Întrebare fară răspuns

Care este timpul de livrare a unui comenzi online daca telefonul este pierdut de firma de curierat?

La o comanda facuta in 15.07 care ar fi timpul de așteptare a unui comenzi facute online prin prelungire abonament cu telefon iar acesta este pierdut de cei de la curierat.

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

@GabiCoro, nu stiu daca este suficient faptul ca si-au asumat despagubirea.. in conditiile in care tu ai prelungit, poate aveai si niste punte thank you, pretul acelui colet, este unul, pretul aceluiasi telefon, la liber, este altul.. daca Orange primeste acelasi pret de la curier si apoi iti livreaza tie in aceleasi conditii un colet identic, ei au de pierdut.. teoretic vorbind, ca eu nu cunosc adaosurile nimanui.. daca ar fi de acord curierul, ceea ce ma indoiesc, sa plateasca pretul la liber al coletului/telefonului, probabil nici Orange nu s-ar mai impiedica de el.. dar, daca si-au asumat strict suma pe care trebuia s-o achiti tu, nu prea cred ca le convine, pentru ca pretul era valabil in anumite conditii.. asa, s-ar putea crea un precedent.. sa se tot piarda colete si sa plateasca, mai putin, cine isi asuma..
Pana la urma depinde ce discutii au fost intre cei doi furnizori, iar, noi, cei din afara nu avem de unde sti..
In schimb, curierul, ar trebui sa poata afla traseul acelui colet, sa stie unde a fost scanat ultima data.. Din pacate, tu esti cel "pedepsit" la acest moment, dar, din punctul meu de vedere, curierul este cel care trebuie sa rezolve.. si, probabil, in spatele scuzei "suntem foarte aglomerati in perioada asta", curierul, sta linistit..
Am patit si eu asta, am asteptat un colet o luna si ceva, pentru ca au avut curierii niste zile libere si, nu mai reuseau sa iasa de sub colete, nu era vorba de Orange, ci de alt furnizor, dar, ca idee..

Raspunsul unui superior de la curierat a fost ca au notificat orange in data de 20.07 ca nu găsesc acel colet si ca ii despăgubesc conform contractelor incheiate intre ei.Am primit si un mesaj da la curierat in care sunt notificat ca coletul meu nu se regăsește in depozitele lor si ca să iau legătura cu Orange pentru refacerea comenzi.In concluzie cei de la curierat nu isi mai bat capul de cateva zile căutând acel colet.

Eu ma risc sa fac un pariu, ca telefonul tau a fost deja vandut pe olx sau printr-o casa de amanet cu (,) complicitatea unor terti.

Asa cum am semnalat zilele trecute aici https://comunitate.orange.ro/questions/2405803-ofertele-hot-summer-anul-misto , la momentul respectiv pe olx era un omulet care avea cca 30 de anunturi cu Samsung Galaxy S10 5G si Samsung Galaxy S20 5G, toate cu factura Orange.

Orange are posibilitatea tehnica sa localizeze acel telefon si sa-l blocheze pe baza IMEI-ului.

Mda.. au raspuns cam repede ca nu e de gasit.. ca sa nu mai spun ca au "pierdut" si acte cu datele tale personale.. foarte urat..
N-as vrea sa pun pariu in cazul asta.. si mie imi place sa castig..

Salut Gabi si bine ai venit pe comunitate. Termenul de rezolvare a unui litigiu cu Fancurier (pierdere, ramburs, deteriorare) este de 30 de zile.
Oricum litigiul este intre Orange si curier. Tu doar ai de asteptat 30 de zile.

Salut @GabiCoro,
‏‏‎ ‎
Termenul de livrare a unei comenzi online este de 3-5 zile lucratoare, informatie primita de la departamentul magazin online. Desi in termenii si conditiile site-ului scrie 1-3 zile lucratoare.
‏‏‎ ‎
Daca coletul tau nu ajunge in cele 5 zile lucratoare, fapt ce s-a intamplat, ai doua posibilitati:

  • te retragi definitv din acest contract incheiat la distanta, urmand ca bani si punctele de fidelitate sa fie restituite.
  • ceri sa ti le livreze din nou comanda.
  • ‏‏‎ ‎
    Nu trebuie sa astepti dupa FanCourier, pe tine nu te intereseaza daca au pierdut coletul sau nu.
    Bafta, sa ne spui ce ai facut si cum ai rezolvat!

Destul de neplăcută situația în care te afli. Termenul era de 3-5 zile lucrătoare, dar în situația de față e greu de spus. Acum, rezolvarea este tot la Orange și depinde de ce dorești tu să faci, adică să plasezi o altă comandă sau să îți primești banii inapoi. Succes!

In orice tara civilizata, intr-o situatie de genul acesta, clientul actiona in instanta comerciantul si primea despagubiri generoase, iar acel telefon era dezactivat pe baza IMEI-ului. In Romania insa, cel mai probabil asupra clientului se va aplica metoda pumnului in gura si ceva puncte OTY oferite ca si masura compensatorie.

Pentru ca acea comanda a fost plasata la Orange nu la firma de curierat. Din moment ce pe facuta scrie clar Orange, ce sa discuti cu firma de curierat? Mai departe, ce face masuri va lua comerciantul impotriva firmei de curierat nu mai este problema clientului final.

Daca tu lasi masina in service, iar unitatea service subcontracteaza reparatia catre un alt atelier, cine raspunde pentru masina ta: Unitatea service in grija careia ai lasat masina sau subcontractorul?

Mie nu mi se pare același lucru.. sa cumperi un produs, caz în care furnizorul preda bunul unei firme, sa ti-l livreze, cu faptul de a duce un produs la reparat, pe care firma la care il lasi il trimite mai departe.. indiferent despre cine este vorba, nu spun asta pentru ca este Orange... Din punctul meu de vedere, la preluarea coletului pentru livrare, firma de curierat a preluat și obligația de a ti-l aduce..
La fel de bine, in cazul in care eu am dus telefonul la reparat la Orange și Orange l-a trimis intr-un service, care nu-și face treaba și îmi strica sau rătăcește telefonul, ma duc și îl cer de la Orange, nu de la service.. pentru ca mie Orange trebuie sa mi-l returneze, nu service-ul..
Ca nu este treaba clientului, a cui e vina, nu te contrazic.. catre cine ar trebui sa se îndrepte, în schimb..

In situatia de fata clientul nu are ce sa discute firma de curierat, pentru ca, ma repet, comanda produsului a fost plasata pe Orange. Si nici firma de curierat nu prea discuta cu tine ca si client final.

De altfel @initiatorul a spus destul de clar faptul ca a fost contact de catre firma de curierat care l-a instiinta asupra faptului ca acel colet a fost pierdut - procedura standard. Tot firma de curierat a spus va despagubi Orange conform contractului incheiat intre ei - iarasi procedura standard.

Intrebare: De ce firma de curierat nu a despagubit clientul final?
Raspuns: Pentru ca acesta, clientul final, nu are un contract direct incheiat cu firma de curierat.

Din acest motiv clientul final trebuie sa solicite explicatii si despagubiri de la Orange, nu de firma de curierat. Ca Orange va solicita de 10x despagubiri de la firma de curerat sau ca se vor intelege amiabil, asta nu mai este problema clientului final.

Mesajul primit azi de la Orange, suna c-am asa "Buna ziua! Colegii din departamentul abilitat au primit e-mail de la Fun Curier, astazi la ora 09:15, cum ca inca se mai cauta coletul respectiv si imediat ce se va gasi va fi expediat catre dumneavoastra. In cel mai rau caz, in care coletul nu va fi gasit, veti fi instiintat de acest lucru, de catre Orange, ptrintr-un e-mail. Facem toate demersurile necesare pentru a veni in ajutorul dumneavoastra pentru a solutiona aceasta situatie."

Asta ti-am spus si eu Gabi, mai ai un pic de asteptat. Orange nu poate sa iti livreze un alt telefon pana nu afla ce s-a intamplat cu telefonul trimis.
Nu asculta la FaraUnId, acesta este este un membru care este foarte subiectiv. Suparat pe Orange din motive de el stiute, vede negru in tot ce tine de aceasta companie. A fi obiectiv este totusi mai bine decat a fi subiectiv.
Sa speram ca iti vei primi cat mai curand telefonul comandat.

O spune @Ascary, omu' care si-a cumparat un router de la Telekom, prin prisma faptului ca a vazut un afis lipit pe o poarta. Ca sa intelegi cine ofera sfaturi si cine ridica in slavi compania Orange in absolut fiecare mesaj postat si care sunt deciziile care stau la baza unei achizitii facute de acesta!

Vă rog mult să nu vă îndepărtați de la subiect astfel încât discuțiile să nu degenereze în probleme personale.
Situația prezentată de Gabi este una foarte neplăcută. Ea este cunoscută și vă asigurăm că toți colegii noștri implicați o vor rezolva imediat ce vor găsi o soluție.
Până atunci, vă rog să comentați doar dacă aveți informații sau experiențe care-l pot ajuta pe Gabi sau pe alți membri ai Comunității.
Vă mulțumesc.

Iarasi nu esti obiectiv. Am criticat si am evidentiat lipsurile din serviciile Orange. E drept nu la modul in care o faci tu si nici atat de des ca sa nu devin plictisitor.
Este adevarat, am servicii Orange, Telekom, Focus si DIGI, astfel pot fi obiectiv si sa fac diferenta.

Am pățit-o și eu cu o firmă de curierat iarna trecută, dar nu era vina Orange. Din fericire, s-a rezolvat după vreo 3 săptămâni. Aici e deja mult mai grav, dar se va găsi o rezolvare.

Salut, am primit in urma cu cateva zile un răspuns de la Orange precum ca cei de la curierat i.au anunțat ca, telefonul nu se regăsește in depozite lor si urmeaza să ii despagubeasca.Dupa ce Orange va fi despagubit in urmatoarele zile se vor face corecție in contul meu si abia dupa pot înainta o alta comanda, bineînțeles dacă mai doresc :)

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!