Întrebare fară răspuns

Ce imi trebuie sa schimb cartela sim? Nu am 4g, nu sunt pe abonament.

Ce imi trebuie sa schimb cartela sim? Nu am 4g, nu sunt pe abonament.

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

@Narcis32, bun venit în Comunitate!
Să înțeleg că ai o cartelă PrePay? Ne dai, te rog, mai multe detalii?
Pentru schimbarea unui SIM PrePay este nevoie să mergi într-un Orange Shop.

@Narcis32: "Mergi intr-un shop Orange", dar fara un buletin la tine (vezi sa fie al tau) si fara SIM-ul vechi asupra ta, vei fi trimis la plimbare.

Pentru a schimba un SIM trebuie sa mergi intr-un Orange Shop cu actul tau de identitate. ATENTIE - Prin magazinele Orange Shop, inca se gasesc angajati cu soriciul gros si care stau pe obraz si exista probabilitatea sa-ti spuna sec faptul ca acel SIM se poate inlocui doar daca se opteaza pentru un abonament pe 3 sau 6 luni, ceea ce este total fals.

Pentru a te bucura de uimitoarea tehnologie 4G, dar cu viteze de nivel 3G (n.b. - a se vedea atasamentul) trebuie ineplinite cumulativ urmatoarele conditii:

  • SIM compatibil 4G;
  • Dispozitiv (telefon, tableta. modem, router) 4G;
  • Sa te afli in aria de acoperire 4G;

Daca toate cerintele de mai sus sunt indeplinite, inainte de a accesa internetul la incredibila viteza 4G (a se vedea atasamentul) recomandarea mea ar fi sa ancorezi de un obiect solid telefonul / tableta / laptopu-ul, nu de alta dar nu sa faca fata la aceste viteze incredibile.

@FaraUnID: la toate companiile de telecomunicatii asa se fac vanzari, si cu siguranta Orange nu e cu stea in frunte.
Voiam sa te intreb, de cand esti client Orange?
Aproape in toate postarile tale, acuzi vehement orice serviciu Orange. Eu stiu ca poate nu sunt cei mai buni, insa daca esti atat de suparat de serviciile oferite, totusi ceva te tine inca abonat Orange (fie prepay fie abonament). Ai putea sa imi spui te rog frumos, daca e posibil, ce are Orange acel ceva incat esti inca clientul lor?
Multumesc frumos!

Eu am ținut de telefon inca ajutat de doi vecini mai vanjosi .
Am obținut mai puțin ca Fara un id, dar am reusit .
O sa sufere Anca puțin, da nu putem chiar așa, sa construim altare .
Netul e slab .Abia pufăie .
Ca o veche locomotiva cu aburi .

@Noah: nu e firma mea Orange, si nu am de ce sa sufar:)
Era doar o curiozitate, si mi-am permis sa o expun, si totodata mi-am asumat intrebarea.
E la latitudinea lui sa raspunda sau nu.
Eu nici nu am zis de Orange ca e no 1, si nici nu am zis ca e compania care ofera cele mai proaste servicii. Eu stiu de ce sunt inca client Orange chiar si dupa 17-18 ani, si de aceea intrebasem:) nici nu imi doresc sa intru in polemici cu nimeni. Multumesc frumos!

Ce ar fi sa faci si tu un speed test pe date mobile ?
Ca sa fim exacți, didactici in postări, si nu care cumva Doamne feri sa starnim suspiciuni nemeritate?
Pana in prezent suntem doi care tinem de telefoane ca sa nu ni le smulgă viteza din mâini .

@Anca07 Toate companiile vand si cauta sa faca profit. Conteaza insa si modul in care vinzi si cum obtii acel profit. In momentul in care calcam pe cadavre pentru a obtine profit, datele problemei se schimba.

Ma repet pentru a N-a oara. Dupa criza din 2009 - 2010 si implict restructurarile aferente, calitatea materialului uman in cadrul Orange a ajuns la un minim istoric. Daca urmaresti topicul dedicat Retentiei Orange pe Softpedia si comentariile de pe pagina de Facebook a companiei o sa observi faptul ca nu sunt un caz izolat.

In ultimii ani, Orange Romania a pierdut extrem de multi abonati cu vechime de 15, 17, 19 ani si facturi de 30, 40, 50 euro lunar, tocmai din considerentele enumerate anterior. Pentru ca acei abonati au fost tratati cu dispret si in bataie de joc de operator, in momentul in care au incercat sa-si renegocieze abonamentele si au ramas cu un gust amar.

Pentru un furnizor de servicii, aceasta ar trebui sa fie cea mai dureroasa plama pe care o poate primi: In momentul in care un client cu o vechime de 19 ani si facturi de 40 euor lunar, vine si spune "te-am salutat din mers, merg la vecini pentru ca vecinii au fost capabili sa ma asculte si sa-mi ofere un pachet de servicii bazat pe nevoile mele reale de comunicare".

Am mentionat faptul ca ar trebui sa fie, deoarece pentru unii soriciul este mult prea gros, iar altii stau pe obraz. Pacat de oamenii de caracter, angajati Orange, care incearca sa ajute in masura posibilitatilor si a cunostintelor.

Pentru restul (sau dupa caz, resutrile)...... ramane cum am stabilit.

Si iarasi ma repet, Gruplul Orange, face in Romania tot ceea ce nu poate face in tari precum: Franta, UK, etc, datorita legislatiei si amenzilor aplicate in tarile respective. Toate frustrarile acumulate sunt refulate in Roamania, pentru ca noi, ca si popor, inca din scoala am fost spalati pe creier cu faptul ca (,) capul plecat sabia nu-l taie sau dupa caz sa intoarcem si celalat obraz.

Delta Dunarii,Sulina in punctul unde se saruta Dunarea cu marea, semnal 4G full.
Stau la o terasa,beau o cafea si navig linistit pe net .Hotspot Orange cu my Surface. Supeer.
Vodafone asa si asa...Telekom spre deloc :)
Orange,la net 4G nomber One. Sa ne traiti! :)

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!