Întrebare fară răspuns

[Rezolvat] Factura rate Orange in aplicatia Orange Money

Salut,

Mi-am cumparat recent un telefon in rate de la Orange, dar odata cu emiterea facturilor de servicii si rate, in aplicatia Orange Money, cand incerc sa achit, imi este afisat doar soldul de la factura de servicii, nu si la cea pentru rate, cumulat.

Cum trebuie sa procedez ca sa achit totalul pentru ambele facturi?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Am pățit și eu de vreo două ori și a trebuit să le scriu, după care s-a rezolvat problema. Ultima dată chiar astăzi mi s-a actualizat și este în regulă. Chiar nu înțeleg ce se întâmplă și sper să se rezolve în viitor, ca să nu mai întâmpinăm probleme.

Vio73
Vio73

Vio73

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Vio73

Până se va rezolva, după o sesizare în prealabil la Orange, poți plăti o sumă mai mare, după ce ai plătit factura, plătești diferența, ca și când ai plăti în avans.

Razvan
Razvan

Razvan

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Razvan

Păi am plătit mereu în avans.

Vio73
Vio73

Vio73

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Vio73

Poate că vor avea de acum în vedere să nu se mai întâmple. Mulțumim!

Vio73
Vio73

Vio73

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Vio73

@caracostea, s-a rezolvat problema? Ai reușit să achiți întreaga sumă?

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

Atunci e foarte bine! Oricum, întotdeauna mai trebuie să le lași o perioadă de actualizare a datelor în aplicație.

Vio73
Vio73

Vio73

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Vio73

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!