Întrebare fară răspuns

Samsung A30 nu se mai incarca

samsung A30 nu se mai incarca de la incarcator, doar la laptop. Am restartat, am incercat cu alt incarcator, alt cablu. Ce poate fi?

Cristi_25
Cristi_25

Cristi_25

User level
Nivel
0
11 / 100
puncte
Custom field 2
Cristi_25
  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Pagina 1 din 2

Pai, daca prin laptop merge, eu înțeleg ca nu este de la cablu.. Are încărcător cu încărcare rapidă? Ai încercat cu un încărcător normal? Poate are o problema cu încărcarea rapidă..

Jay
Jay

Jay

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Jay

Într-adevăr cu încărcător normal incarca.... doar cu fast nu... ce sa ii fac?

Cristi_25
Cristi_25

Cristi_25

User level
Nivel
0
11 / 100
puncte
Custom field 2
Cristi_25

Daca cu incarcatorul lui nu mai incarca dar incarca cu altul... atunci e o problema cu incarcatorul. Vezi in ce masura gasesti un altul cu "fast charging", altfel, cu unul obisnuit, stai langa el o noapte intreaga sa se incarce complet.

FLo_1
FLo_1

FLo_1

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
FLo_1

Presupun ca telefonul inca este in garanție?!
Din ce stiu garantia acoperă și incarcatorul, asa ca ar trebui sa mergi cu telefon, încărcător si factura la magazinul de unde ai făcut achiziția... eventual și certificatul de garanție, sa fie.. :)
Cred ca fac și ei verificări și ti-l schimba.. daca a fost utilizat corespunzător și s-a defectat..

Jay
Jay

Jay

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Jay

@Jay: chestii de genul asta sunt "cu cantec". Garantia acopera si incarcatorul nu doar telefonul, DAR, daca e un magazin online... service-ul e "reparatorul srl", nu vanzatorul. Apoi, 2. pentru o problema de alimentator, mai mult ca sigur va trebui trimis in service si telefonul (de care btw nu te-ai lipsi); si 3. Pentru o problema la alimentator, daca telefonul are ceva probleme (fizice) dar e functional... service-ul poate refuza garantia. Stiu, aberant, dar au fost cazuri cand un service la alimentator a fost refuzat pentru un ecran zgariat. Si nu prea ai cu ce acuza srl-ul de service de abuz....

FLo_1
FLo_1

FLo_1

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
FLo_1

@Flo, sunt convinsă ca sunt si destule cazuri "speciale".. eu prefer sa nu cumpăr lucruri scumpe de la online cu service la reparatorul srl.. drept urmare, ăștia sunt pasii pe care i-as face.. si, in același timp as cauta sa vad si pretul unui incărcător fast charge, pentru cazul in care nu mi-ar plăcea răspunsul magazinului.. As alege in funcție de nevoile mele.. si, pe viitor as ști ce am de făcut..
Nici eu nu cunosc obiceiurile tuturor comercianților, ca n-am avut de-a face cu toți.. insa, imi place sa am un plan de rezerva, de obicei.. daca nu mi-ar placea răspunsul magazinului, as incerca sa caut și o reprezentanta Samsung, in cazul de față, dar, depinde dacă este una in localitatea lui @Cristi..
Ce sa zic, variabile sunt multe.. poate are noroc..

Jay
Jay

Jay

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Jay

Pentru rapiditate si nelipsire de telefon presimt o achizitie suplimentara de incarcator cu fast charging.
@Cristi: revino cu eventuala decizie / status a problemei.

FLo_1
FLo_1

FLo_1

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
FLo_1

Am avut și eu probleme cu încărcarea rapidă la un Samsung și te sfătuiesc să-i schimbi rapid încărcătorul, pentru că altfel îi termini și acumulatorul. Dacă este în garanție, mergi cu el la service (la Orange Shop, dacă e luat de la Orange) și solicită urgent schimbarea încărcătorului. Probabil că o să ți se trimită inclusiv telefonul în service, dar asta este. Nu amâna prea mult că apoi se termină și acumulatorul, placa de bază, etc. Succes!

Ai 2 variante, fie cumperi un încărcător Samsung original și la care o să îți funcționeze și fastcharge, fie trimiți în service atât încărcătorul cât și telefonul. Dacă ești din București, îți recomand să mergi la service ESD Apaca, înainte să faci un back-up la telefon, și într-o 1h, problema este rezolvată. Succes!

Înainte de a pleca cu telefonul spre service, da, trebuie să salvezi tot ce ai pe el și îl resetezi, pentru că oricum o vor face ei. Am pățit și eu treaba cu cablul. Dacă nu vrei să-l trimiți în service (inclusiv telefonul), mai ai varianta să cumperi cablu original de încărcător, dar este cam scump.Vezi ce zic și ei! Succes!

@Vio73: nu pune omul sa-si cumpere cablul (scump precum scriai) cand defectul e la incarcator. Sursele in comutatie din ultima perioada (fara trafo mare si greu) se incalzesc mai repede si se ard chiar mai repede.
Decizia e simpla: alt incarcator din magazin sau varianta plimbatului in service tot pentru incarcator. Una e pe bani, dar nici cealalta nu te scuteste de costuri.

FLo_1
FLo_1

FLo_1

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
FLo_1

Am si eu la fel probleme cu incarcatul la un samsung a 50 si tot asa al incar cal laptop la incarcator mege la unele originale si nu mai are incarcare rapida. am fost cu el la un service de telefoane si as pus ca ar trebui schimbat mufa de incarcare

Tu decizi dacă merită s-o faci sau nu. Poți să întrebi cât te costă și vezi dacă merită sau nu, în funcție de vechimea și uzura sa. Eu am încărcat un S 7 cu alte încărcătoare și l-am terminat! Dar o mufă nu poate costa prea mult, nu? Eu cred că merită, dar tu decizi.
Baftă!

Salut @marius54321! O mufa de încărcare costa maxim 70 de lei. Părerea mea este sa o schimbi la service, daca nu mai este în garanție.

Salut. Este in garatie. Cel de la service a spus ca ajunge unde va la 200lei mufa incarcare. chestia este ca pot incarca telefonul prin usb la laptop.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!