești mesaje noi apărute?
..... este atât de obositor să intri pe fiecare mesaj doar pentru a te asigura că mesajele de pe topicul respectiv nu te vor lăsa pe dinafară. Dar cu timpul... cine știe....

Salut tuturor!
Venim cu o super veste: de acum avem paginație pe topic-urile cu peste 15 răspunsuri, am adăugat o mini-navigație cu text input în partea de sus și navigație standard în partea de jos, sub răspunsuri.

@MihaelaC: Am observat modificările, inclusiv cele de fundal, care fac ochiul să nu obosească atât de repede. Acel alb ”spitalicesc” este uneori prea mult. O nuanță deschisă de fond este numai bine venită. Aspectul de paginație a fost și el bine primit, de altfel comentat și pe alte topicuri. Era necesar mai ales în cazul unor topicuri mult discutate și întinse pe muuuulte pagini.

Revin cu o altă temă legată de ”colțul căutătorului”: ”Search în Comunitate”. Păi dacă ni se sugerează ”a căuta în comunitatea Orange” un anumit subiect (topic), de ce acesta trebuie să fie OBLIGATORIU legat (aka sugerat) ca fiind legat de Orange? Ca să înțelegeți, mă refer la această remarcă: ”Caută informații despre produsele și serviciile Orange. Simplu, eficient și fun.”. Eu vreau să caut informații cu și despre tehnologie, nu neapărat despre Orange. De ce aceasta? Pentru că dacă vreau să caut despre Orange ”zbor” direct la ”help-ul” din http://www.orange.ro, care conține și imagini: o imagine.... cât o mie de cuvinte.

Și ca o altă ideea cauzată de ineficiența gestionării mesajelor de notificare ale comunității cu referire la subiectele noi apărute sau abordate sau completate: Este chiar dificil de creat o pagină proprie pentru fiecare cont din Comunitate în care, asemeni unui inbox de email, să apară toate aceste notificări noi apărute de la ultima accesare?
Clarificare: Ceva similar există deja, știu. Dar 1. este o listă greoaie și dificilă de abordat; 2. pe mobil se derulează parțial (maxim 10-12 poziții din totalul ultimelor discutate), 3. Este o listă cu activitatea TOTALĂ, nu doar cu ceacare se dorește a fi urmărită. Ca alternativă, ar putea această listă de ”mesaje” să fie ”customizată”, adică să fie posibil a selecta tipul de informații despre care să fi NOTIFICAT.
În cazul mesajelor nici nu ar fi cazul de redarea integrală a mesajului ci doar a unui link spre mesajul (topicul) respectiv, bineînțeles, cu marcarea lui ca și ”citit” după ce a fost accesat. Aceasta ar face inclusiv accesarea Comunității muuult mai des, și știu că vă doriți acest fapt.

Hai că mai revin cu idei.... în alt mesaj. :)

....Și încă ceva: :) Lista activităților de pe Comunitate (acea locație unde ai cele 2 variante: activitatea proprie și ”toate activitățile”) are o problemă: Pe varianta de mobil (cel puțin la mine) nu se derulează nici măcar 2 pagini (ceva mai bine de o pagină și ceva). Pe varianta desktop se pot derula ceva mai multe pagini de ”activitate”. O fi de telefon? O fi de la platformă? Acum (cu problema notificărilor) e mai utilă ca înainte. Înainte o ignoram, dar acum, fără notificări e ”must have”. :)

@FLo_1 mulțumim pentru sugestii. Ne bucurăm că ai observat noile modificări și că îți plac.

Mulțumim și pentru sugestia de call to action pentru căutare, ne vom gândi la acest lucru. 

 

În acest moment sunt 2 modalități de a urmări activitatea din comunitate (pe lângă tab-ul “Cele mai noi” și accesarea butonului “Mai mult” ca să vezi ultimele topic-uri adăugate):

1. Din widget-ul de gamification pe care îl poți accesa din profilul tău – “Misiunile mele”-> “Activități” -> “Toate activitățile” sau din pagina principală “Clasament și activitate” –> “Mai mult” -> “Toate activitățile”

2. Din pagina de profil, tab-ul “Activitatea mea” unde poți vedea ultimele interacțiuni pe topicurile pe care ai răspuns și tu.

 

Legat de sesizarea ta cu scroll-ul în widget-ul de gamification, pe mobil, am trimis mai departe pentru a investiga și revin.

 

EDIT: am modificat call to action pentru secțiunea de căutare în comunitate, am inclus și tehnologia :)

 

@MihaelaC: <Caută informații despre produsele și serviciile Orange și ce-i nou din tehnologie. Simplu, eficient și fun>.
Uite mai jos câteva sugestii:
1. ”Găsește informații noi din domeniul tehnologiei, despre Orange, produsele și serviciile oferite.”
2. ”Descoperă ultimile noutăți despre produsele și serviciile oferite de Orange, dar și alte idei din tehnologie”
3. ”Află ultimile tendințe din domeniul tehnologiei, noutăți despre produsele și serviciile Orange”
4. ”Găsește informații actualizate din domeniul tehnologiei, despre produsele și serviciile oferite de Orange”.

Justificare:
1. mesajul inițial personal deranjează prin introducerea de prea multă ”șâșâială”, aka ”și”+”și”+”și”. Nu își are locul în acel context o astfel de exprimare.
2. Mesajul în această ”formulare” este ”ȘI” așa prea luuuung, OBOSEȘTE. Ceva scurt și concis, esențial, aka ”Informații despre Orange și tehnologie la un click distanță”. (și asta doar pentru că observ faptul de a pune <Orange> și <tehnologie> în aceiași <poveste>.
3. Ca o recomandare: Nu fiți egoiști în exprimare (nu totul e Orange). Fiți SUBTILI în exprimare, academici, dacă se poate, iar în final totul va conduce spre Orange.

Hello membrilor Comunității,
Ați observat modificări la ”aspectul și fațada paginii de main” din Comunitate? Mă refer în special la varianta de mobil, unde nu se mai deschide tab-ul cu ”cele mai accesate” ci ”cele mai noi”. Apoi (parcă) și pictogramele cu categoriile (meniul) comunității arată altfel aranjate în antetul paginii de MAIN menu. Mi-a scăpat ceva? Probabil.... dar poate primesc confirmări / ajutor / completări la cele observate mai sus.

Salut, FLo_1.
Da, atât pe mobil cât și pe desktop, în pagina principală sunt acum 3 tab-uri și în plus le-am inversat pe primele 2: "Cele mai noi", "Cele mai vizualizate" și "Utile". Secțiunea este încă în lucru, mai facem mici ajustări, alinieri.
Am făcut această modificare în urma cererilor de la voi de a vedea întâi cele mai noi topics, iar în tab-ul de "Utile" vor fi scoase în evidență topicurile de tip sfaturi, tutoriale.
"Apoi (parcă) și pictogramele cu categoriile (meniul) comunității arată altfel aranjate în antetul paginii de MAIN menu." - aici nu înțeleg exact la ce te referi, dacă te referi la bulinele cu Beneficii, Ghid, etc. acestea nu au fost schimbate.

@MihaelaC: Muțumesc de răspuns și confirmarea ... bănuielii de schimbare. Da, mă refeream la acele ”buline” întrucât îmi păreau puțin mai.... altfel, acum cu noua structură a meniului (cu împărțirea celor 3 categorii și reordonarea lor). Nu că nu ar fi existat, dar părea o rearanjare în pagină. Arată mult mai bine în forma actuală. :)

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!