Întrebare cu răspuns(uri)

[Rezolvat] Mi-au dispărut minutele și nu pot suna, după 7 zile de la activare oferta

Mi-au dezactivat opțiunea după 7 zile de la activare ....a mai pățit cineva asta ?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Colegii de la departamentul tehnic ne-au confirmat că situația a fost remediată (clienții PrePay nu își puteau ultiliza resursele deși opțiunea era încă activă) @oana, @danielmake, @ice4ever, @Axel, este totul în regulă acum?

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (3)

Da (1)

25%

1 membri au votat cu DA

3 membri au votat cu NU

25% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Pagina 2 din 2

'Timpul cat mai redus' mai dureaza..pana maine, pana la sfarsitul lunii, pana la sfarsitul anului, oricare din cele 3?

oana_8
oana_8

oana_8

User level
Nivel
0
92 / 100
puncte
Custom field 2
oana_8

Intr-o zi faina cu soare / Ruleta ORANGE s-a-nvartit / Si pe cativa la-ntamplare / Unde-i durea i-a nimerit. /// Si i-a lasat fara resurse / Subit, pe loc, neasteptat / Pe cand faceau planuri din burse / Intr-o vacanta sa fi plecat. /// Dar orice ar mai fi-ncercat / Situatia nu s-a remediat / Si-au asteptat precum la loterie / Norocul lor ca sa le vie. /// Intr-un tarziu, dupa indelunga asteptare / Agitatie, intrebari fara o rezolvare / Se-aude totusi si o ultima strigare / Spre cei ce-au stat ore cu ochii-n soare. /// Si la apel cu totii s-au pus pe incercat / Situatia defectului daca s-a remediat / Si-ngraba zvonul ca si-a revenit / Peste tot in Orange a fost raspandit. /// Nu luati adevar cele de mai sus / Daca pe incercat voi inca nu v-ati pus / Dar dac-aveti vreo veste indata s-o aflam / C-aici suntem cu totii sa comunicam.

Problema este cunoscuta, atat doar ca prefera sa faca ceea stiu-s-o ignore si sa nu furnizeze serviciul pentru care s-a platit!
@DanielaH-Este rusinos ca INCA mai exista problema, desi n-o recunoasteti!!!!! Este FURT!!!!!

oana_8
oana_8

oana_8

User level
Nivel
0
92 / 100
puncte
Custom field 2
oana_8

mama a ramas fara 2000 de minute in mai putin de 1 luna..... Serios? Chiar sa cred asa ceva? A vorbit mama la 65 de ani 33 de ore in 25 de zile? in afara retelei?

urascorage
urascorage

urascorage

User level
Nivel
0
11 / 100
puncte
Custom field 2
urascorage

Salut, urascorage!
Recomandarea noastră este să verificați factura detaliată sau desfășurătorul convorbirilor din contul My Orange pentru a vedea cum s-au consumat cele 2000 de minute.

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!