Întrebare cu răspuns(uri)

[Rezolvat] Tatăl meu și-a pierdut opțiunea de minute după ce a dat update telefonului

Am nevoie de ajutor. Tatăl meu și-a pierdut opțiunea de minute după ce a dat update telefonului. Ce ar putea să facă?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (0)

Da (0)

0 membri au votat cu DA

0 membri au votat cu NU

0% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Buna!
Este o problema care afecteaza o parte dintre utilizatorii prepay, despre care se stie si la a carei remediere se lucreaza momentan..
Gasesti mai multe topicuri deschise in comunitate pentru aceasta problema, vei gasi raspunsul in link-ul de mai jos imediat ce ceasta va fi remediata..
https://comunitate.orange.ro/questions/2389165-incarcare-numar-minute

Mai sunt intre si aproximativ 10 topicuri pe acelasi subiect. Mai toate topicurile deschise astazi semnaleaza fix aceeasi problema.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!