Întrebare fară răspuns

Nesimtirea operatorilor orange

Am sunat aseara la orange, sa cer unele lămuriri, nu aveam semnal nici pe internet nici pe telefon, înainte era vai mama lui, slăbuț dar era...
Si imi răspunde o doamna, după ce dau datele sa ma identifice imi spune ca semnalul in zona e foarte bun, am răspuns frumos si politicos ca daca era foarte buna acoperirea nu mai sunam la o ora asa târzie, buuun, a verificat ea in sistem si imi zice cu o nesimțire si aroganta ca am mai depus o sesizare la “colegii de la tehnic” si ca am fost sunată in aceasta privința, si IN ACEL MOMENT IMI ÎNCHIDE TELEFONUL IN NAS....
Am aflat acum ca a fost o problema generală si ca mai mulți clienți orange nu au avut semnal. Ok, a “căzut” semnalul pot sa înțeleg, dar nesimtirea doamnei sincer nu vreau sa o înțeleg.
Ma declar nemulțumita de compania Orange, si la fel cum m-a îndrumat doamna de data trecută de la tehnic cand m-a sunat, o sa depun cerere pentru rezilierea contractului!
Sunt foarte suparata si revoltata ca pe bani mei își bat joc de mine.

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

@Maria, ne pare foarte rău pentru situația întâmpinată de tine și înțelegem nemulțumirea ta.
Îți mulțumim pentru feedback și pentru faptul că ai împărtășit cu noi, aici în Comunitate, o parte din sentimentele tale.
Vom transmite topicul tău colegilor noștri de la Serviciul Clienți.

Serviciul Relații Clienți este externalizat și din păcate nu tot timpul se ridica la standardele impuse de Orange România.

Din punctul meu de vedere ca si client, nu ma multumesc cu scuza ca "Serviciul clienti este externalizat". Au fost multe nemultumiri din cauza comportamentului neadecvat a celor care raspund la "acel serviciu" si Orange ar fi trebuit sa ia masuri.
Pana la urma este vorba de imaginea Orange de care altii isi bat joc si pe deasupra mai sunt si platiti. :(( Ar trebui sa se faca cu acei operatori mai multe cursuri de comunicare si triati mai sever.

Desi ne asteptam si ne dorim rezolvarea "pe loc" a problemelor noastre, cei de la preluarea apelurilor/reclamatiilor/ solicitarilor nu au prea multe posibilitati, iar cei de la tehnic/ofertare nu sunt o armata pentru o analiza instant si un raspuns imediat la solicitare. Probabil putina pedagogie la cei din "linia intai" nu ar strica, dar nu ei le rezolva pe toate câte ne dor.

Din pacate, dupa criza din 2009 dublata de restructurarile efectuate + externalizarea unor servicii, au ajuns in punctul in care notiuni precum "Nesimtirea operatorilor orange" sau "Nesimtirea angajatilor orange" sa devina un pleonasm.

Ce-i drept, vezi rosu in fata ochilor, cand ai o problema si n-o poti rezolva, dar, incerci sa intelegi una alta, ca toti suntem oameni, insa, cand ti se inchide telefonul in nas, hmm.. iti cam pierzi intelegerea..

@Miha Z, nu era o scuza, era doar o mențiune, zic eu destul de importanta. Dacă ți se strica o mașină și mergi cu ea la service și nu reușesc sa o repare cum trebuie pe cine te superi, pe cei de la service sau pe firma care a produs mașina? Cam asa e și aici.
Bineînțeles lucrurile acestea trebuie sesizate și Orange ar trebui sa ia masuri mai drastice, pt ca pana la urma clientul este cel care contează.

Probabil si la societati de comunicatii este la fel, dar stiati ca firmele de utilitati nu mai au angajati propri in linia întai? Adica cel care iti factureaza, cel care iti citeste contoarul de apa/gaz/curent nu este angajat al societatii cu care ai relatia contractuala. La fel, cel care vine si iti monteaza cabluri/fibra/device-uri, de cele mai multe ori nu este angajatul societatii cu care ai incheiat contractul. Asadar nu-ti ramane decat sa depui o sesizare in acest sens, dar "școlirea" nu i-o va face furnizorul de servicii, ci terțul cu care furnizorul are contract de colaborare încheiat si al carui nume nici macar nu-l cunoasteti, acesta neaparand in documentele semnate.

Dpv financiar, pentru o companie, este mult mai rentabil sa externalizeze unele servicii non critice, decat sa aiba angajati proprii. Platesti un abonament lunar catre un terz si nu-ti mai bati capul cu salarizari, concedii, tichete masa, prime bnusuri, ore suplimentare, taxe, impozite, asigurari medicale, etc.

Indiferent din ce unghi alegi sa privesti problema rezultatele vor fi mereu aceleasi: Din moment ce tu platesti un angajat cu aproximativ 1500 lei + 20 tichete de masa, acel consultant se va intrebuinta de fix acei bani.

@The Special List eu vorbisem la modul general. Nu ma refeream strict la ceea ce ai zis tu. S-a facut un obicei din a fi scuzati angajatii de la Serviciu cu clientii, spunand ca serviciul este externalizat. Cand imaginea firmei iti este afectata si observi multe nemultumiri venite de la clienti, consider ca trebuie luate si unele masuri.

Mie nu mi se pare deloc o nesimțire in cazul acesta .
Mai era o sesizare făcută, si bănuiesc ca era in lucru .
Daca suni de mai multe ori pe aceeași problema deja in atenția serviciului respectiv nu înseamnă decat ca aglomerezi inutil un punct la care și alți clienți au necazuri, poate si așteaptă să intre in legătură cu ei .
Nu avea ce sa îți mai spună suplimentar, si țineai linia ocupată degeaba .
Sunt si clienti cu fițe si mofturi si care vorbesc de sus, olimpian, cu cei sau cele de serviciu .
Ei nu va pot spune, eu da .

Problema este că trebuia să i se vorbească frumos! Doamna oricum era supărată de problema cu internetul și acum mi se pare destul de aiurea să te comporți pueril și să închizi și telefonul. Chiar îmi pare rău pentru situația respectivă și cred că vorbele dulci înseamnă mult, dacă sunt folosite atunci când trebuie!

Vio73
Vio73

Vio73

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Vio73

Înțeleg ca problemele nu pot fi rezolvate pe loc, si stiu ca nu sunt singura care ii solicita, nu sunt absurda oameni buni, dar e vorba de puțin respect, adica imi inchizi telefonul in nas ca am mai depus o sesizare, oricum problema nu mi-a fost rezolvată, nu am fost nici macar lamurita in privința ei. O sa depun câte sesizări vreau eu, pentru ca pe bani mei le depun, adica lunar plătesc peste 160 de lei, si nici macar nu am semnal la telefon.....

Noah.... sesizare era depusă pentru internet, pentru ca se misca foarte foarte lent, in condițiile in care eu sunt la zi cu facturile, m-au sunat si mi-au spus ca daca nu pot folosi serviciile lor sa cer o reziliere de contract, sa ma duc sa predau echipamentele si asta e.
La vreo săptămâna sau doua, nu aveam semnal nici pe telefon, zic hai sa ii sun sa vad ce de întâmpla, de ce nu este semnal de loc.
Nu consider ca i-am aglomerat atata timp cât ei imi trimit lunar factura de aproape 200 de lei si eu nu pot sa beneficiez de serviciile lor..... daca erai in situația mea, la fel făceai, nu am sunat sa depun o alta sesizare am sunat sa var doar de ce nu e semnal, e la mine problema sau e la ei.
Am aflat din alte surse ca in seara aia a fost o problema de la ei pentru ca mai mulți utilizatori nu aveau semnal.
Dar ce sa vezi ca ei mi-au închis telefonul....
Nici nu mai contează, cât de curând o sa reziliez contractul, si o sa imi iau internet de la o alta companie. Asta este, Orange are servicii scumpe, si daca apare o problema te descurci cum poti, important e sa le plătești facturile ca poti folosi serviciile sau nu, nu mai e problema lor.

Probabil că în zona respectivă este și vreo congestie de rețea, iar dacă mai folosesc și banda 20, e prea puțin.

Vio73
Vio73

Vio73

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Vio73

@Maria_21: Sa crezi doar ceea ce ti se intampla. Faptele vorbesc. Restul e doar ambalaj de marketing. Insa libertatea alegerii apartine fiecaruia.

Salutare, revin, am mai luat legătura cu ei, o doamna foarte draguta si sociabilă mi-a răspuns, mi-a făcut resetare la ruter de la ei, a mers bine vreo doua zile, a inteles ce i-am zis ca se misca foarte greu si netul si semnalul pe mobil, dar acum situația e mai nasoala, Internetul se deconectează mereu de pe telefon, nu se trimit nici macar mesajele, totul functioneaza cu încetinitorul.... nu stiu ce sa mai fac, imi vine sa plang de nervi cand vad ce se întâmpla, si nici macar reziliere contract nu prea vor sa fac, ca hai sa mai încercam, hai sa mai vedem, ca o sa am de plătit o taxa... dar nici nu mi-au spus ce suma, unde sa trimit cererea de reziliere si tot asa .... si 14 luni nu am de ales, trebuie sa plătesc serviciile orange pe care nu le pot folosi .... minunat.
Nu ma interesează ca serviciul relații cu clienți este supra supra solicitat, nici pe orange nu interesează ca eu le plătesc lunar dar nu le pot folosi optiunile, sa angajeze oameni capabili care sa rezolve problemele, sa iasa pe teren sa vadă care este situația, nu sa ma sune din birou si sa imi dea resetare la ruter, ca asta pot sa fac si eu de acasa. Multumesc frumos ;)

Atunci o sa fac si eu in felul următor pe ultimele doua luni cât nu am putut sa consum resursele de internet pe care le am, nu plateac facturile, sa vad ei ma înțeleg pe mine, cum trebuie sa ii înțeleg eu pe ei, daca ai depășit o zi si nu ai plătit factura te bombardează cu mesaje, te suna toată compania orange.....

Normal ar fi să te ajute să reziliez și să îți scadă facturile pe perioada cât netul și vocea au fost nefuncționale, pentru că nu e vina ta că serviciile sunt nefuncționale.

Vio73
Vio73

Vio73

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Vio73

E clar, acolo e o problema care persista. Ai vorbit și cu vecinii, mai sunt care au aceasi problema? Dacă ești singura afectata, posibil sa fie problema cu terminalele tale, dacă și alții, în zona ta au probleme, atunci e ceva în neregula cu rețeaua.

Da am vorbit cu vecini, si aceeași problema au si ei, nu au semnal la telefon, si chiar daca este semnal, ba se aude intrerupt, ba se Închide pur si simplu apelul, langa mine este o pensiune, si scrie clar ca nu exista acces la internet, am pretenții la internet, daca nici semnalu pe mobil nu functioneaza, nici macar in casa langa geam nu mai este, trebuie sa ieși afara sa te deplasezi 50 de m sa te urci sus pe un morman de pietre, sa fii pe o direcție cu releele alea ale lor si sa prinzi semnal. Si credeți-ma ca nu exagerez de loc. Va pot pune si poze cu locul despre care vorbesc. Chiar e aiurea rau, dar nu am ce sa fac....

Si nu numai vecinii mei se confrunta cu situația asta, majoritatea din oraș, ori pe care auzi ca locuiește puțin mai departe de relee nu are semnal.
Si scuza orange este ca zona de acoperire pe harta indica semnal 4G.

@Maria_21: Iti inteleg frustrarea, dar in situatia data ai 2 variante si alegi ce consideri tu mai ok:

  • ramai in starea actuala, cu abonamentul actual, iar pentru semnalul in-door folosesti functia de apel wifi, cu wifi-ul de la un router de internet prin fibra (nu mobil);
  • renunti la Orange, intrucat pana la noi investitii in zona situatia semnalului nu se va imbunatati si alegi o alta varianta mobila convenabila tie.
  • Simplu. Alba.... sau neagra.

Cred că poți și să mai insiști cu sesizările și poate se face ceva mai repede. De făcut, sigur vor face ceva, pentru că probabil știu situația, doar să fie mai repede.

Vio73
Vio73

Vio73

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Vio73

Da Vio, asa cum Orange tot "face" si desface pentru imbunatatirea semnalului indoor in buric de metropola. La 5m de bloc ai 4G fara probleme, iar in interior de locuinta cu indulgenta vreo 2 linii de 2G. Si stie de acest aspect cel putin reamintit semestrial de 2 ani incoace. Asa e povestea lui "poate" si "daca".

Nu e aceeași situație dacă sunt vreo câteva persoane sau o comunitate întreagă. Sigur, ideal ar fi să rezolve toate problemele, dar asta e mai greu.

Vio73
Vio73

Vio73

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Vio73

Cateogoric renunț la serviciile orange. Situația exista de ani si ani de zile. Nu de doua luni. Si nici nu o sa rezolve mare lucru pentru ca asta ar însemna investiții in antene si relee, si mai au scuza ca zona de acoperire pe harta este 4G.... ei cumva nu cred ceea ce le explici, din cauza ca lucrurile merg contradictoriu, ei au in baza de date ca situația e foarte buna in zona, semnal 4G si de fapt nu pot trimite un mesaj....

Din păcate, sunt multe locuri unde pe hartă este semnal excelent, iar în realitate, e mai greu cu acesta.

Vio73
Vio73

Vio73

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Vio73

Va salut. Revin cu vesti noi, pana la urma am reușit sa aflu ceva concret la problema mea, o doamna foarte drăguța de la departamentul tehnic m-a apelat mai devreme si mi-a explicat ca reteaua este congestionata si de asta întâmpin anumite probleme, si daca imi doresc sa reziliez contractul se face fără taxe doar predau echipamentul si am terminat.
Dar dânsa imi recomanda sa mai astept un pic, sa schimb ruterul poate poate se îmbunătățește situația.
Greu, foarte greu pana am aflat ceva concret

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!