Întrebare fară răspuns

Program Orange Thank YOU

Salut,

Pentru comunitate as dori sa va impartasesc o situatie.

După 9-10 ani în care am fost și încă sunt client Orange am fost pus într-o situatie urata... mi-am inchis un abonament și m-am regăsit cu vechimea în retea la 3 ani vs 9...

Raspunsul orange a fost: "doar pentru ca cel mai vechi numar se ia în considerare pentru beneficii" deci chiar dacă încă am 3 abonamente la ei... am cont myorange din prima zi.

#dezamagit #misleading marketing

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

@iulian: vechimea este raportata la (eventual) cel mai vechi abonament activ. Nu conteaza cand ai deschis contul MyOrange, nu mai conteaza vechimea abonamentului inchis. Dar daca aceste aspecte erau importante pentru tine trebuia sa le cunosti cand te-ai decis sa inchizi abonamentul.
Nu-ti face griji. Eu am inchis un abonament dupa o activitate de 19 ani si nu bocesc dupa trecut ci traiesc in prezent. Deci "keep walking" spunea Johnnie Walker.

FLo_1
FLo_1

FLo_1

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
FLo_1

Salut!
Odata cu rezilierea unui contract, dispar si beneficiile aferente acelui contract..
Eu am 4 abonamente, dar, bonusul de net pentru vechime nu-l am pe toate 4 la fel, ci fiecare in functie de vechimea lui.. deci, daca l-as inchide pe cel mai vechi, as pierde cel mai mare dintre bonusurile de net..
Nu are cum sa mai existe niste beneficii, daca ele sunt primite in baza unui contract, care acum este inexistent..
Teoretic, eu am niste ani vechime.. practic, nu-i pot dovedi pe toti, pentru ca am renuntat la primul abonament..
Atunci, nu puteam sa iau telefon fara abonament si imi trebuia telefon.. asa ca am renuntat la acel numar si mi-am facut alt abonament..
Inteleg ca te-a deranjat acest lucru, dar, eu asa vad lucrurile..
P.S. Eu nu servesc filozofii de gen JW, JB sau JD.. :)))

Citeste mai atent, aia am si scris...

Era informativ pentru lumea de aici... cand orange scrie pe website "vechime client" se refera la cel mai vechi abonament activ nu vechimea cand ai inceput cu ei...

Nu boceste nimeni aici ... impartasesc mecanisme ieftine de marketing care dezinformeaza clienti...

Recomand sa traiesti cu experianta trecutului sa nu fii pacalit/dezinformat in viata.

PS: eu prefer Jack Daniels nu JW

Ca feedback client ar fi mai ok ca cei care lucreaza la orange sa lasa comenturi defensive si sa puna username_orange ar fi mai indicat.

Asa ca bonus vad ca mi-au disparut si peste 500 puncte orange care mi-au fost creditate ca o compensatie acum 1 luna... numai experiente proaste am la orange de 1 an!

Asa cum am spus si aici https://comunitate.orange.ro/questions/2396118-iphone-11-pro-rate de cativa ani buni, la Orange, vechimea in retea a devenit apa de ploaie, iar programul Orange Thank You a devenit frectie la picior de lemn.

Spre exemplu, dpv al beneficiilor lunare este mult mai avantajos sa ai o optiune prepay de 6 euro / lunar, decat un abonament de 10 euro / lunar si cu o vechime de 7 ani.

Pentru Orange, intotdeauna un abonat nou va avea acces la oferte net superioara fata de un abonat cu 15 ani vechime, 3 abonamente pe cont si o medie a facturilor lunare de 30 - 40 euro.

Together we can do nothing sau The future is birght daca te portezi in alta retea -> Acestea ar trebui sa fie noile identitati de brand pentru Orange Romania!

@iulian.bontea, ii recunosti pe cei care sunt angajati Orange, pentru ca scrie in dreptul lor Moderator/ Community manager/ Orange Assistant/ Angajat Orange.
Nu stiu daca este un simplu comment sau e cu directie catre mine.
Eu nu sunt angajat Orange, am spus cum vad eu situatia.. pentru fiecare numar ai un contract si contractul nu mai exista.
In general, comentariile sunt ale clientilor.. moderatorii intervin daca este o situatie care sa ceara interventie.

Cu a mea "filozofie" dau pe comunicatii mobile intr-un an cat altii intr-o luna. Restul sunt povesti. Si sa nu credeti ca stau izolat sau nu initiez apeluri sau alte distractii online.

FLo_1
FLo_1

FLo_1

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
FLo_1

In cazul meu cea mai "recente" repozitionare pentru abonamentele de pe cont a fost in 2014. Atunci am obtinut: nelimitat national, 300 minute internationale (arhisuficiente pentru nevoile mele de comunicate), roamnig, internet inclus + bonusul pentru vechime in retea (nu reusesc sa consum tot pachetul de date alocat).

Pentru fiecare abonament pretul este sub 30 lei / luna.

Ce motive am sa repozitionez, in conditiile in care pretul telefonului in combinatie cu noile abonamente este acelasi, indiferent de valoarea abonamentului ales? Cu ce ma motiveaza Orange sa prelungesc pentru 24 de luni?

In toti acesti ani am fost sunat de N ori cu tot felul de pachete de abonament penibile si chiar inferioare dpv al resurselor. Ba, ca-ti dam o tableta, ba ca reducem pretul abonamentului, ba ca aveti extrem de multe puncte si e pacat de ele, ba ca-ti oferim un Huawei E5776 Air Net 4G, si lista poate continua.

In momentul in care am solicitat un oferta personalizata pentru un pachet Love, ba ca se poate, ba ca nu se poate, ba este acoperire, ba nu este acoperire. Niciodata un raspuns clar.

In momentul in care am intentionat sa deschid in cont Orange Money direct din aplicatia, aceasta crapa de fiecare data in momentul in care trebuia sa pozez actul de identitate. Cu exceptia unui telefon din help-desk in care am fost informat sec asupra faptului ca nu merge si ca trebuia sa merg in magazin si a unui raspuns clasic si limbaj de lemn de tipul "cunoastem situatia, lucram la ea" nu am primit alt HELP din partea nimanui.

Vorba oier in viata: Am ajuns sa faceti voi ce vreti cu mine, pe bani mei !?!?!?!?

@FaraUnID: in cazul meu de ce crezi ca am ales prepay? Pentru ca Orange vroia sa-mi ofere aceleasi resurse la abonament dublat. Eu doream "perioadă activă" in schimbul a cativa euro, iar el inventează motive ca pentru 2 numere sa-i pun pe masă peste o sută de lei. Asta după ce l-am periat 20 de ani....

FLo_1
FLo_1

FLo_1

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
FLo_1

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!