Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange. Simplu, eficient și fun.
Întrebare fară răspuns
Abonamentul tv suspendat deși este platit la ora 20 oo se termina programul cu clientii si ei imi suspenda tv la ora 21 oo
Răspunsuri
Bine ai venit în comunitate!:) Abonamentul tău a fost suspendat automat din sistem, deoarece nu a fost înregistrată plata până la acea oră, nu stă nimeni să-l deconecteze. Când ai făcut plata?
@Tică: Bun venit in Comunitate. Daca ai avut abonamentul suspendat si nu ai facut plata direct intr-un shop, online pana se "ratacesc" banii de la banca pana la Orange mai dureaza vreo 2 zile. Dar poti trimite confirmarea platii la Orange/Serv clienti si sa soliciti deblocarea abonamentului. Revino aici la acest topic sa ne spui cand/daca s-a anulat suspendarea.
Bun venit! De regulă, banii intră în cont la 24-48 ore, în funcție de locul (bancă, Shop, etc) unde ai plătit, deci ai răbdare.
Dacă plătești online în My Orange, ar trebui ca plata să se vadă imediat în sistemele Orange.
Daca intarzierea nu este anuntata sau suma de plata nu este incasata, eu stiu ca orice "incasator" nu se "autosesizeaza". Valabil si la utilitati, nu doar la operatori telecom. Iar plata online efectuata nu inseamna automat si incasata decat acolo unde sunt casierii de Orange (de ex. Orange Shop).
La Enel, în momentul în care plătești prin propria aplicație, deja datoria către ei a fost stinsă.
@Tică Manciu, s-a rezolvat problema cu abonamentul TV? A fost reconectat?
Revino, te rog, și oferă-ne mai multe detalii. Cu siguranță răspunsul tău îi va ajuta și pe alți membri ai Comunității.
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.