Întrebare fară răspuns

[Încheiat] Hot Summer - esec lamentabil Orange

Buna seara.
Intrebare:

Cum ati proceda in urmatoarea situatie:
Din data de 15 iulie incerc sa achizitionez tel cu abobament prin Hot Summer. Cu reducere.
Mi se anuleaza rand pe rand toate comenzile (cumva procentele de reducere de 20, 22, respectiv 27% sa fie problema?).
Mi se invoca de fiecare data eroare tehnica in magazinul online.
Am avut 4 sesizari in curs si una interna, de fiecare data pe chat, am si dovezi, mi se invoca eroare tehnica, se va remedia, nu veti pierde oferta, problema este cunoscuta, bla, bla...."
Vazand ca solutia lor de fapt era anularea comenzilor, am tot insistat. Sesizari, chat, am cerut informatii la telefon, am fost contactata de departamentul tehnic, care m-a asigurat ca se va rezolva, ca nu voi pierde oferta.
Intre timp, telefonul dispare din stoc si oferta de abonamemt nu mai este valabila.
Cerand informatii despre sesizari: surpriza, sunt inchise toate, pe motiv de expirare.
Iar SOLUTIA, la ultima sesizarea interna, este refacerea comenzii. Care? Telefonul nu mai este in stoc si nici tipul de abonament, de reducere nu mai poate fi vorba.. Cum sa refac, ce?
Stupoare!
Dupa 2 sapatamani de nervi, promisiuni, luat la rand toti operatorii si consultantii ..... asta primesc?
Efectiv ignorare, Orange nici macar nu mi-a mai trimis textul ultimelor 2 chat-uri, iar de raspuns la sesizari nici vorba, a trebuit sa insist 3 zile ca sa aflu de ce s-au inchis si ce rezolutie s-a dat.

anca_l72
anca_l72

anca_l72

User level
Nivel
0
86 / 100
puncte
Custom field 2
anca_l72

Răspunsuri

Bună!
Nu am făcut nicio achiziție de telefon prin hot summer, pentru ca abonamentele mele au alta data de expirare, am avut un voucher, insa si, ceva probleme, anul asta, cu magazinul online, pe care nu le-am întâmpinat in anii trecuți, dar, am insistat sa comand pana am reușit..
Am achiziționat un accesoriu acum mulți ani, prin hot summer, fara probleme..
Stiu ce nervi am avut eu, ca nu reușeam sa comand, pot doar sa-mi inchipui cum te simți tu.. cred ca problemele sunt mai degrabă cu magazinul online decat cu programul, dar, numai cineva care a fost in situația ta poate sa-ti spuna cum a rezolvat... si, atat timp cat inca nu s-a rezolvat, cred ca, indiferent ce am spune noi, este apa de ploaie.. nu te consolează cu nimic..

Bun venit în Comunitate!
Probabil că sunt prea multe comenzi care se dau simultan și se blochează sistemele lor pe acolo. Nu știu exact care este explicația, dar părerea mea este că ar trebuie să rezolve această problemă cumva în favoarea ta, pentru că ești client de bună credință și nu ai nicio vină pentru ce li se întâmplă lor.
Am dat și eu comenzi prin acest program în trecut, dar nu am avut probleme!
Îmi pare rău pentru situația neplăcută prin care treci și sper să vadă cine trebuie și să fii ajutată!
Succes!

Vio73
Vio73

Vio73

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Vio73

Decat atat https://comunitate.orange.ro/questions/2405803-ofertele-hot-summer-anul-misto

Auzi explicatie de anul 2020 venita de la un expert: "sunt prea multe comenzi care se dau simultan și se blochează sistemele lor pe acolo" De parca magazinul Online Orange ar sta pe un pachet de gazduire gratuita, de tip shared, si la 50 de vizite simultan pica.

Dacă ai dat comanda și ai avut în coș acceptarea comenzii, nu îți rămâne decât să faci o reclamație la autoritatea competentă și să reclami ORO pentru practici neconcurențiale, în rest nu prea ai ce să faci.

Razvan
Razvan

Razvan

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Razvan

Da, din pacate, cred ca este singura solutie. Voiam sa fie ultima, dar nu imi dau de ales.
Am oricum conversatiile, print screen-uri cu comenzile . Se vede clar reaua intentie si ignoranta.
Au mers pe principiul: poate renunta. Multumesc pentru raspunsuri. Se pare ca nu este ghinion, e pur si simplu incompetenta Orange. O zi frumoasa

anca_l72
anca_l72

anca_l72

User level
Nivel
0
86 / 100
puncte
Custom field 2
anca_l72

Exact aceeasi situatie am patit-o si eu! Cand am sunat la 300 - care apropo nu iti face legatura cu nimeni din magazinul online, mi s-a transmis ca voi beneficia de oferta, ca s-a notat si voi fi sunat in maxim o ora de catre cei de la magazinul online. Dupa 2 ore revin cu telefon, mi se explica dupa jumatate de ora de verificari si tinut in asteptare ca voi beneficia de acea reducere dar sa am rabdare sa fiu contactat. Dupa 3 zile, timp in care am incercat sa mai sun si mi s-a promis ca se va rezolva, am mai sunat din nou si mi s-a transmis ca nu pot beneficia de oferta. Evident toata distractia m-a costat ca timp ore intregi. Aparatul nu mai este la oferta si temperaturile sunt dupa cum au ei stocurile de jafuri, bataie de joc.

Nick_4
Nick_4

Nick_4

User level
Nivel
0
44 / 100
puncte
Custom field 2
Nick_4

De vreo 2x am cumpărat telefoane prin Orange Hot Summer, dar nu au fost probleme, ce-i drept am cumpărat acum câțiva ani, mai pe la începutul programului.

Razvan
Razvan

Razvan

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Razvan

Buna Anca,

Îți înțeleg frustrarea si cred tot ce ai zis. Eu as face o sesizare din secțiunea contact pe mail catre departamentul magazin online si as cere refacerea comenzi manual daca aceasta s-a anulat dintr-o eroare tehnică. Dacă produsul nu mai este in stoc poti cere sa refacă comanda cu ridicare din stocul fizic al unui magazin Orange daca există pe stoc intr-un magazin apropiat de tine.
@Orange programul Hot Summer e destul de prost gândit. Ar ajuta ca reducerea extra sa fie afișată cu un cronometru in pagină si eu am pățit ca sa pun un produs in cos si pana sa dau finalizare a dispărut extra reducerea. De altfel ar ajuta un sistem de notificare cu mail sau SMS când in magazin există reducerea dorită. Este pierdere de timp, bani si se crează frustrări daca clientul pierde reducerea dorita si asa se pierd clienți si bani.

rafa.helper
rafa.helper

rafa.helper

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
rafa.helper

Buna.

Le-am sugerat nenumarate variante, sincer, mi se pare imposibil , daca vrei, bineinteles, sa nu poti face comanda manual sa ma trimiti in magazinul fizic si sa semnez abonamentul acolo.
Cred ca la o asemenea balbaiala ar fi trebuit sa rezolve mult mai rapid.
Uite raspunsul magazinului online ( raspuns pe care il primesc sub diverse forme de 2 saptamani : pe chat, pe telefon, etc...)

"Buna ziua, doamna....

Am verificat situatia mentionata si observ ca aceasta se afla in atentia departamentul tehnic pentru verificare si sper eu remediere, insa, nu avem la indemana si un termen estimativ de rezolvare.

Sper, insa, ca problema va fi remediata cat mai repede posbiil si vom reveni catre dumneavoastra imediat ce avem un raspuns in acest sens.

Ne cerem scuze pentru neplacerile intampinate si va multumim pentru intelegere.

O zi cat mai placuta va doresc si toate cele bune."

Mai exista vreun dubiu ca nu se doreste rezilvarea?

anca_l72
anca_l72

anca_l72

User level
Nivel
0
86 / 100
puncte
Custom field 2
anca_l72

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!