Întrebare fară răspuns

Yoxo o Porcărie!!!

Auzind de yoxo am vrut sa încerc, dar miam dat seama ca este o porcarie
Am 0 minute și 0 sms internaționale, deci practic nu pot suna pe număr străin nici dacă e la noi în tara. Cea ce ma dat și mai rău peste cap, am încercat sa sun la call centre Orange, ce sa vezi? Nu ii pot apela ca nu am creditdeci nu pot lua legătura cu ei. Super fain, mersi Orange

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

@Pop_1 ce opțiune yoxo ai ales? Abonamentul Yoxo 20 și Abonamentul Yoxo 60 nu au minute și SMS internaționale
Poți consulta resursele pe care le conțin opțiunile Yoxo în link-ul de mai jos
https://www.orange.ro/pdf-102019/yoxo/brosura-abonamentel...

Poți adăuga pentru 5 lei Opțiune de minute internaționale, ce conține:
100 de minute internaționale să îți suni rudele sau prietenii care locuiesc în alte țări. Poți folosi minutele pentru apeluri către numere de mobil și fix din zona UE, cu excepția: Estonia, Letonia, Lituania sau către numerele cu prefixele afișate la adresa http://www.orange.ro/prefixe
Valabilitate opțiune:
Opțiunea de 100 minute internaționale este disponibilă timp de 30 de zile din momentul achiziționării.

Yoxo nu e convenabil din start, d'apoi daca ii mai adaugi si alte aditionale.... Si asta pentru ca din start conversia euroilor primiti nu e nici la jumatate comparativ cu cheltuiala. De restul dezavantajelor fata de un prepay de exemplu.... nici nu compar.

Înainte să optezi pentru un fel de abonament, e bine să te informezi.
Din păcate, tu nu ai făcut asta.
E doar vina ta, sorry!

cocolosh
cocolosh

cocolosh

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
cocolosh

In cazul Yoxo fiecare apel la serviciul clienti este taxabil.

FaraUnID
FaraUnID

FaraUnID

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
FaraUnID

Poți contacta gratuit reprezentanții Orange și dacă ai un abonament Yoxo prin Serviciul Yoxo Messenger (luni - duminică 9:00 - 20:00)

Ar trebui sa ne invatam sa citim detaliile inainte de a activa un serviciu pentru a nu avea ulterior surprize. In cazul tau, yoxo nu s-a dovedit a fi ceea ce iti doreai, insa asta nu inseamna ca este o porcarie.
Intreaba, citeste, informeaza-te si apoi actioneaza.

Și eu consider că fiecare trebuie să urmărească atent un serviciu înainte de a-l achiziționa. Dacă îi este util și crede că are ceva în plus față de celelalte, îl ia, iar dacă nu, nu. Deci citiți fraților cu atenție tot ce este de citit înainte!

Eu urmăresc de mult timp să trec de la PrePay pe abonament și vă mărturisesc că până acum Orange nu prea mi-a convins.
E mult mai bine pe PrePay, cel puțin în cazul meu.
Dar eu m-am informat înainte :)

cocolosh
cocolosh

cocolosh

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
cocolosh

Confirm ca e o porcarie. Am citit toate detaliile si m-am abonat la yoxo 100gb din care am consumat aprox 800MB.
ma asteptam la emiterea urmatoarei facturi sa primesc inapoi banii pe netul neutilizat dar nu a fost asa.

Mi-au spus ca nu se primesc banii inapoi daca se foloseste serviciul in roaming. Nu scrie nicaieri pe site, in T&C sau in brosura ca daca folsoesti numarul in roaming nu mai primesti nimic la regularizare.

O mizerie de abonament. L-am inchis.

@bv_1 ne pare foarte rău pentru experiența pe care ai avut-o.

Am verificat și informația respectivă se regăsește pe site și în aplicația Yoxo, în secțiunea Help, ca răspuns la întrebarea "Cum primesc banii înapoi pentru internetul neconsumat la abonamentul Yoxo?".

Poți găsi și în Termeni și Condiții alineat 1.20 - ultima frază ("In cazul in care clientul va consuma resurse de voce sau date in Roaming SEE sau non SEE intr-o luna de abonament Yoxo, contravaloarea GB neconsumati nu se va mai returna pe factura urmatoare.").

 

Dacă te mai putem ajuta cu ceva, te rog să ne spui.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!