Întrebare fară răspuns

Deconectare abonament tv

Abonamentul tv suspendat deși este platit la ora 20 oo se termina programul cu clientii si ei imi suspenda tv la ora 21 oo

Tică Manciu
Tică Manciu

Tică Manciu

User level
Nivel
0
1 / 100
punct
Custom field 2
Tică Manciu
  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Bine ai venit în comunitate!:) Abonamentul tău a fost suspendat automat din sistem, deoarece nu a fost înregistrată plata până la acea oră, nu stă nimeni să-l deconecteze. Când ai făcut plata?

@Tică: Bun venit in Comunitate. Daca ai avut abonamentul suspendat si nu ai facut plata direct intr-un shop, online pana se "ratacesc" banii de la banca pana la Orange mai dureaza vreo 2 zile. Dar poti trimite confirmarea platii la Orange/Serv clienti si sa soliciti deblocarea abonamentului. Revino aici la acest topic sa ne spui cand/daca s-a anulat suspendarea.

Bun venit! De regulă, banii intră în cont la 24-48 ore, în funcție de locul (bancă, Shop, etc) unde ai plătit, deci ai răbdare.

Daca intarzierea nu este anuntata sau suma de plata nu este incasata, eu stiu ca orice "incasator" nu se "autosesizeaza". Valabil si la utilitati, nu doar la operatori telecom. Iar plata online efectuata nu inseamna automat si incasata decat acolo unde sunt casierii de Orange (de ex. Orange Shop).

@Tică Manciu, s-a rezolvat problema cu abonamentul TV? A fost reconectat?

Revino, te rog, și oferă-ne mai multe detalii. Cu siguranță răspunsul tău îi va ajuta și pe alți membri ai Comunității.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!