anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Transfer Bancar

Lajos-Zoltán
Începător
Bună ziua.
Am făcut câteva teste să văd cum funcționează Orange Mony. Plata cu cardul, extragere bani de la automat, funcționează.
Am făcut două transferuri bankare online la cunoscuți pentru început.
Reușite bineînțeles.
Ce sa întâmplat totuși :
Dorind să adaug mai multe persoane în lista de transfer bankar pentru a trimite bani, nu mă lasă.
Menționez IBAN activ.în România , bani suficienței pe card.
Ex. Contul mamei mele la B.T. unde î-și primește pensia.
Sau tot alt IBAN activ tot la B.T.
Ar mai fi și un cont la CEC unde nu pot transfera.
Primele două IBAN-uri le pot folosi fără restricții și acum.
Ce este de făcut?
Mersi
8 Răspunsuri 8

MihaelaC
Community Manager
Community Manager
Salut! În momentul în care ai făcut transferul ai bifat căsuța pentru salvare și nu au fost salvate? Când faci transferul ai grija la câmpul Nume beneficiar, să nu treci semne de punctuație, doar litere și eventual cifre. Îți afișează o eroare? Un mesaj când nu poți face transferul?

Vio73
#StarMember
Cred că da, trebuie completate câmpurile fără diacritice. Am pățit și eu la plata utilități la bloc și nu a mers inițial, dar după ce am modificat (am scris fără diacritice), a mers fără probleme. Nu merge să trimiți la mai mulți odată, ci separat.

FLo1
#StarMember
Nu stiu daca am inteles exact, dar orice OP nu se poate intocmi la lista, ci INDIVIDUAL. Ulterior fiecare OP intocmit se adauga intr-o lista de tranferuri gata de trimis (autorizat), lista ce se valideaza o singura data pentru toti, nu individual. Adaugarea la lista o face aplicatia, nu utilizatorul. Utilizatorul trimite doar OPul catre lista.

Ascary
Campion certificat
Ai inteles bine Flo. Transferul se face DOAR individual. Din motive de securitate bineinteles.

FLo1
#StarMember
@Ascary: Daca am inteles bine 🙂 atunci sa continui cu explicatia: Intocmirea unui OP (ordin de plata) este individuala intrucat are o corespundenta intre numarul de OP si IBANul (contul) celui care primeste cash-ul. 🙂 Deci nu se poate "Forward to all" pentru ca nu poti aloca un numar de OP (acelasi) la toate IBAN-urile primitoare. E o poveste de principiu banala, regasita in orice capitol (nu de contabilitate neaparat) privind "controlul inregistrarilor". Ulterior adaugarii tuturor OP-urilor in lista, aceasta se poate valida o singura data intrucat se presupune ca "seriful decident" nu trebuie "sa dea cu bifa" pe fiecare OP individual. 🙂 Atat de simplu.... :) Re-edit: bineinteles, daca e vorba de vreo eroare in crearea "beneficiarului", atunci sigur e din cauza caracterelor speciale folosite in editarea numelui de client. Sunt permise doar caractere alfa-numerice, fara caractere speciale sau diacritice.

DanielaH
Moderator
@Lajos-Zoltán, ai reușit să faci transferul? S-a rezolvat problema?

Lajos-Zoltán
Începător
Mulțumesc pentru implicarea comunității, totuși încă nu am reușit să adaug alte IBAN-nuri în cont. Cu primele două adăugate nu este nici o problemă. Am făcut un test, am șters un IBAN din lista unde am salvat două care funcționează, poate nu e loc pentru altul. Introduc IBAN -ul mamei de la B.T., altul de la CEC .Nimic. Reintroduc IBAN vechi șters îl acceptă din nou, fiind activ din nou. Nu trimit în masă la IBAN-nuri, nu am eu atâtea fonduri încă. Totuși un lucru pozitiv:. Am primit 10% înapoi în cont la plata facturi Orange și o încărcare cartelă Orange. Mulțumesc echipei Orenge.

FLo1
#StarMember
IBAN activ? Acceptat / neacceptat? Cate caractere contine contul IBAN care nu este funcțional? Daca n-are 24 de caractere vorbim degeaba. Verifica si revino cu status-ul problemei tale.