Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange. Simplu, eficient și fun.
Întrebare fară răspuns
Salut,
Mi-am cumparat recent un telefon in rate de la Orange, dar odata cu emiterea facturilor de servicii si rate, in aplicatia Orange Money, cand incerc sa achit, imi este afisat doar soldul de la factura de servicii, nu si la cea pentru rate, cumulat.
Cum trebuie sa procedez ca sa achit totalul pentru ambele facturi?
Răspunsuri
Am pățit și eu de vreo două ori și a trebuit să le scriu, după care s-a rezolvat problema. Ultima dată chiar astăzi mi s-a actualizat și este în regulă. Chiar nu înțeleg ce se întâmplă și sper să se rezolve în viitor, ca să nu mai întâmpinăm probleme.
Până se va rezolva, după o sesizare în prealabil la Orange, poți plăti o sumă mai mare, după ce ai plătit factura, plătești diferența, ca și când ai plăti în avans.
Păi am plătit mereu în avans.
Poate că vor avea de acum în vedere să nu se mai întâmple. Mulțumim!
@caracostea, s-a rezolvat problema? Ai reușit să achiți întreaga sumă?
Da.
A doua zi, dupa ce am postat, s-a ajustat suma de plata, incluzand si factura de servicii si cea de rate.
Atunci e foarte bine! Oricum, întotdeauna mai trebuie să le lași o perioadă de actualizare a datelor în aplicație.
Vio73 a răspuns
caracostea a răspuns
DanielaH a răspuns
Vio73 a răspuns
Vio73 a răspuns
Razvan a răspuns
Vio73 a răspuns
caracostea a adăugat o nouă întrebare
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.