Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange și ce-i nou din tehnologie. Simplu, eficient și fun.
Întrebare fară răspuns
Serviciile optiunilor iarasi nu functioneaza?
Răspunsuri
Pagina 1 din 2
@Alice, ne dai, te rog, mai multe detalii? Ce anume nu funcționează?
Probabil ai incarcat cartela astazi, de putin timp si, fiind weekend, inca nu s-a actualizat optiunea..
Cand incerc sa sun international primesc mesajul sa imi verific optiunea. Care are deja minute internationale 788 ca sa fiu exacta. Si este activa pana pe 22 iulie.
Stie cineva ce se intampla ca deja de jumatate de zi nu pot folosi minutele si absolut nimeni nu raspunde la telefon pentru serviciu clienti.
N-are cum sa raspunda, doar e weekend.
https://comunitate.orange.ro/questions/2012186-interval-orar-acces-operator-serviciul-clienti
Programul arata disponibil si in weekend.
Fiecare problema este urgenta. Ori trebuie asteptat mai mult, ori e doar pentru gestionarea sesizarilor plasate telefonic / scris.
Am incercat de 3 ori astazi si aproape 45 de minute am asteptat de fiecare data la telefon. Am plasat si o reclamatie si atunci voi astepta raspuns, dar nu este ok ca aceeasi problema sa apara in aceeasi luna.
Poți apela și la Chat Djingo sau din My Orange, secțiunea Contact.Sper ca de data asta să fie cu noroc și să nu mai întâmpini probleme. Succes!
Sunt disponibile doar 100 minute internaționale în Extraoptiune, dacă le-ai consumat deja, nu mai poți apela.
Mai incearca sa suni. Speranta de obicei e cea care te lasa balta in astfel de situatii.
Da, acele 100 de minute nu le consum niciodata pe toate si acum deodata nu mai exista.
Alice, e vorba de minute internationale pe fix sau mobil? S-a rezolvat problema?
Salut, Alice !
Ai mai incercat sa suni international pana acum ? De cate ori ai mai intampinat aceasta problema ? Eu nu folosesc minutele internationale lunar, dar din cand in cand, mai sun in Chicago si nu am patit sa am probleme, decat daca persoana de la celalalt capat avea telefonul inchis/fara semnal . Poate poti incerca o resetare a telefonul, dupa re-insertia cartelei sim ?
Probabil că s-a rezolvat, de inițiatoarea nu ne mai spune nimic.
DanielaH a răspuns
And8 a răspuns
Vio73 a răspuns
iuiu88 a răspuns
Anca07 a răspuns
Alice_2 a răspuns
FLo1 a răspuns
Razvan a răspuns
Vio73 a răspuns
Alice_2 a răspuns
FLo1 a răspuns
Alice_2 a răspuns
FLo1 a răspuns
Alice_2 a răspuns
Alice_2 a răspuns
Jay a răspuns
DanielaH a răspuns
Alice_2 a adăugat o nouă întrebare
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.