Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange și ce-i nou din tehnologie. Simplu, eficient și fun.
Întrebare cu răspuns(uri)
Plata in valoare de 0.99 euro prin Jocuri pe telefon a fost efectuata cu succes. Iti multumim.
Pt ce am primit acest mesaj
Ce abonament am
Dc orange
Animați abonamentul
Dezactivarea se face prin inchiderea abonamentului la Orange Games.
Eu am închis abonamentul.
Intri in aplicația Orange Games, intri la abonament si apeși dezactivare.
Un topic mai detaliat aici https://comunitate.orange.ro/questions/2438786-orange-games-cum-ma-abonez-si-dezabonez
Alte răspunsuri
Pagina 2 din 2
@ab Cel mai probabil ai avut un joc instalat si ai activat accidental serviciul pe baza de abonament. Sau o aplicatia dubioasa din telefon te-a abonat la un astfel de serviciul.
Intr-o perioada astfel de magarii erau introduse in reclamele din aplicatii sau in reclamele din cadrul unor site-uri web dubioase. Adica, cu ajutorul unui script primeai o reclama de tip pop-up in genul "telefonul tau este virusat" si in momentul in care o inchideai sau daca muscai momeala si instalai antivirusul recomandat de ei, daca nu erai atent te abonai la ceva servicii premium cu plata prin SMS.
Cred ca ar trebui implementata o metoda de protectie in cazul acestor abonamente cu plata inclusa in factura sau miroplati SMS care nu sunt initiate in mod direct de catre client. Ceva de genul Cod OTP sau un cuvant cheie, o comanda, o ceva trimis pe SMS si care trebuie confirmat de clientul final inainte de efectuarea tranzactiei.
Eu personal nu am avut nici un joc instalat. Între timp s-a rezolvat problema. Am dezinstalat aplicația myorange de pe telefon, am sunat la serviciu clienți de vreo 2 ori și ultima oara mi-au spus ca au dezactivat plățile prin google play. Nu știu cum s-a rezolvat, acum nu îmi mai ia bani.
In fiecare sambata mi se sustrag 1.18€,
Am intrat pe orange games, nu sunt abonata la nimic, dar continua sa-mi sustrageti bani aiurea. Rog sa rezolvati !!
Poate ca abonamentul este pentru joc / aplicatie altele decat cele incluse in Orange Games.
Am primit si eu: "Plata in valoare de 1.18 euro prin Jocuri pe telefon a fost efectuata cu succes. Iti multumim."
Pt ce am primit acest mesaj?
Telefonul e folosit de sotia mea. Nu se joaca pe telefon, nu a activat Orange Games, nu are pe telefon aplicatia Orange Games instalata. Este vreo legatura cu faptul ca in aprilie a.c. a expirat contractul de 2 ani?
Nu am fost contactat pentru prelungirea contractului si nu am gasit (am citit pe aici multe variante) cum sa anulez abonamentul la Orange Games pe care nu l-am facut...
@CristianHH, uite aici un topic în care sunt descriși toți pașii pentru dezabonare - https://comunitate.orange.ro/questions/2438786-orange-games-cum-ma-abonez-si-dezabonez.
Să ne spui dacă ai reușit.
Am rezolvat ieri cu ajutorul unei domnisoare consultant, in cateva minute. Foarte amabila si cu mult profesionalism. Nu aveam aplicatia descarcata si nici nu am vrut sa ma complic. Fara aplicatie nu am reusit singur sa ma dezabonez in MyOrange. Am ramas cu o plata de 1.18 euro dar sotia si-a asumat-o :) . Probabil a deschis un link si a dat OK pe acolo. Am reinstruit-o in acest sens. Multumesc.
@CristianHH, mă bucur că ai rezolvat și mulțumim pentru feedback!
Te mai așteptăm în Comunitate.
@DanielaH Discutia pe chat a fost super OK pentru cineva care era la lucru intr-o zi de duminica 1 Mai (imi pare rau ca nu am notat numele, Manuela sau Gabriela cred). Tot respectul.
CristianHH a răspuns
DanielaH a răspuns
CristianHH a răspuns
DanielaH a răspuns
CristianHH a răspuns
FaraUnID a răspuns
Alecsa Lucretia a răspuns
VLAICU ADRIAN CASIAN a fost desemnat cel mai bun respondent
andreeagrecea a răspuns
FaraUnID a răspuns
FLo1 a răspuns
ab a răspuns
FLo1 a răspuns
Doina_2 a răspuns
Doina_2 a răspuns
Doina_2 a răspuns
FLo1 a răspuns
Doina_2 a răspuns
andreeagrecea a răspuns
FLo1 a răspuns
gzsylm a fost desemnat cel mai bun respondent
VLAICU ADRIAN CASIAN a răspuns
gzsylm a răspuns
FaraUnID a răspuns
Jay a răspuns
Vio73 a răspuns
VLAICU ADRIAN CASIAN a adăugat o nouă întrebare
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.