Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange. Simplu, eficient și fun.
Întrebare fară răspuns
Poate cineva sa mi explice de ce submeniurile din aplicatie nu se pot accesa. Daca scrolez se vede dar cand ma opresc pagina devine alba. Se intampla la meniul de reincarcare la cel de facturi dar nu la acasa sau consum.
Rezolvarea pe moment este stergerea aplicatiei si reinstalarea pentru reincarcare de exemplu.
Multumesc
Răspunsuri
Este ceva temporar. Mai incearca si sigur se rezolva. Posibil sa depinda si de conexiune, viteza cu care se incarca pagina respectiva din aplicatie, daca este din versiune mai noua sau mai veche a paginilor din aplicatia MyOrange etc. Revino daca problema persista.
@Dany, bun venit în Comunitate!
Am accesat și eu acum aplicația și funcționează în toate secțiunile.
Înțeleg că ai dezinstalat-o și reinstalat-o și acum e OK?
Se mai întâmplă, dar se remediază de regulă! Am pățit și eu zilele trecute și, după vreo oră, deja își revenise.
Multumesc mult pentru raspunsuri
Nu mai fac nimic la ea o perioada si o tin sub observatie.
Revin....
Dany, ai mai încercat să accesezi aplicația? E totul OK acum?
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.