Întrebare fară răspuns

[Încheiat] Probleme comanda telefon cu abonament prin Hot Summer

Buna seara! A achizitionat cineva anul acesta telefon cu abonament prin oferta de reducere Hot summer?
Eu incerc de o saptamana, am avut trei comenzi, anulate pe rand. Mi s-au invocat probleme tehnice. Inca nu s-a rezolvat.
Procentul de reducere a fost pe rand, de 29, 23, respectiv 27%. Le-au anulat rand pe rand, nu se valideaza.

anca_l72
anca_l72

anca_l72

User level
Nivel
0
86 / 100
puncte
Custom field 2
anca_l72

Răspunsuri

Eu nu am comandat prin acest program. Dar mi se pare ciudata treaba ca la 3 comenzi unde beneficiai de reduceri considerabile sa fie mereu probleme tehnice. Trebuie rezolvata problema ca nu e ok fata de clienti.

Da. Am facut 2 sesizari, m-au plimbat intre operatori si consultanti, m-au trimis chiar si in magazinul fizic sa ridic o comamda care nu a ajuns. Am cerut insistent sa vorbesc cu cineva de la departamentul tehnic, nici vorba. Isi cer mereu scuze pentru neplaceri, vor rezolva. Si rand pe rand, au rezolvat, au anulat comenzile. Este incredibil cum pot minti timp de 6 zile. E clar ca oferta este doar reclama mincinoasa. Voi face sesizare la ANPC.

anca_l72
anca_l72

anca_l72

User level
Nivel
0
86 / 100
puncte
Custom field 2
anca_l72

Poate vor vedea mesajul tau si moderatorii Comunitatii si vor incerca sa solutioneze problemele pe care le-ai intampinat. Stiu ca anul trecut o colega din Comunitate a cumparat un telefon prin acest program si a beneficiat de 25% reducere. Sper sa se rezolve si la tine si sa beneficiezi de reducerea dorita.

Multumesc mult. Asta sper si eu. Atasez ultimele 2 comenzi. Probabil ca la o reducere de 6-8% s-ar fi validat comenzile dar asa, s-au anulat. Ce convenabil, probleme tehnice
Culmea este ca initial s-a validat si imi spuneau ca o pot ridica din magazin
Dar, surpriza, anulata.

anca_l72
anca_l72

anca_l72

User level
Nivel
0
86 / 100
puncte
Custom field 2
anca_l72

Eu sunt mai reticent si pragmatic, asa ca evit situatiile imbracate cu prea multa miere. Sper totusi in privinta situatiei intr-o rezolvare favorabila tie. In caz contrar prea miroase a ceva descompus.

Voi face si eu o proba mai la pranz ca acum sunt reduse doar cu 4 % , dar 29+15=44 de grade?! au fost saptamana trecuta ?
Ai 1% reducere pentru fiecare grad peste 15°C.

@anca_l72, îmi pare rău pentru situația întâmpinată de tine.
Într-adevăr, există niște probleme tehnice în acest moment în magazinul online pe care colegii noștri de la departamentul tehnic încearcă să le remedieze în cel mai scurt timp.
Dacă ai făcut sesizare, te asigurăm că ea este luată în calcul și situația se va rezolva imediat ce aceste erori vor fi remediate.
Mulțumim pentru înțelegere.

Nu, temperatura nu a fost atat de mare afara . Ei mai pun cateva procente in plus cateodata. Procentul cel mai mare a fost la ultima comanda, 27%. In mod sigur aici a fost problema(pentru ei, pt. ca am observat ca telefonul incepe sa dispara din stoc). Din pacate, nu ma astept sa se rezolve problema, sau o vor rezolva cand va fi out of stock telefonul dorit si reducerea de 4-5%.Orange este ultima companie pe care am incercat-o. M-am mutat din aceleasi motive de la ceilalti. Mai devreme sau mai tarziu au dat dovada de neseriozitate. Insa Orange e de top pentru mine in ignorarea clientilor si in reclama mincinoasa.

anca_l72
anca_l72

anca_l72

User level
Nivel
0
86 / 100
puncte
Custom field 2
anca_l72

Si eu urmaresc sa iau un telefon. Ieri vazusem o reducere de max 25% dar nu am fost hotarat. Astazi, maxim 17% si nici telefonul dorit nu mai e in stoc (Samsung s20 plus).

Eu mi-am luat acum vreo 2 saptamani S20 Plus cu 19% reducere. Nu am intampinat nicio problema. Din contra, a si sosit foarte repede.

caracostea
caracostea

caracostea

User level
Nivel
0
69 / 100
puncte
Custom field 2
caracostea

Fiind o reducere mai mare, poate au fost comandate mai multe telefoane și nu au mai rămas pe stoc. Cu siguranță, după ce ai făcut publică pățania ta, se va rezolva mai repede speța ta.

Buna Anca,

Eu am prins o reducerea de 26%, a mers sa efectuez comanda dar a durat foarte mult livrare, 6 zile.
Am ramas surprins neplacut sa vad ca inca nu se afiseaza AWB-ul in detaliile comenzi. Desi coletul a fost gata din a doua zi de la comanda, a plecat abia ieri de la Orange :(
Trist in condiitile in care o comanda plasata la Zara in weekend a venit din Polonia tot astazi.

Un alt aspect deranjant este ca pe factura scrie data de 17, eu am primit coletul pe 22, garantia mea incepe pe 17 desi 5 zile nu am utilizat telefonul. :(
Interesant este ca pe site scrie asa:
"Livrarea se va efectua in maximum 3 zile lucratoare de la data aprobarii comenzii. La livrare este necesara semnatura de primire si verificarea continutului pachetului in prezenta curierului. Orice reclamatie ulterioara in legatura cu lipsa unor elemente din pachetul primit nu va fi acceptata de Orange Romania."

Nu inteleg unde s-a produs intarzierea daca coletul era gata de pe data de 17.

La mine din pacate nici nu am avut posibilitatea de a alege livrare, deoarece am Prepay si achizitionand abonament, trebuie sa semnez in magazin. Cel mai simplu era sa comunice magazinului, sa ceara informatii de stoc si eu sa ma duc sa semnez. Dar nu....Am intrebat astazi daca imi schimb numarul si o iau de la capat, la fel ? Imi.vor invoca tot probleme tehnice? Nu mi se da raspuns. O tin una si buna ca sunt probleme tehnice si se lucreaza la remediere. Poate sunt eu cu ghinion. Hm! :)

anca_l72
anca_l72

anca_l72

User level
Nivel
0
86 / 100
puncte
Custom field 2
anca_l72

Cred că depinde de la caz la caz. Acum câțiva ani, când am comandat un telefon cu reducere prin acest program, a venit în termenul de 3 zile.

Am si eu o rugaminte la toti, daca se poate, dati si voi de stire pe acest thread daca vedeti cumva vreo reducere mai consistenta, peste 20% ? Poate unii din noi nu au cum sa verifice constant site-ul si ar fi pacat sa rateze reducerea.
Eu inca astept sa revina in stoc s20 plus si sa fie si vreo zi calduroasa. :)

Din pacate inca nu. Mi s-a promis ca se incearca rezolvarea sapt.asta.
Incerc sa acord credit ca exista dorinta de rezolvare si bunavointa.

anca_l72
anca_l72

anca_l72

User level
Nivel
0
86 / 100
puncte
Custom field 2
anca_l72

Orange, de departe cea mai neserioasa companie. Inca nu s-a rezolvat, in plus, am vrut sa fac abonament pe numarul fiicei mele, poate problema este la mine, dar telefonul este out of stock. Deci am fost plimbata pana cand s-au terminat telefoanele.
Incompetenta si rea vointa, efectiv fara alte comentarii.

anca_l72
anca_l72

anca_l72

User level
Nivel
0
86 / 100
puncte
Custom field 2
anca_l72

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!