Întrebare fară răspuns

Nesimtirea operatorilor orange

Am sunat aseara la orange, sa cer unele lămuriri, nu aveam semnal nici pe internet nici pe telefon, înainte era vai mama lui, slăbuț dar era...
Si imi răspunde o doamna, după ce dau datele sa ma identifice imi spune ca semnalul in zona e foarte bun, am răspuns frumos si politicos ca daca era foarte buna acoperirea nu mai sunam la o ora asa târzie, buuun, a verificat ea in sistem si imi zice cu o nesimțire si aroganta ca am mai depus o sesizare la “colegii de la tehnic” si ca am fost sunată in aceasta privința, si IN ACEL MOMENT IMI ÎNCHIDE TELEFONUL IN NAS....
Am aflat acum ca a fost o problema generală si ca mai mulți clienți orange nu au avut semnal. Ok, a “căzut” semnalul pot sa înțeleg, dar nesimtirea doamnei sincer nu vreau sa o înțeleg.
Ma declar nemulțumita de compania Orange, si la fel cum m-a îndrumat doamna de data trecută de la tehnic cand m-a sunat, o sa depun cerere pentru rezilierea contractului!
Sunt foarte suparata si revoltata ca pe bani mei își bat joc de mine.

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Ți-am spus că e congestie de rețea și de aia e așa. E alegerea ta ce vei face, dar e bine că ai discutat cu cineva autorizat.

Vio73
Vio73

Vio73

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Vio73

Faptul ca modul de abordare al unui Problem Solving Officer a fost acela de a sugera reziliera fara plata altor daune din partea clientului, nu face altceva decat sa confirme (daca mai era cazul) faptul problemele pe care le intampina mare parte din utilizatorii internetului 4G furnizat de Orange sunt la modul general si nu sunt cazuri izolate.

Marea mea frustrare a fost faptul ca înainte a mers, si la un moment dat nu mai puteam nici macar sa ma conectez pe whatsapp, nu mai vorbim de faptul ca semnal pe mobil nu este mai deloc, si nu sunt singura care are problemele astea, si vecini le întâmpina, doamna respectiva mi-a explicat in cel mai sincer mod ca o sa fie momente cand nu o sa meargă de loc pentru ca e supra solicitată reteaua, si atunci nu au nici eu ce face, si la fel de sinceră a fost spunându-mi ca nu stie o data exactă cand se va rezolva pentru ca lucrurile sunt imprevizibile, multă lume lucrează de acasa, daca copii o sa facă școala online atunci lucrurile se vor înrăutăți si mai tare.
Macar stiu care e problema si pot sa aleg ceea ce cred ca imi convine. Mi-ar părea rau daca as rezilia, pentru ca oferta e destul de atractiva.

@Maria_21: Certitudine si siguranta este mai presus de alte "sentimentalisme", sperante sau regrete. Conteaza ceva sigur. Sunt convins ca vei putea reveni ulterior la acest abonament cand reteaua la tine in zona nu va avea astfel de probleme.
Revino pe topic cu noutati despre decizia luata. Bafta!

@Maria, îți mulțumim mult că ai revenit în Comunitate și ne-ai povestit experiența ta.
Într-adevăr, în această perioadă rețelele sunt mult mai solicitate ca de obicei, în special pe partea de date mobile. Pe de o parte sunt din ce în ce mai mulți oameni care lucrează de acasă și copii care fac școală online, iar pe de altă parte a crescut și consumul de internet în scop recreativ (jocuri, filme online etc.). Efectele nu sunt constante, ci depind de comportamentul fiecărui utilizator în parte.

@Maria_21 Din raspunsul lor se poate constata faptul ca sunt depasiti de situatie si ca prefera sa trateze efectul (adica poti rezilia fara alte penalitati) in loc sa vindece cauza.

Eu am prins perioada Wap Unlimited, inca de la inceputurile lui, cand accesam internetul la viteze de 220 kbps de pe telefoane cu display alb-negru iar paginile erau in format WML (grafica asemenatoare teletextului de pe televizoare). Si culmea e ca se misca decent, in limite impuse de tehnologia de atunci.

Intre timp internetul a ajuns in creierii muntilor, la stana si ciobanului Ghita a descoperit Youtube, Taraf, Facebook, WhatsApp si face vlogging. Din momentul in care internetul a ajuns la Ghita, iar Orange ofera trafic necontorizat in social media, lucrurile ai degenerat in cal mai nasol mod posibil pentru consumatorul final de buna credinta.

Eu te sfătuiesc să verifici și la alții înainte, dacă te hotărăști să pleci, pentru că s-ar putea să regreți. De ce? Eu am temporar un prepay de Vodafone și sunt plecat de vreo 2-3 zile prin mai multe județe din țară, iar constatarea generală este că Vodafone stă mult mai prost decât Orange. Am postat câteva teste comparative pe forumul Softpedia. Deci testează înainte, că dacă nu ai posibilitatea să iei fibră optică, nu se știe!

Vio73
Vio73

Vio73

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Vio73

Pai nu stiu ce alte variante as avea, Telekom cu Ghiță si cu Smart-wifi-u lor oferă la internet semnal ca pe o cartela mobila deci nu stiu ce sa zic daca ar merge sau nu, ca am si cartela in telefon de la ei, semnal este ceva mai bun comparativ cu orange, dar daca activez Internetul se pierde si ala si lăsând la o parte operatorii care vorbesc numa sa scape de tine cât mai repede, nu am rezolvat nimic.
Si la Vodafone nu m-am interesat, sincer.

Fibra optica nu este pana la mine, s-au oprit la aproximativ 500 de m distanță de mine. Cereri am făcut cu nemiluita aici in oraș in magazin, ca suntem 30-40 de familii care dorim cablu si internet prin fibra.... dar am rămas cu dorința.

Doamna mi-a recomandat sa schimb echipamentul, dar credeti-ma ca mi-e groaza sa intru in magazinul din oraș pentru ca domnișoarele de acolo asa urat si arogant vorbesc de iti vine sa te lipsești de el internet.... parca daca ceri o schimbare de cartela sau echipament le dau din podul lor....

Îmi pare rău că nu ai altă soluție!
Trebuie să fii conștientă că dumneata ești cea care plătești serviciile, nu doamna din magazinul cu pricina. Eu zic că trebuie să ceri un ruter Huawei B 535 sau măcar Huawei B 525 și poate lucrurile vor funcționa un pic mai bine.
Succes!

Vio73
Vio73

Vio73

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Vio73

Asta am si făcut, doamna care m-a sunat mi-a spus sa incerc sa schimb echipamentul, eu am fost de acord, si am întrebat-o cum procedez,trimit ei echipamentul, sau trebuie sa il cumpăr eu, la care ea foarte amabila imi zice ca liniștita pot sa merg in magazin la orange si sa cer echipament nou, domnisoara de azi de la magazinul din oraș mi-a spus ca ei nu pot sa facă asa ceva, eventual sa duc actualul ruter sa il trimita in service in caz ca e stricat sa il repare.
Acuma eu va intreb, echipamentul de unde pot sa il procur? Daca din magazin orange nu, de la operatorii care ma suna nu. Mi-l cumpăr eu ?
Sau ca sa primesc un nou ruter trebuie sa mai prelungesc contractul, ori sa modific la el ceva

Cred că trebuie discutat cu ei ( cei de la Serviciul Reclamații) să ți-l trimită prin curierat, iar pe cel vechi să-l predai la Shop. Nu ai ce să prelungești, Doamne ferește!

Vio73
Vio73

Vio73

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Vio73

Partea de online si offline sunt 2 canale diferite de comunicare pentru Orange si din acest motiv niciodata nu vor avea acelasi numitor comun, iar stanga nu va sti ve face dreapta.

Exemplu concret despre cum sa pierzi un client cu vechime de 20 ani:

Plasez comanda de produs in magazinul online cu ridicare din magazin fizic. Ma deplasez in Shop in ziua in care am primit SMS ca produsul meu este disponibil, ajung acolo, ma intampina una cu gel si sa-mi termometru (altii platesc bani grei pentru asemena fantezii, iar eu le am gratis). O intreb daca vrea si o proba de urina sau o mostra ADN. Nu primesc nici un raspuns!

Merg la ghiseu explic de ce am venit, prezint SMS-ul de validare al comezii, tipa cauta in calculator merge in spate sa aduca produsul, vine cu produsul si cand se pregatea sa factureze sare o alta de alt ghiseu ca "ala este produsul ei, ca are ea facuta rezervare pentru cineva" si sa mearga in spate sa aduca altul.

Se executa fata, merge iarasi in magazie si dupa un timp vine si spune ca nu mai au alte produse in stoc si ca ala era sigurul. Aia cu rezervarea.... Batman, Batman ca ala este produsul ei.

Atat eu cat si ceilalt clienti din magazin ramanem blocati la modul cum alea 2 angajate Orange Shop Piatra Neamt se certau pe singurul produs disponibil la momentul acela in magazin.

Intrerup dispuna verbala si intreb "Eu ce fac acum? Am comnadat un produs cu ridicare din magazin, am venit la data stabilita si cnfimata prin SMS pentru a constata ca produsul meu nu se aflta in magazin si ma uit la voi cum distribuiti produsele pe sub mana pe baza de relatii, pile, cunostinte?"

Tipa cu rezervarea pentru altcineva raspunse sec "trebuie sa asteptati sa vin alt produs din depozitul central". O intreput si ma repet ca am venit sa ridic un produs comandat in online si confirmat prin SMS ca se afla in magazin. Vad ca aveti produsul in mana, va rog sa-mi facturati acel produs. Aia tot pe a ei, o tinea, ca produlul din mana ei este rezervat pentru altcineva.

Ies din magazin, sun la 300, sunt preluat de un operator, repet la telefon toata povestea, se uita operatorul pe cont constata ca nu ma poate ajuta si ma transfera la un superior solving problems officer - bla, bla, bla. Bun, incep iarasi poveste cu Geneza, Adam si Eva, Traian si Decebal, formarea poporului roman, apa uda, cerul albastru, Papa Catolic.

Ma roaga sa-i spun cand am plasat comanda, cand am primit SMS de confirmare, precum si numarul comenzii. Ofer informatiile solicitate, cauta aia in calculator si ca in filme cu prosti si pentru prosti dar cu regie ieftina ..... nu vede comanda in sistem. Ma intreaba daca sunt sigur ca am plasat acea comanda. Iar ma repet si-i spun ca am fost in Orange Shop Piatra Neamt, acolo au vazut comada, au adus produsul din magazie si au inceput sa se certe 2 angajate pe el ca era singurul produs disponibil.

Sunt sfatuit sa merg din nou in Orange Shop pentru a discuta cu seful de magazin despre situatie si sa incercam o rezolvare abiabila deaprece ea nu ma poate ajuta deoarece nu vede comanda in sistem.

Cum in situatii de genul, cel mai desptept cedeaza primiul. Am abandonat atat discutia si am anulat comanda, achizitionad produsul din alte surse fara niciun fel de incidente.

By Orange Romania 20-20 si ai lor angajati pe baza de pile, relatii, cunostinte.

@Maria, routerul va putea fi înlocuit doar în situația în care se constată că este defect și nu mai poate fi reparat, iar pentru asta trebuie, într-adevăr, trimis în service pentru verificare. Dacă nu dorești să faci cest lucru, atunci va trebui să achiziționezi altul. Ideal ar fi să poți face o probă înainte cu un alt router să vezi dacă situația persistă sau nu.

@Maria_21 Cumpara-ti un router cu suport GSM din alta sursa decat Orange si testeaza pe el toti operatorii care au semnal la tine in zona. Unde obtii cele mai bune rezultate acolo ramai, Un SIM prepay + o optiune de date activata si nu trebuie sa te legi de glie pentru 24 de luni. Ai firmware original pe el, update-urile si suportul vin direct de la producator.

In dictionarul Orange Romania exista notiunea de masuri compensatorii in momentul in care apar situatii de genul acesta? Daca ea "ezixsta", aceasta notiune este inteleasa ad literam? Daca da, de ce nu se aplica? Care este rolul unui problem solving officer? Pentru ce este el remunerat?

Cum este posibil ca un problem solving officer sa nu poata vedea o comanda in sistem, desi are toate datele de identificare, dar un angajat din shop sa poata vedea?

Sunt oamenii vostri si care va fac cinste. Asumati-va cu demnitate!

Sincer nu mai stiu ce sa înțeleg, operatorul imi zice ca din magazin se poate schimba ruterul, aia din magazin ca nu pot ei face asa ceva...... daca nici ei nu stiu, de unde sa stie un client.... pentru ce mai stau acolo daca nu stiu sa ofere o informație corecta.
Sunt total dezamagita de serviciile orange, nici nu recomand serviciile orange. Ba e albă, ba e neagră, pe langa ca nu se îmbunătățește situațiacu semnalul si Internetul nici nu stiu de capul lor ce explicații sa ofere clienților.
Eu de orange m-am convins....

Păcat că nu au reușit să găsească o soluție pe placul tău! Chiar îmi pare rău pentru situația neplăcută prin care treci!

Vio73
Vio73

Vio73

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Vio73

Vă mulțumesc tuturor pentru opinii, sfaturi, si ca ați fost aici ori de câte ori am scris...
Pe cei de la orange chiar ii doare undeva, sa treacă luna, sa plătești factura si daca ai o problema, descurca-te cum poti, la atata tehnologie câta exista in lumea asta si noi trecem prin situații de genul, altii fac operații pe creier, crează navete spațiile, si noi nu putem rezolva o amărâtă de problema cu Internetul/ semnalul.

scriu și eu la acest topic experiența neplăcută pe care am întâmpinat-o în discuția cu un operator Orange, deși titlul acestui topic este puțin cam dur.
Până acum nu prea i-am crezut pe cei care spun că le-a fost închis apelul de către operatorul Orange, dar... astăzi mi s-a întâmplat.
Pe scurt, îmi expiră perioada contractuală pentru serviciile de internet și televiziune. Am discutat prin luna mai cu un operator de la Relații cu Clienții care mi-a zis că dacă nu reînnoiesc contractul voi avea costuri suplimentare (ceva de genul că nu voi mai beneficia de reducerile stipulate în contract).
Pe 12 septembrie am fost într-un Orange Shop, dar persoana cu care am discutat mi-a zis că dorește să discute situația contului meu cu un manager și că mă va contacta. Până pe 16.09, întrucât nu am fost contactată, dar și pentru că am avut drum prin Mall, am intrat din nou în Orange Shop. La acea dată nu mi s-a putut prelungi contractul din cauza unei defecțiuni tehnice, pe care am înțeles-o. Am colaborat ok cu consultantul din Shop, o atitudine destul de profi, m-am conversat cu el prin SMS și pentru că nu am reușit să ajung din nou în Shop, mi-a prelungit el contractul (prelungire pe care o recunosc și pe care nu o contest). De comun acord, am stabilt să vină echipa tehnică să îmi schimbe echipamentele vechi (a zis că cele noi sunt mai performante și nu sunt costuri suplimentare).
M-au sunat cei din echipa tehnică, dar în contract era scris eronat numărul apartamentului și nu au fost de acord să vină să facă instalarea în aceste condiții, deși adresa din CI corespunde cu adresa la care doream instalarea.
Ulterior am fost apelată de pe numărul 0374300300, nu am înțeles exact care a fost scopul apelului, probabil să verifice dacă cei din echipa tehnică spun adevărul :) și că trebuie încheiat un nou contract. Nu îmi amintesc cu cine am discutat, dar cel mai probabil lucra de acasă și pe fundal se auzea zgomot produs de o jucărie și mie mi s-a părut că și o voce de copil.
L-am întrebat dacă, în situația în care astăzi mi se emite o nouă factură îmi expiră tot astăzi perioada contractuală pentru Televiziune și internet și dacă voi avea costuri suplimentare. Mi-a zis că nu știe să îmi răspundă la întrebare și că îmi face transferul al un alt operator. Întrucât nu dispuneam de timp, l-am rugat să se intereseze el, sau să roage pe cineva să mă sune să îmi răspundă la întrebare, însă mi-a zis „La revedere” și a întrerupt brusc apelul. Menționez că eu nu am avut o atitudine nepotrivită, am avut un limbaj civilizat, pur și simplu nu am înțeles reacția operatorului.

@svetalex, ne pare rău că ai întâmpinat și tu neplăceri și îți mulțumim că le-ai împărtășit cu noi aici în Comunitate. Sperăm ca această experiență negativă să fie un caz izolat.
Și acesta este un feedback constructiv pe care îl vom transmite mai departe colegilor noștri.
Să ne spui dacă ai reușit să rezolvi în shop.

Wowww svetalex...tocmai tu sa te plangi?!! Pareai cumva o sustinatoare al Orange :)))
Apoi tocmai tu ai spus ca ti se parea ca lucreaza de acasa...daca i-a cazut copilul din pat normal ca ti-a spus la revedere :)

@svetalex: Ca sa n-o lungesc, din cele mai vechi timpuri omul a invatat sa copieze "comportamentele". Asadar un "la revedere" primit, cum poate fi tratat mai simplu decat... similar. Dar daca "nu te dai plecata de la masa negocierii" e clar ca orice incercare de obtinere discount in cazul tau... a cazut.
@Ascary: Ma surprinzi cu gentiletea ta, deci nu pot sa iti spun decat replica: "Si tu..... Brutus ?" :)))

Eu stiu un lucru, cu siguranta nu as mai alege orange a doua oară, deși au oferte super convenabile, sincer nu ma interesează ca e congestie la rețea, plătesc, trebuie sa si folosesc. Pe toate le înțeleg, dar pana la un anumit punct, de prin mai-Iunie ma chinui cu Internetul lor.... dar mai un pic, si le zic LA REVEDERE, pentru ca nu vad ca si-ar da interesul sa rezolve aceste probleme,cica nu pot îmbunătăți antenele pentru ca oamenii se tem de 5G, daaaar cand au implementat 4G au cerut acordul cuiva ? Au făcut si gata... scuze peste scuze...
EU DE ORANGE M-AM CONVINS. ‍♀️

Vezi Maria,totul e relativ pe lumea asta. Eu nu as alege niciodata un alt operator fiindca acestia pur si simplu nu exista pe partea de internet. Noroc cu Orange.
Ghinionul tau ca te afli intr-o zona cu semnal slab si norocul meu ca sunt intr-o zona cu semnal excelent.

@Ascary nu neaparat ca stau intr-o zona cu semnalul chiar asa prost, cel puțin nu înainte, acuma lucrurile s-au mai schimbat intr-un timp acceptabil sa zicem ca era semnalul, folosesc acest pachet de intenet de mai bine de 6 ani cred.... si era ok, iti făceai treaba cu el, dar acuma de vreo 3-4 luni efectiv nu se încarcă o pagina de internet sau nu se conectează whatsapp-ul, cursurile online eu cum sa le desfășor? Daca nu se conectează whatsapp-ul sau nu exista conexiune pe zoom.... Internetul este activat, dar imi trimit notificare ca reteaua este fără Internet. Asta e marea mea frustrare, ca vin cu scuze, stiu problemele care sunt in zona si ei nu fac nimic, macar cât de cât sa fie acceptabila conexiunea, nu am cerut marea cu sarea...
Trist e ca zilele trecute imi ziceau fetele de la magazinul orange ca si in oraș e foarte slab Internetul.
Sau explica-mi si mie, de ce doamne iartă-ma imi arata ca am semnal pe mobil, dar primesc mesaj cu apelul pierdut si la 3 zile diferența.... ma apelează cineva azi, nu am semnal (deși acel indice arata 3 linii) si mesajul cu apelul pierdut il primesc peste 3 zile....
Asta a fost marea mea frustrare, si este....

Ai dreptate referitor la scaderea vitezei pe urban. Ieri aflandu-ma la o terasa in Tulcea,am dat un test de viteza si surpriza a fost sa constat ca era un maxim de 20Mbs, in buricul targului cum s-ar zice. In localitatea mea din acelasi judet,aflata la vreo 70 km de municipiu,am 100Mbs constant.
Eu cred ca situatia aceasta se datoreaza traficului mare facut de lucrul acasa,scoala online etc. Probabil ca nimeni nu se astepta ca aceasta pandemie sa provoace si astfel de neplaceri.

@Ascary și eu lucrez de acasă și consider că îți poți păstra profesionalismul și bunul simț indiferent de situație. În plus și eu am copii mici, cu programe diferite, comportamente, personalități, tabieturi și emoțiii diferite.
Aș fi putut înțelege dacă mi-ar fi spus că are o problemă și că va reveni în cel mai scurt timp cu un apel, dar nu am putut înțelege comportamentul pe care l-a avut.
Nu sunt o suținătoare a Orange, ci doar un client care a fost destul de mulțumit de colaborarea cu această companie. Nu am câștigat nimic din faptul că am recomandat familiei sau cunoscuților mei să aleagă Orange :)
Deși nu am lucrat efectiv într-un call center, am avut tangențe în decursul timpului cu colegii din acest departament. De exemplu, la băncile la care am lucrat am ascultat multe înregistrări ale unor apeluri, uneori operatorul Call Center își mai pierdea cumpătul din cauza clienților recalcitranți, dar nu am întâlnit situații în care să fie închise apelurile fără măcar să fi existat divergențe și fără ca operatorul să fi atenționat clientul să își corecteze limbajul.
Dacă s-ar fi întrerupt din motive tehnice, ar fi putut să revină cu un apel mai târziu.
Deși m-a deranjat acest incident, nu pot spune că aș renunța la colaborarea cu Orange din cauza lui.
Am lăsat un mesaj în formularul de contact și am fost contactată de cineva care a știut să îmi răspundă la toate întrebările și am ales să prelungesc contractul pentru televiziune și internet.
Personal am apreciat viteza netului (cel puțin de când lucrez de acasă nu am avut nicio problemă din punctul acesta de vedere)

Sincer va zic,nu as avea nici un comentariu de făcut daca as putea sa imi desfasor activitatea cât de cât, nu am cerut net cu 100Mbs, viteza asta nu stiu daca este in oraș, in centru... dar cât de cât,macar da sa se conecteze whatsapp-ul....
Nu se conectează whatsapp-ul oamenii buni, daca intru pe o pagina de net automat ma redirecționează pe pagina suport a rutierului. Prefer sa stau in masina, undeva unde am 4G sa imi fac treaba... e foarte incomod... dar asta e.... m-am plâns destul.....renunț ‍♀️

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!