Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange. Simplu, eficient și fun.
Întrebare cu răspuns(uri)
Plata in valoare de 0.99 euro prin Jocuri pe telefon a fost efectuata cu succes. Iti multumim.
Pt ce am primit acest mesaj
Ce abonament am
Dc orange
Animați abonamentul
Dezactivarea se face prin inchiderea abonamentului la Orange Games.
Eu am închis abonamentul.
Intri in aplicația Orange Games, intri la abonament si apeși dezactivare.
Un topic mai detaliat aici https://comunitate.orange.ro/questions/2438786-orange-games-cum-ma-abonez-si-dezabonez
Alte răspunsuri
Bun venit în Comunitate! Dacă nu ai cumpărat jocurile respective, sună la 300 sau depune o sesizare prin intermediul My Orange, secțiunea contact sau chat și explică-le că nu ai nicio treabă cu așa ceva. Noi nu putem decât să ne dăm cu părerea, pentru că suntem tot clienți, ca și dumneata!
Succes și să ne ții la curent!
Salut!
Este posibil sa te fi abonat pentru o perioada de proba și sa nu se dezactiveze singur?..
Am avut o colega al cărei fiu s-a abonat la jocuri folosind cardul ei si apoi s-a trezit ca si luna urmatoare i-a luat aceeasi suma..
Posibil sa fie de la asta https://comunitate.orange.ro/questions/2413192-merge-orange-games , topic deschis tot de tine.
Exact aceeasi problema am si eu. A 6 saptamana la rand mi se ia 0.99 euro de pe cartela Pre pay. Acum am sunat la Orange, daca se rezolva revin.
Dezactivarea se face prin inchiderea abonamentului la Orange Games.
Eu am închis abonamentul.
Intri in aplicația Orange Games, intri la abonament si apeși dezactivare.
Un topic mai detaliat aici https://comunitate.orange.ro/questions/2438786-orange-games-cum-ma-abonez-si-dezabonez
Cam miroase a Jocuri / topic mai vechi deschis: https://comunitate.orange.ro/questions/2321309-aplicatia-orange-games-serviciul-gaming-orange-bazat-abonament
Poate va jucati crezand ca e gratis, cand de fapt este pe bani. La fel si unele solutii de cloud (spatiu suplimentar) dar nu cred ca se aplica aici, in acest caz.
buna.ai rezolvat ceva?si imi imi ia cate 1.18 euro.pana acum mi-a luat de 3 ori, in fiecare saptamana
Bună. La fel si la mine. A doua săptămâna. Ati rezolvat cumva? Se poate face o anulare?
@Doina: Desigur, dar va dezabonati de la acele aplicatii de care nu mai aveti nevoie pentru ca nu sunt gratuite? Singure nu se vor dezactiva.
Uite, incercati ceva linkuri: https://www.orange.ro/help/cum-anulez-abonamentul-pentru-...
‐-------------
Sau poate aveti o adtfel de aplicatie instalata https://www.orange.ro/aplicatii/orange-games/
Analizati fiecare joc/aplicatie suspecta de pe telefon, orice joc sau aplicatie instalata recent este o cauza posibila.
Mulțumesc!
Nu stiu sa fi acceptat asa ceva!!
Abia acum cateva minute am descarcat aplicația, dupa răspunsul dvs. Sper ca procedat corect!
Aici imi apare asa
Achiziție!? Nu stiam de asta!
@Doina: Aplicatia nu este gratuita daca citesti. Linkul e dat ca exemplu de posibila aplicatie care sa fie instalata si sa taxeze abonamentul suplimentar.
Plata in valoare de 0.99 euro prin Jocuri pe telefon a fost efectuata cu succes. Iti multumim.
Este a 2-a oara cand primesc acest mesaj. Dupa primul am sunat la 300, rel cu clientii, si nu au fost in stare sa faca nimic expertii.
Am citit ce este scris aici... nu merge dezabonarea din aplicatia Orange Games pt ca nu am fost abonat vreodata (apare doar butonul de activare a abonamentului). Nu am o astfel de plata nici la sectiunea Istoric Achizitii.
Aveti idee de alta varianta de 'dezabonare' (daca ii pot spune asa eu neavand nici un joc la activ).
Va multumesc (nu hotilor de la orange)
@Orange: Intrucat acest trend incepe sa ia amploare, ar fi cazul de o interventie sau clarificare: Pentru plati care sunt incluse in factura, orice abonat ar trebui sa poata solicita ORANGE blocarea / acceptul sau detalierea (provenienta) cheltuielii respective. Este asemeni cum la o banca, orice "miscare" pe contul titularului iti poate fi justificata si dupa caz, acceptata sau blocata.
Intrucat tot mai multi sunt abonati la "nu mai stiu pe ce-am dat click", este necesara SI o alta masura decat inchiderea contului (numarului). Sper sa se revina cu o solutie clarificatoare, intrucat la multitudinea de "variante taxatoare" doar operatorul sau abonatul au cunostinta despre cauza acestor cheltuieli.
@ab Cel mai probabil ai avut un joc instalat si ai activat accidental serviciul pe baza de abonament. Sau o aplicatia dubioasa din telefon te-a abonat la un astfel de serviciul.
Intr-o perioada astfel de magarii erau introduse in reclamele din aplicatii sau in reclamele din cadrul unor site-uri web dubioase. Adica, cu ajutorul unui script primeai o reclama de tip pop-up in genul "telefonul tau este virusat" si in momentul in care o inchideai sau daca muscai momeala si instalai antivirusul recomandat de ei, daca nu erai atent te abonai la ceva servicii premium cu plata prin SMS.
Cred ca ar trebui implementata o metoda de protectie in cazul acestor abonamente cu plata inclusa in factura sau miroplati SMS care nu sunt initiate in mod direct de catre client. Ceva de genul Cod OTP sau un cuvant cheie, o comanda, o ceva trimis pe SMS si care trebuie confirmat de clientul final inainte de efectuarea tranzactiei.
Eu personal nu am avut nici un joc instalat. Între timp s-a rezolvat problema. Am dezinstalat aplicația myorange de pe telefon, am sunat la serviciu clienți de vreo 2 ori și ultima oara mi-au spus ca au dezactivat plățile prin google play. Nu știu cum s-a rezolvat, acum nu îmi mai ia bani.
In fiecare sambata mi se sustrag 1.18€,
Am intrat pe orange games, nu sunt abonata la nimic, dar continua sa-mi sustrageti bani aiurea. Rog sa rezolvati !!
Poate ca abonamentul este pentru joc / aplicatie altele decat cele incluse in Orange Games.
FaraUnID a răspuns
Alecsa Lucretia a răspuns
VLAICU ADRIAN CASIAN a fost desemnat cel mai bun respondent
andreeagrecea a răspuns
FaraUnID a răspuns
FLo_1 a răspuns
ab a răspuns
FLo_1 a răspuns
Doina_2 a răspuns
Doina_2 a răspuns
Doina_2 a răspuns
FLo_1 a răspuns
Doina_2 a răspuns
andreeagrecea a răspuns
FLo_1 a răspuns
gzsylm a fost desemnat cel mai bun respondent
VLAICU ADRIAN CASIAN a răspuns
gzsylm a răspuns
FaraUnID a răspuns
Jay a răspuns
Vio73 a răspuns
VLAICU ADRIAN CASIAN a adăugat o nouă întrebare
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.