Întrebare cu răspuns(uri)

Deblocare cartela prepay

Am blocat cartela orange Prepay introducind greșit de mai multe ori codul pin apoi codul puk ,cum o pot debloca ? Mulțumesc pentru raspunsuri .

Claudia_2
Claudia_2

Claudia_2

User level
Nivel
0
24 / 100
puncte
Custom field 2
Claudia_2
  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Dacă că ai introdus de 3 ori greșit codul PIN, cartela SIM s-a blocat. În acest moment, trebuie să introduci codul PUK.

 

Pentru a afla codul PUK apelează de pe orice alt număr *100#, Self Care, alege opţiunea 4 - Abonamentul meu, opţiuni şi blocare număr, apoi 5 - Află codul PUK. Introdu numărul de telefon pentru care doreşti să afli codul PUK, apoi parola Orange pentru numărul respectiv. Codul PUK va apărea afişat pe ecran, dar ai posibilitatea să-l primeşti şi prin SMS.

 

Codul PUK se poate afla și din contul My Orange sau apelând la chatbot Djingo de pe site.

Codul PUK este menționat și pe pachetul PrePay cu care ai achiziționat cartela. Dacă îl mai ai, găsești și acolo PUK-ul.

 

Dacă introduci și codul PUK de 10 greșit, cartela SIM se blochează definitiv și nu mai poate fi folosită. Dacă a fost blocată, poți primi o cartelă nouă într-un Orange shop, Orange store sau la partenerii Orange. 

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (12)

Da (19)

61%

19 membri au votat cu DA

12 membri au votat cu NU

61% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Codul puk este pentru cazul in care ai greșit codul pin de foarte multe ori, de 10 ori, daca nu ma insel... daca nu mai merge nici codul puk, nu cred ca mai ai ce face.. nu se mai poate debloca..

Dacă că ai introdus de 3 ori greșit codul PIN, cartela SIM s-a blocat. În acest moment, trebuie să introduci codul PUK.

 

Pentru a afla codul PUK apelează de pe orice alt număr *100#, Self Care, alege opţiunea 4 - Abonamentul meu, opţiuni şi blocare număr, apoi 5 - Află codul PUK. Introdu numărul de telefon pentru care doreşti să afli codul PUK, apoi parola Orange pentru numărul respectiv. Codul PUK va apărea afişat pe ecran, dar ai posibilitatea să-l primeşti şi prin SMS.

 

Codul PUK se poate afla și din contul My Orange sau apelând la chatbot Djingo de pe site.

Codul PUK este menționat și pe pachetul PrePay cu care ai achiziționat cartela. Dacă îl mai ai, găsești și acolo PUK-ul.

 

Dacă introduci și codul PUK de 10 greșit, cartela SIM se blochează definitiv și nu mai poate fi folosită. Dacă a fost blocată, poți primi o cartelă nouă într-un Orange shop, Orange store sau la partenerii Orange. 

Daca nu gresesc cartelele au si un cod PUK 2 pe care-l poti solicita operatorului de telefonie. Poate te ajuta acel cod pentru deblocarea cartelei.

@Claudia_2: Orange help te poate ajuta: https://www.orange.ro/help/ce-pot-face-dac-am-blocat-i-co...
Un cod PUK introdus de maxim 10 ori duce la blocarea iremediabila a SIM-ului si necesita inlocuirea acestuia. Bafta.
PS: Revino cu vesti despre status-ul problemei.

Mulțumesc frumos pentru raspunsuri am rezolvat problema inlocuid cartela cu alta nouă.❤❤

Claudia_2
Claudia_2

Claudia_2

User level
Nivel
0
24 / 100
puncte
Custom field 2
Claudia_2

Acesta este avantajul cartelei!

Vio73
Vio73

Vio73

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Vio73

Daca mai ai chestia aia de cand ai cumparat cartela, pe spate este codul puk.
daca ai gresit codul puk de 10 ori, cred ca te poate ajuta cineva de orange store
daca nu ai gresit codul puk de 10 ori, apeleaza *100# si iti da mai multe optiuni

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!