Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange și ce-i nou din tehnologie. Simplu, eficient și fun.
Întrebare fară răspuns
De ce imi spune ,, Serviciu indisponibil" de cate ori incerc sa intru in cont ? Nu o pot face!
Răspunsuri
Pagina 1 din 2
Mai incearca, posibil sa fie ceva temporar. Eventual revino cu un screenshot daca problema persista.
Salut!
Pentru a primi un răspuns care sa te si ajute, trebuie sa dai mai multe detalii.. poate a mai întâlnit cineva o situație asemănătoare.. dar, trebuie sa specifici despre ce cont este vorba..
Poate fi vreo eroare pe server sau ceva de la browser. Încearcă și cu alt browser. Sau dacă folosești aplicația pe telefon, reinstaleaz-o. Succes!
@george222, ai reușit să accesezi aplicația? Este vorba de contul My Orange? Varianta web funcționează?
Te așteptăm cu mai multe informații.
@initiator Posibila explicatie: Autentificare in portalul Orange este de tipul SSO aka Single sign-on, adica 1 singur Nume Utilizator si 1 singura Parola pentru toate serviciile / aplicatiile / subdomeniile portalului (Contul Orange, Cloud, TV Go, Antivirus, Album MMS, etc)
Problema este ca in toti acesti ani structura de link-uri din cadrul platformei a fost modificata de 'nspe mii de ori si sunt cazuri cand redirecturile nu functioneaza in mod corect sau exista mult prea multe redirectionari, iar browser-ul de internet le interpreteaza ca fiind dubioase si din motive de securitate "taie" conexiunea.
M-am lovit si eu de aceasta problema a serviciului indisponibil sau eroare 404, dar discutam totusi de Orange Romania, compania care mai ocupata sa reinventeze abonamentele de mobil si mai putin sa rezolve problemele legate de "rateurile" din cadrul platformei online.
Poate a fost ceva temporar și s-a rezolvat!
Pe ce te bazezi cand spui asta?
O noua zi, dar coafura rezista....
@FaraUnID, am trimis situația semnalată de tine colegilor noștri de la IT.
O alta zi, coafura inca rezista!
@FaraUnID: si daca ai stii cat de bine rezista.... departe de posibilitatea imaginatiei mele. Intelege doar ca se straduieste si ea cum poate.
@FLo_1 Eroarea 404 inseamna ca link-ul aferent unei pagini web a fost modificat sau pagina respectiva a fost eliminata si este relativ simplu de remediat. Pur si simplu editezi structura link-ului astfel incat sa fie de forma corecta.
Dar stai linistit, avem printre noi "expertii" care ne sfatuiesc "Poate fi vreo eroare pe server sau ceva de la browser. Încearcă și cu alt browser. Sau dacă folosești aplicația pe telefon, reinstaleaz-o."
@Expertii de serviciu Si daca nici metoda "Poate fi vreo eroare pe server sau ceva de la browser. Încearcă și cu alt browser. Sau dacă folosești aplicația pe telefon, reinstaleaz-o" nu functioneaza cum procedam, aruncam ultraportabului cumparam cumpar altul nou?
Sau poate schimbam reteaua?
@FaraUnID: Exact... era doar o problema de link si probabil schimbare conexiune cont de pe smart pe desktop. Dupa un refresh era ca nou, dar aparitia ei parca simti cum te ....zgarie (pe mine cel putin).
O noua zi acelasi prieten (era un ID de statie pentru TVR Iasi)
Decat una pe zi.....
Mădălin a răspuns
FaraUnID a răspuns
FaraUnID a răspuns
FLo1 a răspuns
FaraUnID a răspuns
FLo1 a răspuns
FaraUnID a răspuns
DanielaH a răspuns
FaraUnID a răspuns
FaraUnID a răspuns
Vio73 a răspuns
FaraUnID a răspuns
DanielaH a răspuns
Vio73 a răspuns
Jay a răspuns
FLo1 a răspuns
george222 a adăugat o nouă întrebare
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.