Întrebare cu răspuns(uri)

"Face-lift" homepage Comunitate Orange

Dragilor, iubitori de "cosmetică" (sau nu), acest mesaj se vrea mai degrabă o deschidere spre feedback, idei de îmbunătățire a paginii "Comunității". Personal, mi se pare puțin cam... împrăștiată, eu considerându-mă puțin cam cu ”fix-uri” în privința aranjării (nu aranjamentelor :) ). Așa că în imaginea atașată, deși pe alocuri unele pictograme sunt ”înghesuite”, vă propun să analizați și să comentați partea de sus a paginii Comunității Orange:

  • vechi vs. propus
  • cum arată acum si ce este în plus ca informație pe pagină
  • funcții suplimentare de adăugat (dacă este nevoie)
  • idei de îmbunătățire a filtrelor / editării mesajelor
  • ..............................
    O varianta a paginii ”down page”.... curand.

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Mulțumim mult pentru sugestii, le analizăm și vom vedea ce putem "aduce la viață". Vă ținem la curent cu dezvoltările viitoare.
Edit:

  • avem soluțiile pinned în partea de sus a topic-urilor, dar și printre răspunsuri
  • am adăugat noi condiții la setarea username-ului pentru a evita duplicarea sau introducerea de e-mail-uri sau numere de telefon
  • avem acum paginație pe topic-urile cu peste 15 răspunsuri

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (0)

Da (2)

100%

2 membri au votat cu DA

0 membri au votat cu NU

100% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Pagina 3 din 4

Salut! Da, ieri a fost trimis primul newsletter al comunității. Cei care v-ați abonat aici, în comunitate, fie la înregistrare, fie în pagina de profil, îl veți primi.
Newsletter-ul este un fel de sumar al activităților desfășurate în comunitate: concursuri dedicate comunității, noi facilități ale platformei de comunitate, topicurile cele mai vizualizate sau comentate, badge-uri noi și alte noutăți :)

:) Multumim @MihaelaC. Este interesant pentru o prima editie acest newsletter al Comunitatii, motiv pentru care sugerez chiar ideea unui format "online" al acestui newsletter (ca se poarta si pe la alte case), astfel incat cei care doresc sa-l acceseze dar nu s-au abonat, sau au aflat tardiv ca exista asa ceva sa poata sa vizualizeze online acest newsletter.
@Ascary: :))) Sunt sigur ca daca acei "4-5-6 membri care posteaza zilnic de pe siteuri de news" au loc si sunt acceptati, la fel si un newsletter al Orange care este LUNAR (nu zilnic) isi va putea avea un loc al sau. ;)

L-am primit pe email și l-am și răsfoit. În mare parte îmi amintesc despre activitățile de aici. Destul de interesant.
Mulțumim frumos!

Vio73
Vio73

Vio73

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Vio73

Astăzi, în urma unui alt episod de ”frământare”, aș vrea să întreb nu doar moderatorii Comunității cât mai ales membrii Comunității de clienți Orange: Ar fi util sau este fără rost posibilitatea de transmitere a unor mesaje scurte unui anumit membru înregistrat în Comunitate, fie sub forma unei ferestre de CHAT, fie sub forma unei liste de mesaje. Bineinteles, daca îl deranjează destinatarul poate bloca ”expeditorul” dacă el consideră că mesajele acestuia nu sunt de importanță. Cel puțin atât timp cât ai o listă de ”Prieteni” pusă la dispoziție pe această platformă, nu văd de ce nu ai putea să te cunoști mai bine cu aceștia, fără a intra sub incidența unui GDPR. Altfel ce fel de prieteni poți sa-ți faci în Comunitatea Orange, dacă suntem cu toții în același ”bazin” și orice ”vibrație a apei” are ecou în tot cuprinsul luciului de apă???
Așadar, dacă adaug un prieten la o listă și el e de acord cu acest fapt, ar fi de preferat să se poată inclusiv comunica ”private” cu acesta. În caz contrar situația este similară clientului care la alimentară ”unge” pe vânzătoare pentru ceea ce vinde, iar vânzătoarea se simte extaziată deși nu are certitudinea că acel client va mai cumpăra vreodată de la ea (din acel magazin).

@Ascary: Poate te dezamagesc, insa am "testat" cele spuse de tine: "Orange daca vrea sa recomande sa isi faca pagina, aici e comunitatea Orange si noi recomandam :) ". Asa cum stiam de la inceput, Comunitatea este a Orange, si Orange "recomanda", nu eu, nu tu, sau alt client, indiferent de nume si rang. Daca nu iti vine sa crezi incearca-ti norocul si-o sa vezi.
Asadar daca e sa discutam "despre Orange si tehnologie", orice alte povesti despre frigidere, masinute (care nu au macar un SIM sau un memory card), sau soare si peisaje, dupa aceasta "departajare", nu au loc in discutiile Comunitatii Orange.
__________________________
Va propun si o alta analiza a "continutului Comunitatii Orange" si a ceea ce ne dorim sa fie "Comunitatea Orange":
Cautati o anumita informatie in bara de cautare a Comunitatii, utilizand 1-2-3 cuvinte cheie. Motorul de cautare va va returna intre primele rezultate <raspunsurile mai noi>, iar cele mai vechi se regasesc spre coada clasamentului. Paradoxal, detaliile si documentarile mai ample sunt in raspunsurile mai vechi, cele mai noi raspunsuri si topicuri fiind doar un continut de "linkuri". In acest context, eu unul ma intreb cat de mult ajuta prin structura si forma un astfel de continut, organizat in acest fel. Este bine structurata in acest fel informatia topicurilor Comunitatii? Argumente pro / contra...

Flo,comunitatea e mai de divertisment asa,este o platforma de interactionare intre clientii Orange,discutii intre baieti si fete :)
Partea serioasa ramane insa in/de domeniul Orange Help :)
________________________
Pui suflet,se vede,tu sa nu fii dezamagit.

@Ascary: "Pun suflet" în tot ce ating, în caz contrar mă distanțez. Dar mi-a dat de gândit și posibil ca implicarea mai serioasă să o desfășor în alt plan, iar aici, așa cum spuneai, va rămâne doar o întâlnire "între băieți și fete".
__________________________
Vedeam oarecum această platformă ca un HELP interactiv, un ajutor viu, care te ajută pe tine clientul Orange necondiționat, cu mult înaintea unui "suport al Serviciului clienți" și înainte de a știi ce vrei de la el. Adică mai mult decât un simplu "help" structurat ca o enciclopedie pasivă de topicuri, în care să nu știi cum să găsești răspunsul căutat. Însă "inerția schimbării" ne îndeamnă la răbdare, testare, verificare și multă cercetare până la acceptarea unei schimbări. Așadar mă conformez.
"Chipintaci".

Salut! Ca să răspund la câteva nelămuriri care văd că au apărut. Putem spune că este un "Help" interactiv. Însă sunt câteva diferențe notabile între o bază de date de tip FAQ (Help-ul) și o comunitate. Baza de date de tip FAQ este gestionată de companie și poate fi actualizată constant, aceasta fiind destul de restrânsă, limitată. Când vorbim despre o comunitate, care este asemenea unui organism viu, conținutul fiind majoritar generat de membri, nu de companie, actualizarea este extrem de dificilă. De aceea, într-o comunitate, topicurile pot foarte usor să nu mai fie de actualitate după o anumită perioadă de timp și motorul de căutare este nevoie să fie programat diferit.

 

Motorul de căutare din comunitate ține cont de foarte mulți parametri, voi enumera câțiva: conținut titlu și descriere întrebare, conținut răspunsuri, vechime, proximitate termeni, dacă are sau nu soluție, etc. Este adevărat că există și parametrul de vechime pentru că, așa cum am menționat unele topicuri nu mai sunt de actualitate și se ține cont și de acest lucru, printre altele. Dacă luăm câteva exemple vom observa că topicurile nu sunt afișate în ordinea vechimii, de la cele mai noi la cele mai vechi, ci alternează deoarece sunt și alți parametri luați în considerare. Lucrăm constant la definirea și setarea motorului de căutare, deci în timp puteți observa modificări.

 

Pe lângă acest lucru, o mare parte din traficul din comunitate este organic, utilizatorii ajungând pe anumite topicuri direct din motoarele de căutare folosite, precum Google și nu ajung întâi în comunitate și apoi pe topic.

 

Chiar dacă majoritatea conținutul este generat de voi, de membri, verificăm soluțiile marcate pentru a fi corecte și a ajuta cât mai multe persoane.

@MihaelaC: Multumesc pentru clarificările aduse vis-a-vis de ”Serch-ul Comunitații”. Este bine de știut și luat aminte de către cei care comentau ”bine că te-ai trezit să răspunzi într-un topic inactiv de luni de zile”. Parere proprie: Mai bine să comentezi un topic vechi de luni de zile, actualizându-l printr-un răspuns mai nou, decât să comentezi prin aprecieri un topic cu un conțunut de 2-3 link-uri din Comunitate.
____________________________
Uite altă idee de analizat: Nu ar fi mai bine ca un subiect cu un anumit topic să nu existe independent în cazul în care acesta (topicul cu întrebarea conținută) se poate atașa unui topic (temă) existentă și în plină dezbatere (în multe dintre cazuri)? Ar avea un alt curs urmărirea discuției și găsirea unei soluții atunci când teme similare le găsești în ”aceiași pagină a manualului” :) De asemenea, așa cum am mai discutat, dar încă nu este posibil, răspunsurile ar trebui să fie obligatoriu legate de un ”anumit răspuns”, nu în lista așteptării, ca și cum ar avea legătură cu răspunsul anterior oferit pe topic. ....Dar mai vedem în timp.

@MihaelaC: Am observat modificarea facuta in ultima postare pe topic, referitoare la "a nu muta din lista raspunsul SOLUTIE". Mi se pare chiar mai ok la cum apare in cadrul unui topic acest nou aspect al pozitionarii raspunsului ales SOLUTIE.

O alta "dilema" si nu observata de curand. Problema posibil sa fie in ambele tabere: atat de partea platformei prin setarile ei, dar si a device-ului folosit (mai exact a aplicatiei). Păi cum poți reusi performanta de a răspunde in Comunitate "neconectat" sau "a te conecta" ulterior unor raspunsuri deja oferite? Și ma refer la momente de minute... nu la intamplari peste noapte.
Concret, un shotscreen de astazi, ca să fie mai concludent. :)))

@Ascary: Eh, nu e chiar "problema", dar nu e o functionare corespunzatoare. De parca ai fi "undercover". Interesant era ca se actualiza starea respectiva doar daca schimb browserul sau device-ul de pe care ma loghez in Comunitate, adica trecerea intre telefon pe PC sau invers.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!