Întrebare fară răspuns

Probleme aplicatie My Orange

Poate cineva sa mi explice de ce submeniurile din aplicatie nu se pot accesa. Daca scrolez se vede dar cand ma opresc pagina devine alba. Se intampla la meniul de reincarcare la cel de facturi dar nu la acasa sau consum.
Rezolvarea pe moment este stergerea aplicatiei si reinstalarea pentru reincarcare de exemplu.
Multumesc

Dany_11
Dany_11

Dany_11

User level
Nivel
0
11 / 100
puncte
Custom field 2
Dany_11
  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Este ceva temporar. Mai incearca si sigur se rezolva. Posibil sa depinda si de conexiune, viteza cu care se incarca pagina respectiva din aplicatie, daca este din versiune mai noua sau mai veche a paginilor din aplicatia MyOrange etc. Revino daca problema persista.

@Dany, bun venit în Comunitate!
Am accesat și eu acum aplicația și funcționează în toate secțiunile.
Înțeleg că ai dezinstalat-o și reinstalat-o și acum e OK?

Multumesc mult pentru raspunsuri
Nu mai fac nimic la ea o perioada si o tin sub observatie.
Revin....

Dany_11
Dany_11

Dany_11

User level
Nivel
0
11 / 100
puncte
Custom field 2
Dany_11

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!