Această întrebare nu a fost actualizată în ultimele 24 de luni, de aceea conținutul poate să nu mai fie de actualitate. Îți recomandăm să folosești funcția de căutare de mai sus pentru a obține un răspuns actualizat.

Întrebare fară răspuns

Internet fix Orange - semnalul apare si dispare

Acum o saptamana am achizitionat un router de la orange pt baiatul meu , pt jocuri , din pacate semnalul apare , dispare , am tot sunat la orange sa semnalez problema si singurul raspuns primit la fiecare apel a fost ,, sunteti in parametri " , culmea e ca parametri apar si dispar , adica acum sunt in parametri acum sunt pe 0 , am cerut rezilierea dar presupun ca o sa trebuiasca sa platesc o suma considerabila pt un serviciu pe care nu il folosesc , un sfat va rog , ce a-si putea face?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Eu le-am spus ca am probleme cu semnalul pe voce si pentru apelare si pentru a fi apelat, iar ei au spus ca sunt in aceiasi parametri ca tine. Ei considera ca ai semnal in zona si atunci iti povestesc despre parametri. Dar ramane sa verifici semnalul undeva spre exteriorul locuintei, unde si semnalul pe telefon este mai bun.
Altfel nu-ti ramane decat denuntarea (rezilierea) contractului.
Un topic similar ai aici: https://comunitate.orange.ro/questions/2387566-anula-abonamentul-internetul-mobil

Bun venit în Comunitate! Eu știu că se poate rezilia un serviciu, dacă poți dovedi că nu e semnal în zona respectivă și implicit, nu poți folosi serviciul. Depune o sesizare la serviciul.clienti@orange.ro și sper să rezolvi problema. Le explici detaliat cum stă treaba și sper să rezolvi. Succes!

Vio73
Vio73

Vio73

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Vio73

Depune sesizare la serviciul clienți, dacă nu îți acceptă rezilierea fără costuri suplimentare, te poți adresa autorității competente.

Cred că e normal să se rezilieze dacă nu funcționează serviciile într-o locație și se aduce dovezi în acest sens.

Vio73
Vio73

Vio73

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Vio73

Ce ai mai făcut, ai rezolvat ceva? Pe telefon ai semnal în zona respectivă?

Vio73
Vio73

Vio73

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Vio73

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!