Întrebare fară răspuns

Top 3 aspecte de care țineți cont atunci când achizitionati un produs on-line

Pentru mine, pandemia a venit cu un avantaj: achiziționarea de produse on-line. Am observat ca e mult mai simplu sa fac cumpărături on-line, decât sa stau toată ziua prin mall sau magazine, așa cum făceam înainte. Din acest motiv, m-am gândit la un top 3 aspecte de care țineți cont atunci când faceti cumpărături on-line (produse de tehnologie și nu numai). Eu tin cont de următoarele aspecte:
1. Preț
2. Review-uri/ comentarii
3. Brand
Care este topul vostru de aspecte de care țineți cont atunci când faceti cumpărături on-line?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Și criteriile mele sunt aceleași, doar diferă puțin poziția în top:

  • brand (poate sunt ceva mai conservatoare, dar nu renunț la ce-mi place și m-a convins în favoarea prețului)
  • preț
  • review-uri (asta e pe ultimul loc pentru că am remarcat că nu întotdeauna comentariile sunt justificate și argumentate)

Fără alte comentarii, pentru că fiecare dintre noi știe "de ce?":
1. Am neapărat nevoie de acel produs?
2. Cât sunt dispus să plătesc pentru acel produs?
3. În ce măsură acel produs îmi rezolvă problemele pentru care doresc să-l achiziționez?
Dacă am răspunsuri pertinente și afirmative la aceste întrebari, atunci "produs achiziționat". Altfel, banii rămân la mine :)

Eu țin cont de toate în general, dar când am nevoie de ceva urgent, țin cont mai puțin de review-uri, pentru că da, uneori pot fi prea subiective. Sigur, dacă sunt multe, atunci e ok. Și cu brand-ul e discutabilă treaba, pentru că depinde de produs. Mulțumim de prezentare!

1. CREDIBILITATE MAGAZIN ONLINE (exceptand magazinele deja consacrate)

  • informatii complete identificare proprietar
  • vechime firma / vechime domeniu web
  • informatii firma gazduire / prezenta certifical SSL
  • informatii complete modalitati plata, retur, service, garantie
  • autorizatie operator date cu carater personal
  • modul cum arata acel site: cat de optimizat si cat de ingrijit este

2. PRETUL comparat cu magazinele concurente

  • daca pretul unui produs este cu muuult mai mic decat pretul mediu din piata, acest aspect ar trebui sa ridice un mare semn de intrebare.

3. Daca intentionez sa cumpar un produs electronic / electrocasnic vreau sa stiu daca acel produs este certificat UE pentru a evita situatiile de incopatibilitate cu care pot duce la incendii, lipsa suport din partea producatorului, lipsa piese schimb, lisa service certificat de producator.

  • este extrem de frustrant sa achizitionezi un produs premium, care nu este comercializat in mod oficial in Romania sau care nu este destinat pentru piata din Romania si sa te trezesti ca nu exista service autorizat, piese de schimb sau ca nu primesti niciodata update-uri / pach-uri de securitate.

FaraUnID
FaraUnID

FaraUnID

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
FaraUnID
  • Calitate ecran , neaparat amoled-superamoled(cand te uiti la el sa-ti placa :)
  • procesor de top - qualcomm sau exynos (nimic altceva)
  • suport web - suport rom/software - suport tehnic open source (odin,flashtools etc) pentru a avea posibilitatea sa-ti repari singur de acasa telefonul.
  • suport SU - Magisk (xda forum) ( ca sa fii adevaratul stapan al telefonului , tu sa hotarasti ce programe ruleaza sau sunt instalate pe telefonul tau)
  • pretul de Obicei reflecata calitatea-nu fiti calici cu voi :)

Cam tot in jurul acelorasi raspunsuri sunt si eu exceptie brand-ul care de mult nu ma mai impresioneaza si acum odata cu pandemia incerc sa ma indrept spre branduri romanesti din motivul ca fac ce pot si pot sa sutin economia Romaniei. Tot cu ocazia pandemiei am reinceput sa merg la piata si sa cumpar de la producatorii locali ce am nevoie.
Revenind la top:
1. Nevoia produsului.
2. Daca pretul imi convine, indiferent daca costa mult sa putin trebuie sa il consider eu ca-si merita banii.
3. Review-urile produsului.

1.Review-uri/ comentarii-de multe ori un comentariu negativ pertinent din punctul meu de vedere ma face sa spun pas
2.Pret
3.Brand

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!