Întrebare fară răspuns

''Ne pare rău dar nu ai suficient credit pentru a accesa acest număr. Te rugam sa îți reîncarce contul.''

Am o mică problema cu cartela mea prepay, de doua zile primesc cate 3-4 mesaje cu conținutul ceva de genul ''Ne pare rău dar nu ai suficient credit pentru a accesa acest număr. Te rugam sa îți reîncarce contul.'' după fiecare apel pe care îl recepționez sa îl fac eu si nu știu de ce. Eu mi-am reîncărcat contul pe 1august cu opțiunea cu minute de 5 euro și plus de faza cu mesajele, azi dimineața am primit un mesaj in care scria sa îmi reîncărcat contul pana pe data de 8.08.2020 pentru a nu intra in perioada de grație și nu e Ok ținând cont ca eu mi am reîncărcat cartela acum aproape o săptămâna. Știe cineva de ce se întâmpla asta? Precizez ca am iPhone 5 și nu își mai poate da update la nimic pentru ca nu mai suporta o versiune noua de iOS. Mulțumesc anticipat!

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

@Miha_4: Ar fi interesant de vazut si un screenshot cu mesajul din 1 august (ca nu e atat de departe): "Contul tau a fost reincarcat cu optiunea.....".
O analiza mai concreta asupra contului tau se va putea face de catre un reprezentant Orange, care va putea sa observe aceste detalii si termene aferente.
Cel mai bine sa contactezi pe cei de la Serviciul Clienti printr-una din variantele care convin: https://www.orange.ro/contact/
Revino in Comunitate daca ai detalii sau sa ne anunti cum s-a rezolvat problema.

Poate numărul pe care l-ai contactat se afla in afara optiunii din moment ce ai 0 € credit. Opțiunea mai e valabilă pana pe 8 august, deci n-ar fi o problema.

Salut!
Telefonul a incercat cumva sa trimita sms-uri automate, pentru diferite aplicatii instalate (de tip FaceTime, iMessage etc.)? Daca in acel moment nu ai avut credit pe cont, vei primi acele mesaje de la 333 deoarece telefonul incearca periodic trimiterea mesajului (cu privire la respectivele functii, chiar daca le-ai dezactivat ulterior). 
Ca sa poti folosi serviciul fara a fi necesara existenta creditului, iti recomandam fie sa resoftezi telefonul, fie sa activezi serviciul o singura data (Settings / Phone / FaceTime / On) si sa il lasi pe On.

Interesant este cum o noua reincarcare rezolva toate problemele. Dar cu vechea reincarcare cum ramane? Ca nici Orange nu o confirma si nici clientul nu solicita returnarea valorii ei. Mdaa....interesant.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!