Întrebare fară răspuns

[Rezolvat] Probleme garantie Orange - refuz stornare factura

Salut,

Am sa incerc sa fiu cat mai la obiect pentru ca deja mi-au iesit zeci de fire albe incercat sa rezolv pasnic o situatie cu Orange

Pe 23.06.2020 am trimis un telefon la garantie iar astazi, 20 de zile mai tarziu Orange nu imi poate repara terminalul, nu au pe stock acelasi model pentru inlocuire si nici nu doreste restituirea sumei ca sa pot sa-mi achizitionez un alt telefon. Adica si cu banii dati si fara telefon ( telefonul e luat la liber nu este legat de vreun abonament )

Dupa multiple vizite la ei in Shop, nu au o rezolvare :)

"Nu avem in stock telefon si Orange nu are politica de stornare a sumei asa ca singura solutie este reclamatie la ANPC"

Adica ditamai firma sa-ti zica pe fata ca nu iti dam banii si singura solutie este sa ne reclami? De cand o procedura interna este mai presus de lege?

Ce experienta aveti cu garantia la Orange?

Multumesc

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Despre ce telefon este vorba?
Eu stiam ca, daca n-au pe stoc exact telefonul acela, iti dau unul de aproximativ aceeasi valoare..
Nu au incercat sa-ti dea un alt model?

Eu as intreba, avand in vedere ca nu se poate repara si nici nu-l mai au, ce solutie/varianta imi pot oferi..
Ceva trebuie sa se poata face..
Achizitia ai facut-o de la Orange Shop sau Store?

Ar fi interesanta si o evaluare a valorii XS-ului: la valoarea initiala de achizitie sau la cea actuala? Pentru ca tare cred ca vor prefera sa-ti dea mai nimic pe el, dar sa mai adaugi diferenta serioasa la unul similar sau mai bun decat XS-ul.
Pe de alta parte, poezia e simpla, indiferent de produs: daca e in garantie, ori se repara de catre service, ori se ofera de comerciant (cu acordul tau) fie contravaloarea lui, fie unul de valoare si caracteristici similare. Simplu. Altfel pune fiecare cartile (documentele) pe masă.

FLo_1
FLo_1

FLo_1

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
FLo_1

Conform legii, clientul are dreptul la un telefon nou, cu menținerea garanției existente sau la stornarea integrală a facturii achitate. În cazul tău, decizia este corecta cu reclamație la Anpc, dacă nu au vrut să aplice legea.

E un caz interesant.
Fac o paranteză: am înțeles că mulți clienți cu XS au avut probleme.
Știu un coleg care a schimbat telefonul său XS de două ori până acum. Dar nu l-a cumpărat de la Orange.
Să ne spui cum ai rezolvat.
Succes!

In mod normal, in aceste circumstante, ar trebui sa primesti un alt telefon cu aceleasi specificatii hardware si in aceeasi bani. Pentru mai multe detalii consulta certificatul de garantie al produsului.

Ai incercat sa obtii un punct e vedere din parte Apple Romania?

@bogdans19, este foarte neplacuta situatia in sine, sa ramai fara telefon atatea saptamani si sa nu stii cand se va rezolva, iar, cand, un angajat al comerciantului iti spune sa mergi la ANPC este si mai neplacut..
Faptul ca nu-l mai au nu inseamna ca nu trebuie sa rezolve cumva..
Poti sa ne spui, te rog, unde ai fost cu telefonul si ai primit raspunsul asta, la ce shop (cum se numeste), in ce localitate?
Ca, poate, ajunge informatia mai departe.. si, poate se gaseste o solutie..

Toata interactiunea a fost in Shop-ul Orange VIVO Cluj-Napoca

Saptamana trecuta miercuri, managerul de magazin a spus ca a fost expediat un XS din Bucuresti si cel tarziu vineri ajunge la Cluj

Ieri am fost din nou pentru ca nu a ajuns telefonul si au spus ca nu il mai au si ca nici nu imi pot returna banii pentru ca nu au o astfel de procedura de storno facturi.

Aseara am inaintat solicitare la ANPC

Problema e ca eu sunt de 22 de zile fara telefon

@Răzvan : Cand vine vorba de bani, nu există oameni "cumsecade". Optimismul la mine privind acest aspect lasa de dorit, adica ma prefer sceptic decat prea increzator, iar cand vine vorba de Orange si ti se minte in telefon de "expertii" via CONTACT ca nu este prepay lunar sub 6€ prefer sa le demonstrez ca se poate trai nu cu 6€/luna ci chiar cu 15 €/an.

FLo_1
FLo_1

FLo_1

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
FLo_1

@bogdans19, am luat legătura cu colegii mei și ți-am răspuns în mesaj privat pe adresa de e-mail cu care te-ai înregistrat în Comunitate și pe care te rog s-o verifici. Mulțumesc.

@bogdans19: e bine ca s-a rezolvat pozitiv. Pe viitor ramane de vazut. Nu spune niciodată niciodată.

FLo_1
FLo_1

FLo_1

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
FLo_1

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!