Întrebare cu răspuns(uri)

Plata in valoare de 0.99 euro prin Jocuri pe telefon

Plata in valoare de 0.99 euro prin Jocuri pe telefon a fost efectuata cu succes. Iti multumim.
Pt ce am primit acest mesaj
Ce abonament am
Dc orange
Animați abonamentul

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Dezactivarea se face prin inchiderea abonamentului la Orange Games.
Eu am închis abonamentul.
Intri in aplicația Orange Games, intri la abonament si apeși dezactivare.
Un topic mai detaliat aici https://comunitate.orange.ro/questions/2438786-orange-games-cum-ma-abonez-si-dezabonez

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (62)

Da (70)

53%

70 membri au votat cu DA

62 membri au votat cu NU

53% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Pagina 2 din 2

@ab Cel mai probabil ai avut un joc instalat si ai activat accidental serviciul pe baza de abonament. Sau o aplicatia dubioasa din telefon te-a abonat la un astfel de serviciul.

Intr-o perioada astfel de magarii erau introduse in reclamele din aplicatii sau in reclamele din cadrul unor site-uri web dubioase. Adica, cu ajutorul unui script primeai o reclama de tip pop-up in genul "telefonul tau este virusat" si in momentul in care o inchideai sau daca muscai momeala si instalai antivirusul recomandat de ei, daca nu erai atent te abonai la ceva servicii premium cu plata prin SMS.

Cred ca ar trebui implementata o metoda de protectie in cazul acestor abonamente cu plata inclusa in factura sau miroplati SMS care nu sunt initiate in mod direct de catre client. Ceva de genul Cod OTP sau un cuvant cheie, o comanda, o ceva trimis pe SMS si care trebuie confirmat de clientul final inainte de efectuarea tranzactiei.

Eu personal nu am avut nici un joc instalat. Între timp s-a rezolvat problema. Am dezinstalat aplicația myorange de pe telefon, am sunat la serviciu clienți de vreo 2 ori și ultima oara mi-au spus ca au dezactivat plățile prin google play. Nu știu cum s-a rezolvat, acum nu îmi mai ia bani.

In fiecare sambata mi se sustrag 1.18€,
Am intrat pe orange games, nu sunt abonata la nimic, dar continua sa-mi sustrageti bani aiurea. Rog sa rezolvati !!

Am primit si eu: "Plata in valoare de 1.18 euro prin Jocuri pe telefon a fost efectuata cu succes. Iti multumim."
Pt ce am primit acest mesaj?
Telefonul e folosit de sotia mea. Nu se joaca pe telefon, nu a activat Orange Games, nu are pe telefon aplicatia Orange Games instalata. Este vreo legatura cu faptul ca in aprilie a.c. a expirat contractul de 2 ani?
Nu am fost contactat pentru prelungirea contractului si nu am gasit (am citit pe aici multe variante) cum sa anulez abonamentul la Orange Games pe care nu l-am facut...

Am rezolvat ieri cu ajutorul unei domnisoare consultant, in cateva minute. Foarte amabila si cu mult profesionalism. Nu aveam aplicatia descarcata si nici nu am vrut sa ma complic. Fara aplicatie nu am reusit singur sa ma dezabonez in MyOrange. Am ramas cu o plata de 1.18 euro dar sotia si-a asumat-o :) . Probabil a deschis un link si a dat OK pe acolo. Am reinstruit-o in acest sens. Multumesc.

@DanielaH Discutia pe chat a fost super OK pentru cineva care era la lucru intr-o zi de duminica 1 Mai (imi pare rau ca nu am notat numele, Manuela sau Gabriela cred). Tot respectul.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!