Întrebare fară răspuns

Garantia telefonului

Cum este posibil sa cumperi un telefon de la mag. on-line Orange, sa se defecteze dupa nici o saptamina {softul fiind de vina} si dl consultant de la Orange EMANUEL sa-ti zica sa mergi la service pt reparare???? Nu mai exista la aceasta firma notiunea de garantie???....O sa merg la Protectia Consumatorului...si posibil sa ma retrag dupa 15 ani din aceasta firma.

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Se mai intampla ady. Nu ai incercat sa iei legatura cu Orange printr-una din variantele de pe http://www.orange.ro/contact? Vezi ce spun si ei. Sau a fost consultantul care a raspuns la apelul dat la 300 sau in magazin? Poate a fost doar o intamplare nefericita, nu e vina Orange. Revino cu noutati cand ai un raspuns.

Ady, îmi pare rău pentru situația descrisă de tine.
Dacă telefonul este în garanție, intervențiile vor fi efectuate în condiții de garanție, conform reglementărilor în vigoare.
Pentru a trimite telefonul în Service ai două variante - fie îl predai la cel mai apropiat Orange Shop, fie alegi să-l trimiți prin curier folosind aplicația My Orange (ramura Servicii/ Service/ Trimite telefonul în Service).

Depinde despre ce telefon este vorba, din ce am citit Orange își declină competența când este de reparat telefoane Sony și te trimite direct la service-ul autorizat.

Daca este achizitionat online si esti in termenul legal de 14 zile de la achizitie, ai posibilitatea sa renunti la produs fara alte batai de cap.

Eu chiar nu vad logica pentru care sa trimiti in service un telefon nou, in mai putin de o saptamana de la achizitie, cat timp poti renunta la el si sa-ti primesti banii inapoi.

Nu..Numai dacă îl returna in 24 de ore De la primire!!!!...A trebuit sa-l duc in service pt ca altfel ori ar fi trebuit să cumpăr un tel nou..ori sa cerșesc de la prieteni un aparat pt a putea comunica...Ar fi durat 10 zile pînă s-ar fi anulat comanda..si apoi ar fi trebuit să fac o altă comanda!!!!Filme SF....Total dezamăgit din acest pct de vedere de Orange...

Nu-i...Ar fi durat vreo 10 zile pînă se anula comanda..si apoi ar fi trebuit să fac o noua comanda...Orange spune ca in max 24 de ore!!!@Poti face înlocuirea!!!...Si daca l-aș fi dat înapoi...vb la frigider..pt ca nu aveam alt aparat in acel moment.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!