Întrebare cu răspuns(uri)

[Rezolvat] Smart TV Orange TV GO - nu pot vizualiza canalele PRO

Buna ziua, am avut ceva probleme cu anumite canale TV, mai concret cele PRO, pe care le detin in pachet prin abonamentele fun12.
Am dezinstalat ulterior app pe smartphone, am resetat app din Smart TV. Pe telefon am revenit usor cu nr. de telefon si m-am logat, in schimb pe TV nu mai reusesc sa asociez contul detinut, orice as face. Am resetat si smart hub-ul din TV, dar nu imi mai apare nici sa ma loghez cu telefonul ori cu un cod QR, asa cum s-a intamplat initial. Practic in meniul cu device-uri nu-mi apare nimic si nici din telefon nu pot face asocierea, chiar daca i-am dat resetare smart TV din aplicatia telefonului. Practic cand dau resetare, TV-ul se deschide in aplicatia Orange insa fara asocierea cu contul meu si pot vizualiza doar cateva programe nu si cele PRO deoarece nu apare contul detinut.
A mai avut cineva situatie similara ?

bruce_xpr
bruce_xpr

bruce_xpr

User level
Nivel
1
263 / 750
puncte
Custom field 2
bruce_xpr
  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Ca sumar, despre problema trebuie resetat TV total. Initial am incercat doar reset simplu, apoi reset smart HUB. Dupa ce mi-au spus cei din departamentul tehnic ca au resetat contul meu de Orange TV GO, am iesit din contul smartphone, am dezinstalat aplicatia, apoi am dat configurare totala a TV-ului, practic cum l-am cumparat. Am reinstalat aplicatia in smartphone si m-am logat, am reinstalat aplicatia in TV si s-a asociat ca si prima data cu cod QR. Mentionez ca este vorba de Samsung cu sistem de operare Tizen.

bruce_xpr
bruce_xpr

bruce_xpr

User level
Nivel
1
263 / 750
puncte
Custom field 2
bruce_xpr

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (2)

Da (3)

60%

3 membri au votat cu DA

2 membri au votat cu NU

60% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Pagina 1 din 2

Eu nu am avut pentru ca m-am convins recent de ce poate Orange TV Go. Adica lipsa canale si multe setari pentru a vedea cateva canale la liber. Pacat.
Inceraca un topic similar, poate ajuta: https://comunitate.orange.ro/questions/2348641-canalele-orange-tv-go-functioneaza

Am sunat și de ieri aștept un răspuns .
Susțin ca este o aplicație mai noua , abonamentul meu este din oferta noua etc etc. Sa aștept răspuns de la cei din departamentul tehnic.

bruce_xpr
bruce_xpr

bruce_xpr

User level
Nivel
1
263 / 750
puncte
Custom field 2
bruce_xpr

Raspunsul meu nu vine sa te ajute in mod direct dar : ai incercat sa faci screencast de pe telefon direct pe televizor ? (daca televizorul si telefonul sunt legate in aceeasi retea WiFi si daca poti sa faci streaming de continut pe TV)

  • Varianta este temporara pana reusesti sa iti conectezi SmartTv-ul la OrangeTV Go direct

Nu functioneaza

bruce_xpr
bruce_xpr

bruce_xpr

User level
Nivel
1
263 / 750
puncte
Custom field 2
bruce_xpr

@bruce_xpr daca pe telefon funcționează și televizorul are funcție de Screencast de pe un alt dispozitiv Android ar trebui sa meargă . Tutorial : https://youtu.be/hSPjDO5Sbh8 ( fără a fi o reclamă la Allview , e primul video de pe YouTube )

Menționez ca IOS

bruce_xpr
bruce_xpr

bruce_xpr

User level
Nivel
1
263 / 750
puncte
Custom field 2
bruce_xpr

Mentionez ca sunt o mulțime de video-uri ce încearcă să îți răspundă și la întrebarea legată de iOS ( caută pe google :screen mirror / screen cast iOS smart TV : https://youtu.be/rGniF02F4_4 )

Te rog sa ma crezi , ca am încercat și acum nu se deschide imaginea.

bruce_xpr
bruce_xpr

bruce_xpr

User level
Nivel
1
263 / 750
puncte
Custom field 2
bruce_xpr

Este o problema de aplicație ,ce tine de Orange. După cum poate știi nu se poate face screen Mirror nici pt HBO ori Netflix

bruce_xpr
bruce_xpr

bruce_xpr

User level
Nivel
1
263 / 750
puncte
Custom field 2
bruce_xpr

Canalele PRO sunt disponibile doar celor care au și Orange home tv.
,,Canalele PRO pot fi vizionate și pe televizor prin intermediul aplicației Orange TV Go pentru smart TV, al unui TV Go box sau prin Chromecast, de către clienții care un abonament Orange Home TV."
https://www.orange.ro/servicii-fixe/tv/orange-tv-go/optiu...
Eu am și televiziune și le văd fără probleme!
S-a mai discutat și pe aici subiectul și Orange Assistant a lămurit ulterior problema:
https://comunitate.orange.ro/questions/2348641-canalele-orange-tv-go-functioneaza

Te rog sa te uiți la noile abonamente .Specifica așa la abonamente peste 10euro ai canale Pro.Spoi dacă nu as avea in pachet , nu as vedea pe smartphone,dar aici văd , problema este doar pe TV

bruce_xpr
bruce_xpr

bruce_xpr

User level
Nivel
1
263 / 750
puncte
Custom field 2
bruce_xpr

Atunci ar trebui să-ți acorde acces la ceste canale. Probabil că încă nu au făcut configurările necesare, dar le vor face manual în cazul tău, pentru că e oficial și trebuie să-ți acorde acest drept! Succes!

@bruce_xpr, cum a spus și Vio73, canalele PRO pot fi vizionate și pe televizor, prin intermediul aplicației Orange TV Go pentru smart TV, al unui TV Go box sau prin Chromecast, de către clienții care un abonament Orange Home TV.

Nu ne-ai spus, deții un astfel de abonament?

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!