Întrebare fară răspuns

Reactivare number share galaxy active 2 LTE, utilizat anterior pe alt număr orange..

Bună, știe cineva un sfat cum pot înrola un terminal galaxy watch 2 LTE cu number share, dacă a fost folosit înainte pe alt număr orange? Îmi da o eroare și nu poate fi înrolat. Plus ca ma așteptam la oferta de 3 luni gratuit cum e în reclama, și nu am aceasta opțiune.. Mulțumesc

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Salut, Catalinux! Bine ai venit în comunitate. Ne poți spune, te rog ce eroare primești?

MihaelaC
MihaelaC

MihaelaC

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
MihaelaC

@Catalinux, ceasul a fost achiziționat de la Orange sau de la un distribuitor autorizat din România? Doar în aceste condiții putem garanta funcționarea serviciului.

Bună, dacă se citea cu atenție ce am scris nu se adresa aceasta întrebare. Am spus ca a fost utilizat pe un alt număr orange.. Deci DA, achiziționat din Orange și utilizat în rețeaua Orange, cu câteva zile înainte pe alt număr.. Sunt dezamăgit de abordarea din CallCenter Orange, am sunat astăzi de 4 ori ca să mi se citească niște fraze dintr-un tutorial care il găsisem și pe site. Sunt din ce în ce mai putini specialiști în CallCenter, oameni care gândesc și care vor sa te ajute. Problema s-a rezolvat de la sine după așteptarea unui număr de ore de la oprirea serviciului pe numărul unde a funcționat initial.. Nimeni, dar Nimeni din cei pe care am sunat nu mi-a spus sa aștept câteva ore pentru sincronizarea sau actualizarea sistemului sau ce înregistrări or fi în spatele acestui serviciu NumberShare. Toți mi-au spus ca nu exista suport pentru asa ceva și să-l folosesc pe Bluetooth.. Incredibil.. Deci soluția... După dezinrolarea unui număr din sistem se așteaptă cam 4-6 ore în cazul meu. Și eu lucrez în support IT dar niciodată nu-mi permit sa spun unui client nu se poate. Mai verificam, mai analizam.. Etc... Am întrat în comunitatea Orange după 20 ani de client Vodafone și chiar am simțit ca aparțin aici însă astăzi am avut un gust amar.. Sper sa nu se mai repete.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!