Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange și ce-i nou din tehnologie. Simplu, eficient și fun.
Întrebare cu răspuns(uri)
Mi-au dezactivat opțiunea după 7 zile de la activare ....a mai pățit cineva asta ?
Colegii de la departamentul tehnic ne-au confirmat că situația a fost remediată (clienții PrePay nu își puteau ultiliza resursele deși opțiunea era încă activă) @oana, @danielmake, @ice4ever, @Axel, este totul în regulă acum?
Alte răspunsuri
Pagina 1 din 2
Sunt ceva probleme tehnice. Vezi topic similar. https://comunitate.orange.ro/questions/2389295-cauza-dispare-optiunea-contul-orange-activare
Nu merge din cauza unor probleme tehnice. Au fost deschise mai multe subiecte pe aceasta tema, poti da cautare in Comunitate. Se incearca remedierea intr-un timp cat mai scurt.
Ar fi fost util sa si raspunda cineva pe chat sau la telefon.. robotul nu se pune.
Problema e generala.
Utilizatorii sunt multi, operatorii limitati ca numar. Vor primi toti cei afectati raspuns, cu siguranta. Doar ca nu instant.
@oana Haideți să fim cu toții înțelegători. Îți dai seama câți clienți apelează serviciul de Relații cu clienții? Oricum operatorul care preia apelul nu are cum să rezolve mai repede.
Important este că se știe de situație și că se lucrează la remedierea ei.
Cei de la Orange sunt destul de operativi și sunt sigură că vor rezolva favorabil.
De la 7:30 la 11:55 nu prea se numeste 'instant', chiar deloc. Si nici nu am aflat de la Orange ca exista o problema tehnica, ci din alte surse... nici asta nu se numeste asistenta clienti.
@Oana, confirmăm și pe acest topic că în acest moment o parte din clienții PrePay nu își pot ultiliza resursele deși opțiunea este încă activă.
Colegii noștri de la departamentul tehnic fac demersurile necesare pentru remedierea într-un timp cât mai redus.
Vom reveni și aici în Comunitate când vom avea confirmarea că s-a rezolvat.
Mulțumim pentru înțelegere.
@oana_8 bine ai venit în Comunitatea Orange :). Te poți informa și de aici
se poate intampla oricui corect..ce e trist e ca nu am primit nici macar un sms in care sa ni se spuna ca sunt probleme tehnice..in conditiile in care suntem afectati destul de multi
Și eu cred că ar fi fost util să dea un SMS clienților, chiar dacă poate nu au fost afectați toți utilizatorii de prepay. Ar fi putut să găsească o formulare astfel încât să nu îi fi alertat pe cei care nu au fost afectați de această eroare. Cred că ar fi redus considerabil numărul de apeluri/mesaje primite de Serviciul de Relații cu clienții, iar utilizatorii ar fi fost mai liniștiți
Hadeti sa privim lucrurile dincolo de gard, astfel incat sa putem vedea si elefantul din incapare.
Ieri, in urma cu cca 22 ore a fost deschis primul topic pe aceasta tema https://comunitate.orange.ro/questions/2388494-credit-disparut La momentul acesta cred ca sunt cca 10 topicuri (deschise in mai putin de 24 de ore) care semnaleaza fix aceeasi problema: CREDIT DISPARUT sau OPTIUNE DEZACTIVATA.
In tot acest timp Orange latra obsesiv, mecanic si stereotip la clientii sai "Colegii noștri de la departamentul tehnic fac demersurile necesare pentru remedierea într-un timp cât mai redus"
Alo, @Orange Romania, au trecut aproape 24 de ore, timp in care "o parte din clienții PrePay" nu pot efectua apeluri, nu pot trimite SMS, nu pot accesa internetul si asta din cazura unui Dorel de la IT. Acu' se vede elefantul din incapere?
"o parte din clienții PrePay" sunt persoane varstnice, persoane cu nevoi speciale, persoane imobilizate la pat si pentru care telefonul mobil este vital. Cat inseamna " într-un timp cât mai redus" ca eu unul sunt satul de "timplul redus" al prestatorilor de servicii din Romania?
Daca reincarcam, se remediaza temporar problema? Ma refer la o solutie sa putem apela sau sa folosim internetul....
Si eu voiam sa intreb ce inseamna pentru ei 'într-un timp cât mai redus'? Avand in vedere ca problema persista cel putin de la ora 6:30 si acum este ora 16:28, deci minim 10 ore in care nu pot folosi serviciul.. si nu numai eu.. mi se pare cam lung timpul lor redus.
Colegii de la departamentul tehnic ne-au confirmat că situația a fost remediată (clienții PrePay nu își puteau ultiliza resursele deși opțiunea era încă activă) @oana, @danielmake, @ice4ever, @Axel, este totul în regulă acum?
La mine nu, tot nu arata optiunea la apel Info credit (si-mi ia din credit pentru orice activitate inclusa in optiune...)
DanielaH a răspuns
urascorage a răspuns
DanielaH a fost desemnat cel mai bun respondent
oana_8 a răspuns
FLo1 a răspuns
PatriciaD a răspuns
DoinaC a răspuns
danielmake a răspuns
FLo1 a răspuns
oana_8 a răspuns
Tony_3 a răspuns
oana_8 a răspuns
DanielaH a răspuns
oana_8 a răspuns
danielmake a răspuns
FaraUnID a răspuns
svetalex a răspuns
ice4ever a răspuns
svetalex a răspuns
DanielaH a răspuns
oana_8 a răspuns
svetalex a răspuns
FLo1 a răspuns
oana_8 a răspuns
Miha Z a răspuns
FLo1 a răspuns
Axel_1 a adăugat o nouă întrebare
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.