Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange. Simplu, eficient și fun.
Întrebare cu răspuns(uri)
Am nevoie de ajutor. Tatăl meu și-a pierdut opțiunea de minute după ce a dat update telefonului. Ce ar putea să facă?
Situația a fost remediată în cursul zilei de ieri.
@Jul, poate tatăl tău acum sa folosească opțiunea?
Alte răspunsuri
Buna!
Este o problema care afecteaza o parte dintre utilizatorii prepay, despre care se stie si la a carei remediere se lucreaza momentan..
Gasesti mai multe topicuri deschise in comunitate pentru aceasta problema, vei gasi raspunsul in link-ul de mai jos imediat ce ceasta va fi remediata..
https://comunitate.orange.ro/questions/2389165-incarcare-numar-minute
Mai sunt intre si aproximativ 10 topicuri pe acelasi subiect. Mai toate topicurile deschise astazi semnaleaza fix aceeasi problema.
Situația a fost remediată în cursul zilei de ieri.
@Jul, poate tatăl tău acum sa folosească opțiunea?
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.