Întrebare fară răspuns

Nu pot inchide abonamentul yoxo.

Nu pot inchide abonamentul yoxo. Aplicatia nu mai functioneaza pe contul meu. Dupa logarea in aplicatie ma duce in ecranul de configurare, eu avand un abonament yoxo activ. Dava incerc o noua configurare aplicatia ma informeaza ca nu pot configura un abonament nou, pe numarul meu fiind unul activ. Aveti idee cum pot inchide abonamentul ?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

@Sabin: sa inchizi ceva nefunctional? Este cam de neinteles. Sau este nefunctional din lipsa de "alimentare". Cand a functionat ultima data? Ce s-a intamplat de nu mai functioneaza? Gasesti raspunsul la aceste intrebari si va fi functional.

Abonamentul este functional, dar nu mai am acces la resurse si de exemplu sa adaug extraoptiuni. Dupa autentificare in aplicatie fereastra principala arata ca si cum as vrea sa imi fac acum un abonament nou pe yoxo. Dar in momentul cand introduc numarul de mobil primesc mesaj in aplicatie ca pe acest numar este deja un abonament yoxo activ. Inchiderea abonamentului se face doar din aplicatie, dar eu nu am acces la acel meniu pentru ca acel meniu apare dupa ce iti configurezi abonamentul. In centrele orange refuza sa iti inchida abonamentul yoxo deoarece operatiunea se face exclusiv online.

@Sabin: doar cei de la Serv.clienti te pot ajuta intrucat e vorba si de acces la cont. Asadar insista si suna la Orange, la cei de la suport Yoxo.Nu stiu daca apelul e tot la numarul 300, dar poti lasa o sesizare fie pe email fie pe chat la botul Django. Bafta si revino cu noutati ale problemei.

Cei de la yoxo pot fi contactati doar online prin messengerul destinat. La 300 mi se spune ca nu au acces la datele de pe abonamentele yoxo, acestea fiind destinate exclusiv mediului online. Practic sunt in imposibilitatea de a-mi inchide abonamentul. Mi s-a spus sa astept un raspuns de la cei de la tehnic....acum o saptamana.

Baniam ca nu la 300 iti raspunde cineva de la Serv. Clienti ci doar online. Cat priveste perioada de raspuns, aceasta variaza in functie de solicitare (nu de problema). Poate fi de pe-o zi pe alta sau de la o saptamana la alta....

@sabin: Din cele descrise pare ca tu pe telefonul tau ai Yoxo neconfigurat, iar inchiderea acestuia nu se poate face decat din aplicatie. Intra in contul de yoxo pentru a-l putea inchide sau reincearca contactarea Orange via apel 300 sau messenger aplicatie si vezi daca se poate face ceva in acest sens (al accesarii contului). Revino cu un feedback in Comunitate pentru a ne spune cum ai rezolvat problema.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!