Întrebare cu răspuns(uri)

[Rezolvat] Tatăl meu și-a pierdut opțiunea de minute după ce a dat update telefonului

Am nevoie de ajutor. Tatăl meu și-a pierdut opțiunea de minute după ce a dat update telefonului. Ce ar putea să facă?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Situația a fost remediată în cursul zilei de ieri.
@Jul, poate tatăl tău acum sa folosească opțiunea?

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (0)

Da (0)

0 membri au votat cu DA

0 membri au votat cu NU

0% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Buna!
Este o problema care afecteaza o parte dintre utilizatorii prepay, despre care se stie si la a carei remediere se lucreaza momentan..
Gasesti mai multe topicuri deschise in comunitate pentru aceasta problema, vei gasi raspunsul in link-ul de mai jos imediat ce ceasta va fi remediata..
https://comunitate.orange.ro/questions/2389165-incarcare-numar-minute

Mai sunt intre si aproximativ 10 topicuri pe acelasi subiect. Mai toate topicurile deschise astazi semnaleaza fix aceeasi problema.

Situația a fost remediată în cursul zilei de ieri.
@Jul, poate tatăl tău acum sa folosească opțiunea?

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!