Întrebare cu răspuns(uri)

Sesizare internet fix la 300 dupa ora 22.00

Numarul 300 pentru reclamatii TV si internet fix trebuie sa fie disponibil pana la ora 24:00 conform https://www.orange.ro/termeni-si-conditii/pdf/2019-12/Pro... .

"• reclamaţii referitoare la serviciile de internet fix - inclusiv cele referitoare la drepturile clientilor si obligatiile corelative ale Orange rezultand din prevederile art. 3 si art. 4 alin(1) din Regulamentul UE 2120/2015 - şi serviciul de voce fixă şi servicii de televiziune prin cablu (TV analogic şi TV digital) se fac la Serviciul Clienţi, apelând 300 (gratuit din reţeaua Orange între orele 07:00 - 24:00) sau 037 430 0300 (tarif standard)"

In aceasta seara am o problema si tot ce primesc la 300 este redirectionare catre 401 apel taxabil, apoi se termina apelul.
Este normal?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Salut! Apelul catre Serviciul Clienti este gratuit (prin apelarea numarului 300) in intervalele urmatoare:

  • Informatii sau sesizari Orange Home - acces gratuit non-stop,
  • Informatii sau sesizari Orange TV prin satelit - acces gratuit, de luni pana duminica, in intervalul 07:00-24:00.
  • Informatii sau sesizari privind alte servicii Orange - acces gratuit in intervalul 08:00-20 :00.
  • Programul de mai sus este valabil atat pentru clientii persoane fizice, cat si pentru persoanele juridice. In afara intervalelor orare specificate, este recomandata apelarea numarului 401.

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (0)

Da (0)

0 membri au votat cu DA

0 membri au votat cu NU

0% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Nu este prea ok, dar mai mult decat o sesizare la una din variantele de pe https://www.orange.ro/contact/ nu prea ai ce face, data fiind si ora tarzie. Mai incearca cu o sesizare in acest sens, daca nu maine poti discuta cu un reprezentant Orange.
Revino sa ne spui despre varianta aleasa si stadiul solutionarii cererii tale.

Știam că apelul la 300 este gratuit în intervalul 8-21, nu știu să fi fost modificat, poate este doar o scăpare pe site.

Și eu cred că ar trebui să fie gratuit până spre ora 24.00, chiar non-stop, pentru că sunt unele probleme care pot apărea și noaptea și nu e normal să suni pe bani, la un serviciu pe care oricum îl plătești.

Salut! Apelul catre Serviciul Clienti este gratuit (prin apelarea numarului 300) in intervalele urmatoare:

  • Informatii sau sesizari Orange Home - acces gratuit non-stop,
  • Informatii sau sesizari Orange TV prin satelit - acces gratuit, de luni pana duminica, in intervalul 07:00-24:00.
  • Informatii sau sesizari privind alte servicii Orange - acces gratuit in intervalul 08:00-20 :00.
  • Programul de mai sus este valabil atat pentru clientii persoane fizice, cat si pentru persoanele juridice. In afara intervalelor orare specificate, este recomandata apelarea numarului 401.

Chiar nu știam că e non stop la Orange Home tv și între 7 și 24 la Orange TV satelit! Informații extrem de utile! Mulțumim!

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!