Întrebare fară răspuns

Am fost inselat in contract

La prelungire de contract am luat un telefon in rate, fara stirea mea s-a adaugat un abonament in plus. Ce pot sa fac in privinta asta?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Ai semnat fara sa citesti ce semnezi? ,
Un abonament nou inseamna si un sim nou, nu ti s-a parut ciudat ca primesti inca un sim?
Nu ai ales un numar de telefon? Nu ai ales si un anumit abonament?
Pentru ce perioada este noul abonament si de ce valoare?
Cat timp a trecut?
Orange Shop sau Orange Store? Despre ce magazin este vorba, mai exact?

Jay
Jay

Jay

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Jay

Salut Marko si bine ai venit pe comunitate. Sa intelegem ca ai facut prelungirea online?
Ma gandesc ca daca ai fi facut prelungirea intr-un magazin fizic ai fi vazut ca semnezi un alt contract de asta nu cred ca ai facut prelungirea si rata in magazinul fizic.
Astfel daca ai inca un abonament facut online din greseala il poti rezilia in termen de 14 zile fara nici o penalitate.
Sper ca rata ai facut-o pe numarul tau mai vechi fiindca daca e facut pe numarul nou se complica treburile putin, dar si pe acesta il poti returna (telefonul) odata cu rezilierea abonamentului nou.
Te asteptam cu mai multe amanunte. Grabeste lucrurile ca sa nu iesi din perioada de returnare si reziliere a contractului facut din "greseala".

Bun venit în Comunitate! Adică ai semnat un contract pentru un număr nou și nu știi? Fă o sesizare scrisă la serviciul.clienti@orange.ro și vezi ce spun.

Vio73
Vio73

Vio73

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Vio73

@Marko, noi nu avem de unde sti de ce apare un numar nou pe contractul tau... noi nu suntem angajați Orange, comunitatea nu este un serviciu clienți, noi suntem clienti, ca și tine.. din acest motiv ti-am pus mai multe întrebări.. si n-ai răspuns la niciuna..

Jay
Jay

Jay

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Jay

Atat de simplu.... apare un numar nou pentru ca ai achizitionat un telefon nou pe abonament nou. Ce-i drept, era chiar si mai convenabil la pret. Pentru reziliere faci exact ce-ai facut pentru contractare: alegi magazinul, expui problema si semnezi... amiabil.

Incredibil!
Nu pot să înțeleg cum să semnezi pentru ceva și să nu știi...
Iar prin telefon eu unul NU aș face niciodată un contract. :)

Dacă ești în primele zile, poți renunța. Dacă ai făcut contractul online, ai dreptul de renunțare în 14 zile și trebuie să predai telefonul.
Dacă este în magazin, se complică un pic lucrurile.
Citește și pe aici:
https://comunitate.orange.ro/questions/2048927-reziliat-contract-semnat-shop

Succes!

Vio73
Vio73

Vio73

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Vio73

@ecristian, bun venit în Comunitate!
Ai o situație similară? O poți expune aici sau poți posta o întrebare nouă, iar ceilalți membri ai Comunității te vor ajuta cu răspunsuri. Te așteptăm.

Am avut un contract la orange pe care l-am prelungit in aprilie 2018 iar acum după ce am portat nr la telekom am aflat ca defapt eu mai am un abonament pe un nr de fix pe care eu nu îl stiu nici in ziua de azi dar am platit abonament cumulat cu celălalt fără să stiu sau să il folosesc iar acum am de plată in continuare .În contract este specificat clar voce mobil și nu scrie nimic de fix nici alt contract nu am semnat.Va multumesc!!

@ecristian, te poți uita pe o factură să vezi câte abonamente ai plătit până acum? Dacă abonamentul de fix este facturat separat, cu siguranță el a fost contractat. Te așteptăm să revii cu detalii. Mulțumim.

Nu am nici o factură de la ei .Cand primeam mesaj mă duceam și plateam.Întrebarea ar fi de ce nu este stipulat in contract telefonie fixă si de ce nu am primit un telefon fix atâta timp cât mi sa alocat un nr de tel?

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!