Întrebare cu răspuns(uri)

Dezactivare Family HD Go

Cum se poate dezactiva din my orange un beneficiu de Family HD Go activat tot din contul online? Beneficiul este gratuit pentru 3 luni dar nu îl doresc și fiind activat din greșeala doresc dezactivarea lui. Menționez ca la 321 sms cu STOP nu funcționează

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Mulțumesc tuturor pentru răspunsuri! Aparent pentru beneficiile activate nu exista buton de Dezactivare (acestea nu apar la opțiunile abonamentului pentru a fi dezactivate, ci apar doar in scop informativ la secțiunea beneficii cu statusul de activat). Dar in urma unui apel la 300 am înțeles ca după ce trece o luna de facturare pot reveni cu un apel tot in call center pentru a dezactiva.

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (0)

Da (1)

100%

1 membri au votat cu DA

0 membri au votat cu NU

100% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Buna, Andreea!
Eu am dezactivat o opțiune gratuită 3 luni, când era valabila opțiunea deezer.
Pasii pe care i-am făcut su fost aceștia..
Din My Orange - tarife si opțiuni- alegere numar de telefon - alegere opțiune- dezactivare.. ai si poze cu pasii..
La următoarea data de facturare ar trebui sa se opereze si dezactivarea. La mine asa a a fost..

Jay
Jay

Jay

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Jay

Dezactivarea va functiona numai dupa terminarea perioadei de 3 luni , dar ai grija sa nu uiti de ea .Am patit-o si eu si m-am trezit cu cost suplimentar

Deezer-ul e una, serviciile de TV sunt ...alta. Am activat si eu "extraordinarul" pachet, iar acum nu am decat sa astept ca un pacalici scadenta celor trei luni de zile. Si asta doar pentru a nu o mușca in a 4-a luna.

FLo_1
FLo_1

FLo_1

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
FLo_1

@Flo, daca este vorba de un beneficiu activat pe un numar de telefon, in același mod, pentru 3 luni, de ce ar fi altceva? Întreb pentru ca eu, in pozele pe care le-am pus ca si exemplu, am opțiunea Movie Go, doar ca n-am apasat dezactivare..
Nu înțeleg de ce n-ar funcționa?
Ai încercat s-o dezactivezi asa si n-a mers?
Sau nu apare la opțiuni? Eu n-am activat-o.. de-asta întreb..
Eu as face un test, dar, la mine este bonus la abonament si, deocamdată o las, ca nu se știe când ma plictisesc și poate apelez.. :)

Jay
Jay

Jay

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Jay

Draga @Jay, ai rezistat ispitei mai mult decat mine. Felicitari pentru aceasta. Exact pe acest principiu ("ca un buton activat, in acelasi fel se poate dezactiva") m-au gadilat buricele degetelor si am activat acel beneficiu, desi nu aveam deloc nevoie de el, dar daca tot il duci cu tine macar sa vezi in ce consta. Astfel am observat ca e fara rost, ca gasesti la liber mult mai multe streeming-uri decat ofera aplicatia, ca multe posturi sunt blocate si ca nici pomeneala de "97 de posturi TV la liber". Ca sa nu mai spun ca grila e sub asteptari de "generoasa", facuta parca pentru "culturalizarea mediului rural".
In fine, intrucat pe moment nu am de-a face decat cu un buton "gri" pentru dezactivarea optiunii, se pare ca trebuie asteptata scadenta pentru a nu rata "eclipsa", cand butonul se activeaza innegrindu-se si se poate renunta la optiune (cel putin asa ar fi teoria... practica ramane de vazut.)
.
Re-edit: @Jay: Nu este vorba de "Tarife si optiuni". Acolo activarea/dezactivarea probabil e altfel. E vorba de "distractiile" din meniul "BENEFICII".

FLo_1
FLo_1

FLo_1

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
FLo_1

Bine de știut, pentru cei care s-au răzgândit și vor dezactivare.. mulțumim și noi Andreea, pentru feedback..
@Flo, la mine, arăta opțiunea deezer, la tarife și optiuni, și fusese activată în același mod, pentru 3 luni.. Fii atent la eclipsa atunci..
Într-adevăr, nu am la toate opțiunile buton de dezactivare..

Jay
Jay

Jay

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Jay

Va faceți griji inutil .La vremea respectivă veti primi sms de la Orange in care alegeti continuare sau renunțare .

Noah
Noah

Noah

User level
Nivel
3
2369 / 5000
puncte
Custom field 2
Noah

@flo, după ce am activat opțiunea, am pus o întrebare la Orange helper și după câteva verificări, au fost deblocate canalele tv corespunzătoare opțiunii respective.

@Razvan: Am facut prostia activand-o doar din curiozitatea functionarii si a vizualizarii pachetului de canale continut. Acum intru la beneficiul respectiv si n-am ce dezactiva nici sa vreau. Si din cele vazute in mesajul tau dupa 3 luni nu se dezactiveaza optiunea fara solicitare prealabila. Deci voi solicita sa scap de ea, asa nu-i mai am grija.

FLo_1
FLo_1

FLo_1

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
FLo_1

Am solicitat și eu la una dintre opțiuni ( nu mai știu care) și mi-au dezactivat-o începând cu luna următoare de facturare.

@Vio73: " ti-au dezactivat-o" facand ce? Sau doar de la ei initiativa de parca ti-ar fi citit gandul? Nu cred in basme.... sorry. Totusi sa oferi ceva dintr-un click, sa fie altceva decat spui ca oferi si sa umbli de te saturi cu atatea cereri pentru a scapa de ceea ce ai activat este o lipsa de fair-play a dragului orange.

FLo_1
FLo_1

FLo_1

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
FLo_1

Incepi sa mai vii de-acasa.... "ai sunat la ei". Si e normal sa "activezi" un serviciu dintr-un click, sa fie functional doar sunand la ei si sa il dezactivezi tot apeland la ei? Daca ti-ai modifica abonamentul DA, as intelege. Dar se presupune ca ei ti-au oferit ceva pe care tu ca abonat mai trebuie sa-l activezi sau nu acel beneficiu. Caz concret: beneficiul de ziua de nastere: cum ar fi ca tu sa apelezi sunandu-i ca tocmai ti-ai dat seama ca te-ai nascut in alta zi?..... pentru ca aici se poate modifica de la tine putere. Poate intelegi ideea care doare.... daca nu "caut altceva".

FLo_1
FLo_1

FLo_1

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
FLo_1

Nimeni nu este perfect și mai au tot timpul de îmbunătățit câte ceva, iar noi trebuie să fim calmi și să semnalăm problemele, sperând la o rezolvare a acestora.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!