Întrebare cu răspuns(uri)

[Rezolvat] Unde-i opțiunea???

Deși am citit că problema privind dispariția minutelor și a internetului s-a rezolvat, de pe numărul pe care l-am încărcat duminica, cu opțiunea 6 euro, nu pot nici suna nici nu am acces la internet!! Am primit mesajele de confirmare a reîncărcării, in contul meu Orange, la istoric, aceasta apare că efectuată cu succes, dar realitatea este că
Luni și marți până acum, la ora 21:45 nu am putut folosi acel număr.

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

@DoinaC, situația a fost remediată. E totul în regulă acum? Poți folosi resursele din opțiune?

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (0)

Da (0)

0 membri au votat cu DA

0 membri au votat cu NU

0% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Inca se lucreaza probabil pentru a restabili optiunile tuturor clientilor prepay. Nu se poate face pocnind din degete, insa cu siguranta se lucreaza la acest lucru. Verifica maine dimineata, si revino cu un mesaj.

Au fost probleme pe prepay, așteaptă! Se va rezolva!

cocolosh
cocolosh

cocolosh

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
cocolosh

@DoinaC, situația a fost remediată. E totul în regulă acum? Poți folosi resursele din opțiune?

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

@DoinaC, ți-am trimis un mesaj privat pe adresa de e-mail a contului tău My Orange cu care te-ai înregistrat în Comunitate. Aștept răspunsul tău prin reply la acel e-mail pentru a te putea ajuta. Mulțumesc.

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!