anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Probleme abonament la rezilierea contractului

Popamariusvalen
Începător
Buna ziua, am solicitat și eu rezilierea contractului, am fost contactat de un reprezentant orange, am fost de acord sa păstrez numărul de telefon, dar astăzi când s-a încheiat abonamentul, ma trezesc fără nici un serviciu, nici nu pot suna nici sa primesc apeluri, mai pot recupera nr de telefon?
8 Răspunsuri 8

Jay
Campion certificat
Salut! Sa pastrezi numarul cum? Ai fost de acord sa treci la prepay? In cazul asta, n-ai primit nicio factura? Pentru ca trebuia sa ti se factureze costul unei incarcari de 5 euro fara tva.. Ti-ai platit toate facturile? Gasesti in link-uri mai multe informatii.. https://www.orange.ro/help/cum-pot-s-trec-de-la-abonament-la-cartel-prepay-7788 https://comunitate.orange.ro/questions/2012603-trece-abonament-prepay Daca este recenta problema, ar trebui sa-ti poti recupera numarul..

FLo1
#StarMember
Nu am gasit in mesajul tau pomenit "prepay". Deci revin explicand o singura data /topic cele 3 scenarii: 1. Ai renuntat la abonament si ai vrut sa pastrezi numarul. Bun. In acest caz solutia era fie prepay, fie YOXO, fie portare. Pentru prepay trebuia sa te asiguri ca vei fi taxat cu o optiune (6€), si ramaneai pe prepay. 2. Ai inchis abonamentul si atat? Atunci, ca la o masina radiata de la care nu iti rezervi numerele auto, si acest numar de mobil a ramas liber de stapan. Iremediabil. 3. E posibil sa fie totul ok si e doar o sperietura de moment. Dai un restart la telefon si se rezolva totul de la sine.

Laura_cio
Senior
Te rugam sa ne oferi mai multe informații ca sa te putem ajuta, in special dacă ai trecut pe prepay.

Vio73
#StarMember
Bun venit în Comunitate! Dacă ai solicitat rezilierea, înțeleg că acest lucru s-a realizat, adică fix ce ți-ai dorit. Nu ai făcut portare, nu ai trecut la prepay... Punct ochit, punct lovit și ai pierdut numărul, acesta fiind închis!

FaraUnID
Campion certificat
Depinde ce discutie ai avut tu cu omuletul respectiv, cum te-ai exprimat tu si ce a inteles el. Aceste convorbiri sunt inregistrate si, daca, ai specificat clar ca doresti pastrarea numarului prin trecerea acestuia in sistem prepay, nu ar trebui sa fie probleme. Ai incercat sa contactezi Orange dupa acest episod? Ce raspuns ai primit?

mihai_13
Maestru
unele subiecte deschise de anumite persoane nou venite pe comunitate sunt hilare :))) pur si simplu te dezarmeaza "gala umorului romanesc"

Vio73
#StarMember
Poate că omul a greșit și nu știe ce s-a întâmplat. E bine să fim mai înțelegători și nu cred că ni se întâmplă nimic. Mai trebuie să mai lași și de la tine, pentru că viața e trecătoare și nu te premiază nimeni dacă ești critic la adresa tuturor! Cred că acesta este și scopul acestei Comunități!

DanielaH
Moderator
@Popamariusvalentin, s-a rezolvat problema cu rezilierea abonamentului și trecerea pe PrePay? Funcționează cartela?