Întrebare fară răspuns

Rețea mobila Campeni-Mihoești jud. Alba

Hei, sunt din Campeni-Mihoești jud. Alba .... problema mea este că în zona noastră rețeaua este foarte slabă, si internetul la fel, nu puteți face ceva?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Roberto, bine ai venit în Comunitatea Orange!
Ne dai, te rog, mai multe detalii? Este vorba de semnal (indoor/ outdoor), de calitatea rețelei (întreruperi, bruiaje etc.), de viteza de Internet (fix/ mobil)?
Cu cât ne oferi mai multe informații, cu atât vei putea primi mai multe răspunsuri și ajutor din partea celorlalți membri.
Problemele sunt recente sau persistă de mai mult timp? Sunt și alți utilizatori în zonă care întâmpină aceeași situație?

Salut! Poți face o sesizare la serviciul.clienti@orange.ro in care sa le dai mai multe detalii. Este o problema in tot satul, sau doar in zona in care stai tu?

@Roberto_1: Bun venit in Comunitate. Pentru a afla un raspuns oficial si documentat despre situatia in zona semnalata de tine, incerca sa contactezi serviciul clienti al Orange printr-una din variantele puse la dispozitie pe pagina de contatct a Orange: https://www.orange.ro/contact/
Personal iti recomand apelul telefonic la 300 sau Chatul Djingo. Sunt cele cu raspuns mai rapid si direct.
Bafta si te asteptam in Comunitate sa ne relatezi atat experienta cat si stadiul solutionarii problemei expusa in topic.

Bun venit în Comunitate!
Pentru că m-am confruntat cu o astfel de situație în trecut, te sfătuiesc să vorbești cu mai mulți abonati/utilizatori din zona ta și să faceți o sesizare scrisă către Orange România, cu nume și prenume, numere de telefon și semnături. Eventual, în demersul tău, poți cere și ajutorul autorităților locale ( Primăria), care să solicite la rândul său îmbunătățirea acoperirii în zonă. Poți trimite sesizarea/sesizările la adresa de e-mail serviciul.clienti@orange.ro.
Succes și să ne ții la curent cu măsurile luate!

Are dreptate inițiatorul, în acea zonă, semnalul Orange 3/4G este cam deficitar și din loc în loc merge și 2G outdoor, ce să vorbim de indoor.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!