Întrebare cu răspuns(uri)

[Rezolvat] Smart TV Orange TV GO - nu pot vizualiza canalele PRO

Buna ziua, am avut ceva probleme cu anumite canale TV, mai concret cele PRO, pe care le detin in pachet prin abonamentele fun12.
Am dezinstalat ulterior app pe smartphone, am resetat app din Smart TV. Pe telefon am revenit usor cu nr. de telefon si m-am logat, in schimb pe TV nu mai reusesc sa asociez contul detinut, orice as face. Am resetat si smart hub-ul din TV, dar nu imi mai apare nici sa ma loghez cu telefonul ori cu un cod QR, asa cum s-a intamplat initial. Practic in meniul cu device-uri nu-mi apare nimic si nici din telefon nu pot face asocierea, chiar daca i-am dat resetare smart TV din aplicatia telefonului. Practic cand dau resetare, TV-ul se deschide in aplicatia Orange insa fara asocierea cu contul meu si pot vizualiza doar cateva programe nu si cele PRO deoarece nu apare contul detinut.
A mai avut cineva situatie similara ?

bruce_xpr
bruce_xpr

bruce_xpr

User level
Nivel
1
263 / 750
puncte
Custom field 2
bruce_xpr
  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Ca sumar, despre problema trebuie resetat TV total. Initial am incercat doar reset simplu, apoi reset smart HUB. Dupa ce mi-au spus cei din departamentul tehnic ca au resetat contul meu de Orange TV GO, am iesit din contul smartphone, am dezinstalat aplicatia, apoi am dat configurare totala a TV-ului, practic cum l-am cumparat. Am reinstalat aplicatia in smartphone si m-am logat, am reinstalat aplicatia in TV si s-a asociat ca si prima data cu cod QR. Mentionez ca este vorba de Samsung cu sistem de operare Tizen.

bruce_xpr
bruce_xpr

bruce_xpr

User level
Nivel
1
263 / 750
puncte
Custom field 2
bruce_xpr

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (1)

Da (2)

67%

2 membri au votat cu DA

1 membri au votat cu NU

67% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Eu nu am avut pentru ca m-am convins recent de ce poate Orange TV Go. Adica lipsa canale si multe setari pentru a vedea cateva canale la liber. Pacat.
Inceraca un topic similar, poate ajuta: https://comunitate.orange.ro/questions/2348641-canalele-orange-tv-go-functioneaza

Am sunat și de ieri aștept un răspuns .
Susțin ca este o aplicație mai noua , abonamentul meu este din oferta noua etc etc. Sa aștept răspuns de la cei din departamentul tehnic.

bruce_xpr
bruce_xpr

bruce_xpr

User level
Nivel
1
263 / 750
puncte
Custom field 2
bruce_xpr

Raspunsul meu nu vine sa te ajute in mod direct dar : ai incercat sa faci screencast de pe telefon direct pe televizor ? (daca televizorul si telefonul sunt legate in aceeasi retea WiFi si daca poti sa faci streaming de continut pe TV)

  • Varianta este temporara pana reusesti sa iti conectezi SmartTv-ul la OrangeTV Go direct

Nu functioneaza

bruce_xpr
bruce_xpr

bruce_xpr

User level
Nivel
1
263 / 750
puncte
Custom field 2
bruce_xpr

@bruce_xpr daca pe telefon funcționează și televizorul are funcție de Screencast de pe un alt dispozitiv Android ar trebui sa meargă . Tutorial : https://youtu.be/hSPjDO5Sbh8 ( fără a fi o reclamă la Allview , e primul video de pe YouTube )

Menționez ca IOS

bruce_xpr
bruce_xpr

bruce_xpr

User level
Nivel
1
263 / 750
puncte
Custom field 2
bruce_xpr

Mentionez ca sunt o mulțime de video-uri ce încearcă să îți răspundă și la întrebarea legată de iOS ( caută pe google :screen mirror / screen cast iOS smart TV : https://youtu.be/rGniF02F4_4 )

Te rog sa ma crezi , ca am încercat și acum nu se deschide imaginea.

bruce_xpr
bruce_xpr

bruce_xpr

User level
Nivel
1
263 / 750
puncte
Custom field 2
bruce_xpr

Este o problema de aplicație ,ce tine de Orange. După cum poate știi nu se poate face screen Mirror nici pt HBO ori Netflix

bruce_xpr
bruce_xpr

bruce_xpr

User level
Nivel
1
263 / 750
puncte
Custom field 2
bruce_xpr

Canalele PRO sunt disponibile doar celor care au și Orange home tv.
,,Canalele PRO pot fi vizionate și pe televizor prin intermediul aplicației Orange TV Go pentru smart TV, al unui TV Go box sau prin Chromecast, de către clienții care un abonament Orange Home TV."
https://www.orange.ro/servicii-fixe/tv/orange-tv-go/optiu...
Eu am și televiziune și le văd fără probleme!
S-a mai discutat și pe aici subiectul și Orange Assistant a lămurit ulterior problema:
https://comunitate.orange.ro/questions/2348641-canalele-orange-tv-go-functioneaza

Te rog sa te uiți la noile abonamente .Specifica așa la abonamente peste 10euro ai canale Pro.Spoi dacă nu as avea in pachet , nu as vedea pe smartphone,dar aici văd , problema este doar pe TV

bruce_xpr
bruce_xpr

bruce_xpr

User level
Nivel
1
263 / 750
puncte
Custom field 2
bruce_xpr

Atunci ar trebui să-ți acorde acces la ceste canale. Probabil că încă nu au făcut configurările necesare, dar le vor face manual în cazul tău, pentru că e oficial și trebuie să-ți acorde acest drept! Succes!

@bruce_xpr, cum a spus și Vio73, canalele PRO pot fi vizionate și pe televizor, prin intermediul aplicației Orange TV Go pentru smart TV, al unui TV Go box sau prin Chromecast, de către clienții care un abonament Orange Home TV.

Nu ne-ai spus, deții un astfel de abonament?

Am scris destul de clar ,am mai multe abonamente peste 10 Euro fiecare. Și conform bonusurilor noilor contracte Fun , beneficiezi de 32 de canale inclusiv cele Pro. Scrie și pe site .

bruce_xpr
bruce_xpr

bruce_xpr

User level
Nivel
1
263 / 750
puncte
Custom field 2
bruce_xpr

Cred că informațiile se actualizează mai greu în sistemul lor, dar totuși ar fi trebuit să se rezolve cumva. Folosește mai multe canale de comunicare și, teoretic, ar trebui să se rezolve! Succes!

Da,încă nu știu sa îmi dea răspuns ori rezolvare.Este clar o problema de aplicație TV fiindcă așa cum app din tel are buton deconectare ,așa trebuie sa aibă și cea din TV

bruce_xpr
bruce_xpr

bruce_xpr

User level
Nivel
1
263 / 750
puncte
Custom field 2
bruce_xpr

Dupa inca trei apeluri si tot atatea resetari TV , functioneaza corect aplicatia pe smart TV , nu asa cum sustineau cei din call center si unii de pe aici , precum ca programele pro nu functioneaza pe smart TV. Acum imi apare ca sunt logat cu nr. meu de telefon si pot viziona tot ce am inclus in pachet si smart TV .Oricum sfatuiesc pe cei cu Samsung Tizen ,odata logati sa nu se mai deconecteze, pot intampina ceea ce eu tocmai am rezolvat ,dar dupa multe apeluri, mail-uri si la fel de multe zile. Necesita timp , rabdare si intelegerea tehnologiei ,deoarece daca este o persoana ,mai putin cunoscatoare ,nu va solutiona situatia in veci ! Sunt foarte rigizi in relatia cu clientul ,la capitolul tehnic. Au fost momente in care aproape trebuia sa pot "desena" pentru a ma putea face inteles . Nu va doresc sa intampinati asa ceva .

bruce_xpr
bruce_xpr

bruce_xpr

User level
Nivel
1
263 / 750
puncte
Custom field 2
bruce_xpr

@bruce_xpr felicitări pentru reușită! Dacă vrei, cred că ar fi util să faci un rezumat concis în încheiere despre cum se soluționează problema ( ca alți utilizatori să găsească răspunsul complet in ultimul comentariu al topicului ).

@bruce_xpr, ne bucurăm că s-a rezolvat și ne pare rău pentru situațiile  neplăcute pe care le-ai întâmpinat.

A fost actualizată informația și la noi pe site (https://www.orange.ro/servicii-fixe/tv/orange-tv-go/optiuni-orange-tv-go/index.html).

Mulțumim mult pentru feedback.

 

 

Canalele PRO TV HD, PRO X HD, PRO 2 HD, PRO CINEMA, PRO GOLD și PRO INTERNAȚIONAL pot fi vizionate pe smartphone și tabletă, prin intermediul aplicației Orange TV Go, de către clienții care au un abonament de mobil care oferă acces în Orange TV Go la aceste canale.

Canalele PRO pot fi accesate și pe televizor prin intermediul aplicației Orange TV Go pentru smart TV, al unui TV Go box sau prin Chromecast, de către clienții care un abonament Orange Home TV, care este asociat pe contul Orange ce a fost folosit la logare.

@bruce_xpr, mulțumim mult pentru clarificări!
Vom marca răspunsul tău ca soluție pentru a aparea primul pe topic și, în acest fel, va fi util și celorlalți membri.
Te mai așteptăm în Comunitate cu întrebări, comentarii, experiențe noi și vești bune.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!