anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Smart TV Orange TV GO - nu pot vizualiza canalele PRO

bruce_xpr
Junior entuziast
Buna ziua, am avut ceva probleme cu anumite canale TV, mai concret cele PRO, pe care le detin in pachet prin abonamentele fun12.
Am dezinstalat ulterior app pe smartphone, am resetat app din Smart TV. Pe telefon am revenit usor cu nr. de telefon si m-am logat, in schimb pe TV nu mai reusesc sa asociez contul detinut, orice as face. Am resetat si smart hub-ul din TV, dar nu imi mai apare nici sa ma loghez cu telefonul ori cu un cod QR, asa cum s-a intamplat initial. Practic in meniul cu device-uri nu-mi apare nimic si nici din telefon nu pot face asocierea, chiar daca i-am dat resetare smart TV din aplicatia telefonului. Practic cand dau resetare, TV-ul se deschide in aplicatia Orange insa fara asocierea cu contul meu si pot vizualiza doar cateva programe nu si cele PRO deoarece nu apare contul detinut.
A mai avut cineva situatie similara ?
1 Soluţie acceptată‚

bruce_xpr
Junior entuziast
Ca sumar, despre problema trebuie resetat TV total. Initial am incercat doar reset simplu, apoi reset smart HUB. Dupa ce mi-au spus cei din departamentul tehnic ca au resetat contul meu de Orange TV GO, am iesit din contul smartphone, am dezinstalat aplicatia, apoi am dat configurare totala a TV-ului, practic cum l-am cumparat. Am reinstalat aplicatia in smartphone si m-am logat, am reinstalat aplicatia in TV si s-a asociat ca si prima data cu cod QR. Mentionez ca este vorba de Samsung cu sistem de operare Tizen.

Vizualizare soluţie în postul original

25 Răspunsuri 25

FLo1
#StarMember
Eu nu am avut pentru ca m-am convins recent de ce poate Orange TV Go. Adica lipsa canale si multe setari pentru a vedea cateva canale la liber. Pacat. Inceraca un topic similar, poate ajuta: https://comunitate.orange.ro/questions/2348641-canalele-orange-tv-go-functioneaza

FaraUnID
Campion certificat
Cred ca trebuie sunat in Call Center sa-ti refaca ei legatura dintre Smart TV Go si numarul de telefon.

bruce_xpr
Junior entuziast
Am sunat și de ieri aștept un răspuns . Susțin ca este o aplicație mai noua , abonamentul meu este din oferta noua etc etc. Sa aștept răspuns de la cei din departamentul tehnic.

ClaudiuP_1
Explorator entuziast
Raspunsul meu nu vine sa te ajute in mod direct dar : ai incercat sa faci screencast de pe telefon direct pe televizor ? (daca televizorul si telefonul sunt legate in aceeasi retea WiFi si daca poti sa faci streaming de continut pe TV) * Varianta este temporara pana reusesti sa iti conectezi SmartTv-ul la OrangeTV Go direct

bruce_xpr
Junior entuziast
Nu functioneaza

ClaudiuP_1
Explorator entuziast
@bruce_xpr daca pe telefon funcționează și televizorul are funcție de Screencast de pe un alt dispozitiv Android ar trebui sa meargă . Tutorial : https://youtu.be/hSPjDO5Sbh8 ( fără a fi o reclamă la Allview , e primul video de pe YouTube )

bruce_xpr
Junior entuziast
Menționez ca IOS

ClaudiuP_1
Explorator entuziast
Mentionez ca sunt o mulțime de video-uri ce încearcă să îți răspundă și la întrebarea legată de iOS ( caută pe google :screen mirror / screen cast iOS smart TV : https://youtu.be/rGniF02F4_4 )

bruce_xpr
Junior entuziast
Te rog sa ma crezi , ca am încercat și acum nu se deschide imaginea.

ClaudiuP_1
Explorator entuziast
Nu se deschide Smart TV-ul?

bruce_xpr
Junior entuziast
Este o problema de aplicație ,ce tine de Orange. După cum poate știi nu se poate face screen Mirror nici pt HBO ori Netflix

Vio73
#StarMember
Canalele PRO sunt disponibile doar celor care au și Orange home tv. ,,Canalele PRO pot fi vizionate și pe televizor prin intermediul aplicației Orange TV Go pentru smart TV, al unui TV Go box sau prin Chromecast, de către clienții care un abonament Orange Home TV." https://www.orange.ro/servicii-fixe/tv/orange-tv-go/optiuni-orange-tv-go/ Eu am și televiziune și le văd fără probleme! S-a mai discutat și pe aici subiectul și Orange Assistant a lămurit ulterior problema: https://comunitate.orange.ro/questions/2348641-canalele-orange-tv-go-functioneaza

bruce_xpr
Junior entuziast
Te rog sa te uiți la noile abonamente .Specifica așa la abonamente peste 10euro ai canale Pro.Spoi dacă nu as avea in pachet , nu as vedea pe smartphone,dar aici văd , problema este doar pe TV

Vio73
#StarMember
Atunci ar trebui să-ți acorde acces la ceste canale. Probabil că încă nu au făcut configurările necesare, dar le vor face manual în cazul tău, pentru că e oficial și trebuie să-ți acorde acest drept! Succes!